Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg føler å ha et revolusjonerende forslag her! Pakk tingene dine i kveld og flytt i morgen! Vi må en stopp på denne tråden snart!

 

Anonymous poster hash: 3b9f7...bf6

Ja, det viktigste akkurat nå er at du slipper at tråden blir noe lengre.

Nei, jeg mener dønn seriøst Syriasaken, kommunevalget osv er viktigst! MEN når det kjennes ut som ar jeg som leser får psykiske lidelser av alle sprikende meninger, konspirasjoner, tolkninger osv, tror jeg vi gjør hi en tjeneste med å stoppe denne tråden nå!

 

 

Anonymous poster hash: 3b9f7...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er dere?

 

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Vi er voksne

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at det tvert imot er han som har vært hekta på henne.. og det kan slettes meldinger fra facebookloggen.. kanskje han til og med har lagt inn noen avvisende svar her og der for å ha noe å vise hvis han blir "tatt"..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

 

Jeg tror din eksvenninne oppnår det hun ønsker. Hennes samboerskap/ekteskap gikk i stykker, da skal ikke du være noe bedre enn henne. Hun ble avvist av mannen din, da skal du heller ikke få ham.

 

Hun manipulerer deg veldig, tror jeg.

 

Når du tror at han et halvt år tilbake har lagt inn noen "sikkerhetsmeldinger" i facebookmeldingene med henne i tilfelle han ble tatt, da begyner det å lukte paranoia - du blir dratt inn i hennes spill, akkurat slik hun ønsket.

 

Hvem vil du stole på her, Hi?

 

Din venninne har en bakgrunn som hun tydeligvis sliter maks med. Hun har vært gjennom et samlivsbrudd og har fått en psykisk knekk på toppen. Du vet at hun har lagt seg etter mannen din i et halvt år (det viser jo meldingene på fb). Hun har sagt til deg at hun vil ha mannen din, eneste som stoppet henne var at du var du. Hun har sagt at du ikke må tro at du er noe bedre enn henne.

 

Så er du plutselig villig til å tro på at hun likevel har hatt sex med mannen din to ganger i uka i et halvt år og at han har lagt seg etter henne. Det er det stikk motsatte av hva hun har fortalt deg tidligere! Hun er ute etter å redde sitt eget skinn og hun er ute etter å ødelegge deg.

 

Og du velger å tro ei dame som drikker seg stupfull alene på en søndagskveld fremfor mannen din.

 

Ikke rart mannen din er sint og såret.

 

Du må glemme vennskapet du har hatt med den ustabile dama, for nå utnytter hun rått alt hun vet om deg. Det finnes ikke en del av henne som bryr seg om deg akkurat nå. Da må du også slutte å tro henne.

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver veldig detaljert om hva du vet her inne. Hva om mannen din eller "venninnen" din leser her? Da blir det lettere for en av de å manipulere deg

 

Anonymous poster hash: ad720...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere godtroende støttespillere: dette er bare tull! 😉

 

HI her tenker mer på sin venninne, mannen, barna, svigers, fanden og hans oldemor enn hun tenker på seg selv! Hun er rett og slett ikke sann, bokstavelig talt 😉

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere godtroende støttespillere: dette er bare tull! 😉

 

HI her tenker mer på sin venninne, mannen, barna, svigers, fanden og hans oldemor enn hun tenker på seg selv! Hun er rett og slett ikke sann, bokstavelig talt 😉

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Og dette har du funnet ut hele på egen hånd d, fordi?

 

 

Anonymous poster hash: ad720...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle dere godtroende støttespillere: dette er bare tull! 😉

 

HI her tenker mer på sin venninne, mannen, barna, svigers, fanden og hans oldemor enn hun tenker på seg selv! Hun er rett og slett ikke sann, bokstavelig talt 😉

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Du.. jeg var ikke hos venninnen min I dag for hennes skyld for å si det sånn og hadde jeg bare tenkt på mannen hadde ikke han hatt det som nå, og iallfall ville jeg hatt sex med han..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dytt

Hvorfor dytt? Er du sensasjonsjeger? Anonymous poster hash: 8e052...d2e

Eller hun er HI i tråden;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 6aa28...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor gamle er dere?

 

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Vi er voksne

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Så bra. Da handler du deretter.

 

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se hvor langt du har dradd denne tråden , men nå begynner det å bli kjedelig 😴😴😴

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se hvor langt du har dradd denne tråden , men nå begynner det å bli kjedelig 😴😴😴

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Det mest kjedelige her på dib er dere som roper troll.

 

enten det er troll eller ei, så får det være opp til den som svarer om de tror på HI eller ei. Jeg antar man lar være å svare om man tror alt er oppspinn.

 

 

Anonymous poster hash: ad720...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Han vet ikke at jeg var der.. jeg sa jeg bare trengte en tur ut. Det har kommet en avstand mellom oss. Han er mer sint igjen. Sint og fortvilet over at jeg ikke Jan si at jeg tror han.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

 

 

Snakk med ham nå!

 

Som en over sier, det er ikke logikk i det din eksvenninne (du bør slutte å kalle henne for venninne, for det er det lenge siden hun var til deg) sier. Først truer hun mannen din om å vise deg bilder, så har hun slettet absolutt alle spor på at de liksom skal ha hatt noe sammen. Så totalt hekta som hun tydeligvis har vært på mannen din så mener jeg det er nesten utenkelig at hun plutselig skal ha slettet alle spor etter ham.

 

Mannen din virke langt mer troverdig enn din gale eksvenninne! Selvfølgelig blir han da sint. Du velger å legge minst like mye vekt på det din eksvenninne har sagt og sier. Du velger å se bort fra det faktum at meldinger viser at hun har lagt seg etter mannen din og mannen din har avvist ham.

 

Nå kommer akkurat det jeg skrev tidligere i tråden - hun kjenner deg godt nok til å vite akkurat hvilke argument hun skal bruke for å ramme deg mest mulig, får deg til å tvile på deg selv, på mannen din.

 

Og en ting til - du må slutte å se på henne som noen venninne, for hun er ikke og har ikke vært det på lange tider.

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

 

 

Jo, det er langt mer logikk og troverdighet i det venninnen forteller enn det mannen sier her dessverre...

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere godtroende støttespillere: dette er bare tull! 😉

 

HI her tenker mer på sin venninne, mannen, barna, svigers, fanden og hans oldemor enn hun tenker på seg selv! Hun er rett og slett ikke sann, bokstavelig talt 😉

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Hvis noen er syke nok i hodet til å finne på alt dette, kvalifiserer de uansett til å ha støttespillere.

 

Jeg nekter å tro at noen har så lite fornuftig å bruke tiden sin på, og det er langt fra første gang jeg hører om en slik situasjon. Ser derfor ingen grunn til å tro at det er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Han vet ikke at jeg var der.. jeg sa jeg bare trengte en tur ut. Det har kommet en avstand mellom oss. Han er mer sint igjen. Sint og fortvilet over at jeg ikke Jan si at jeg tror han.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

 

 

Snakk med ham nå!

 

Som en over sier, det er ikke logikk i det din eksvenninne (du bør slutte å kalle henne for venninne, for det er det lenge siden hun var til deg) sier. Først truer hun mannen din om å vise deg bilder, så har hun slettet absolutt alle spor på at de liksom skal ha hatt noe sammen. Så totalt hekta som hun tydeligvis har vært på mannen din så mener jeg det er nesten utenkelig at hun plutselig skal ha slettet alle spor etter ham.

 

Mannen din virke langt mer troverdig enn din gale eksvenninne! Selvfølgelig blir han da sint. Du velger å legge minst like mye vekt på det din eksvenninne har sagt og sier. Du velger å se bort fra det faktum at meldinger viser at hun har lagt seg etter mannen din og mannen din har avvist ham.

 

Nå kommer akkurat det jeg skrev tidligere i tråden - hun kjenner deg godt nok til å vite akkurat hvilke argument hun skal bruke for å ramme deg mest mulig, får deg til å tvile på deg selv, på mannen din.

 

Og en ting til - du må slutte å se på henne som noen venninne, for hun er ikke og har ikke vært det på lange tider.

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

 

 

Jo, det er langt mer logikk og troverdighet i det venninnen forteller enn det mannen sier her dessverre...

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

 

 

 

 

 

Han vet ikke at jeg var der.. jeg sa jeg bare trengte en tur ut. Det har kommet en avstand mellom oss. Han er mer sint igjen. Sint og fortvilet over at jeg ikke Jan si at jeg tror han.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

 

 

Snakk med ham nå!

 

Som en over sier, det er ikke logikk i det din eksvenninne (du bør slutte å kalle henne for venninne, for det er det lenge siden hun var til deg) sier. Først truer hun mannen din om å vise deg bilder, så har hun slettet absolutt alle spor på at de liksom skal ha hatt noe sammen. Så totalt hekta som hun tydeligvis har vært på mannen din så mener jeg det er nesten utenkelig at hun plutselig skal ha slettet alle spor etter ham.

 

Mannen din virke langt mer troverdig enn din gale eksvenninne! Selvfølgelig blir han da sint. Du velger å legge minst like mye vekt på det din eksvenninne har sagt og sier. Du velger å se bort fra det faktum at meldinger viser at hun har lagt seg etter mannen din og mannen din har avvist ham.

 

Nå kommer akkurat det jeg skrev tidligere i tråden - hun kjenner deg godt nok til å vite akkurat hvilke argument hun skal bruke for å ramme deg mest mulig, får deg til å tvile på deg selv, på mannen din.

 

Og en ting til - du må slutte å se på henne som noen venninne, for hun er ikke og har ikke vært det på lange tider.

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

 

 

Jo, det er langt mer logikk og troverdighet i det venninnen forteller enn det mannen sier her dessverre...

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

 

 

Der har vi veldig forskjellig meninger.

 

Eksvenninnen virker å være fullstendig psykisk ustabil. Det er ikke logikk i at hun skal ha slettet alle "bevis" som hun liksom skal ha hatt når hun egentlig ønsker å ødelegge for Hi.

 

For alt vi vet er du "venninnen" hennes også.

 

Jeg har selv blitt bedratt, men i dette tilfellet så mener jeg mannen til Hi er langt mer å stole på enn den psykisk ustabile eksvenninnen. Hun satt der i kveld og ba ikke om unnskyldning, hun var kald og distansert fra hele historien. Hun har ikke ett eneste bevis. Mannen har mange.

 

Men, det spiller jo ingen rolle hva du eller jeg tror - det eneste er hva Hi tror.

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonym bruker, on 14 Jun 2015 - 23:01, said:

 

 

Anonym bruker" data-cid="147263489" data-time="1434315235" data-date="i dag, 22:53 said:

Nå var du dum. Hva forventet du av svar?

Huff og huff

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Dum? Jeg ville ikke fått noe ut av å være vitne til en gedigen krangel mellom de to.. mannen min er rasende og hun er deprimert - ingen god kombinasjon som jeg vil tvinge på noen av dem.. du får bare kalle meg dum, men jeg prøver så godt jeg kan her!

 

I dag kom barna hjem igjen og ny uke venter, balett i morgen, vanndag i bhg på torsdag, fotball onsdag, svigerforeldre på besøk torsdag.. Jeg må klare meg gjennom det som er barnas hverdag - jeg kan ikke sette i gang hva som helst heller.. men å ta meg en tur til venninnen min kunne jec etter barnas leggetid..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Ehm... kalenderen sier 14. juni, alle fritidsaktiviteter er avsluttet for semesteret. Anonymous poster hash: e503d...6aa

Her går fritidsaktiviteter som normalt ut neste uke.

 

Anonymous poster hash: f8bcd...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonym bruker, on 14 Jun 2015 - 23:01, said:

 

 

Anonym bruker" data-cid="147263489" data-time="1434315235" data-date="i dag, 22:53 said:

Nå var du dum. Hva forventet du av svar?

Huff og huff

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Dum? Jeg ville ikke fått noe ut av å være vitne til en gedigen krangel mellom de to.. mannen min er rasende og hun er deprimert - ingen god kombinasjon som jeg vil tvinge på noen av dem.. du får bare kalle meg dum, men jeg prøver så godt jeg kan her!

 

I dag kom barna hjem igjen og ny uke venter, balett i morgen, vanndag i bhg på torsdag, fotball onsdag, svigerforeldre på besøk torsdag.. Jeg må klare meg gjennom det som er barnas hverdag - jeg kan ikke sette i gang hva som helst heller.. men å ta meg en tur til venninnen min kunne jec etter barnas leggetid..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Ehm... kalenderen sier 14. juni, alle fritidsaktiviteter er avsluttet for semesteret. Anonymous poster hash: e503d...6aa

Spesielt svar. Her er det treninger til uken.

 

Anonymous poster hash: 0e52c...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Anonym bruker, on 14 Jun 2015 - 23:01, said:

 

Anonym bruker" data-cid="147263489" data-time="1434315235" data-date="i dag, 22:53 said:

Nå var du dum. Hva forventet du av svar?

Huff og huff

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Dum? Jeg ville ikke fått noe ut av å være vitne til en gedigen krangel mellom de to.. mannen min er rasende og hun er deprimert - ingen god kombinasjon som jeg vil tvinge på noen av dem.. du får bare kalle meg dum, men jeg prøver så godt jeg kan her!

 

I dag kom barna hjem igjen og ny uke venter, balett i morgen, vanndag i bhg på torsdag, fotball onsdag, svigerforeldre på besøk torsdag.. Jeg må klare meg gjennom det som er barnas hverdag - jeg kan ikke sette i gang hva som helst heller.. men å ta meg en tur til venninnen min kunne jec etter barnas leggetid..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Ehm... kalenderen sier 14. juni, alle fritidsaktiviteter er avsluttet for semesteret. Anonymous poster hash: e503d...6aa

Spesielt svar. Her er det treninger til uken.

 

Anonymous poster hash: 0e52c...ec6

 

Svaret til HI er enda mer spesielt.......Billedlig talt at barna har fritidsaktiviteter? Ikke rart at noen begynner å lure....

 

Anonymous poster hash: c1059...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har venninnen slettet meldingene? Hvis hun var forelsket eller var den som ønsket å ha sex med mannen, hadde hun ingen grunn til å slette meldingene vel? Hadde hun derimot ikke ønsket å ha noe med han å gjøre, men vært en god venninne, så kan jeg forstå om hun slettet meldingene fra han, for å ikke såre venninnen når hun en dag evnt skulle spørre etter de. Jeg tror også uansett hvem som er skyldig her, at de har hatt kommunikasjon via flere arenaer, og både fb, snapchat, sms er mulig å slette/korrigere.

 

Jeg ville ha stolt på mannen din! Tenk uansett over hva du ønsker for framtiden.

Er dette noe du (om du ikke kommer til bunns med) kan glemme/ legge vekk, å komme deg videre med? Ønsker du å ha mannen med deg inn i fremtiden sammen med barna og ha det godt?

 

Av og til må man bare ta et valg. Man kan ALDRI stole på NOEN, men men kan ta et valg om hvordan man vil leve.

Finn ut hva som er viktig for deg. Sannheten, løgnene, hvem som er skyldig, fremtiden, barna, familien, samlivet deres, sexlivet deres, osv.

 

Hva skal du prioritere? Om 5-10år vil dette (kanskje?!) være en liten vond periode du kan komme til å tenke på, men er det verdt å la ødelegge hele familien og familielivet?

 

Tenk to skritt frem i stedet for ett tilbake HI, det kan kanskje hjelpe deg med å finne en løsning.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 444f1...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonym bruker, on 14 Jun 2015 - 23:01, said:

 

 

Anonym bruker" data-cid="147263489" data-time="1434315235" data-date="i dag, 22:53 said:

Nå var du dum. Hva forventet du av svar?

Huff og huff

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Dum? Jeg ville ikke fått noe ut av å være vitne til en gedigen krangel mellom de to.. mannen min er rasende og hun er deprimert - ingen god kombinasjon som jeg vil tvinge på noen av dem.. du får bare kalle meg dum, men jeg prøver så godt jeg kan her!

 

I dag kom barna hjem igjen og ny uke venter, balett i morgen, vanndag i bhg på torsdag, fotball onsdag, svigerforeldre på besøk torsdag.. Jeg må klare meg gjennom det som er barnas hverdag - jeg kan ikke sette i gang hva som helst heller.. men å ta meg en tur til venninnen min kunne jec etter barnas leggetid..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Ehm... kalenderen sier 14. juni, alle fritidsaktiviteter er avsluttet for semesteret. Anonymous poster hash: e503d...6aa
Ehm, nei det er de ikke. Du kan ikke si alle er avsluttet. Dine kanskje men ikke alle... Hos oss er de ikke avsluttet...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Anonym bruker, on 14 Jun 2015 - 23:01, said:

 

Anonym bruker" data-cid="147263489" data-time="1434315235" data-date="i dag, 22:53 said:

Nå var du dum. Hva forventet du av svar?

Huff og huff

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Dum? Jeg ville ikke fått noe ut av å være vitne til en gedigen krangel mellom de to.. mannen min er rasende og hun er deprimert - ingen god kombinasjon som jeg vil tvinge på noen av dem.. du får bare kalle meg dum, men jeg prøver så godt jeg kan her!

 

I dag kom barna hjem igjen og ny uke venter, balett i morgen, vanndag i bhg på torsdag, fotball onsdag, svigerforeldre på besøk torsdag.. Jeg må klare meg gjennom det som er barnas hverdag - jeg kan ikke sette i gang hva som helst heller.. men å ta meg en tur til venninnen min kunne jec etter barnas leggetid..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Ehm... kalenderen sier 14. juni, alle fritidsaktiviteter er avsluttet for semesteret. Anonymous poster hash: e503d...6aa
Spesielt svar. Her er det treninger til uken.

 

Anonymous poster hash: 0e52c...ec6

Svaret til HI er enda mer spesielt.......Billedlig talt at barna har fritidsaktiviteter? Ikke rart at noen begynner å lure....

 

Anonymous poster hash: c1059...fdd

Ja, den lurer jeg også veldig på... Billedlig fotball?

 

Anonymous poster hash: f8bcd...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonym bruker, on 14 Jun 2015 - 23:01, said:

 

 

Anonym bruker" data-cid="147263489" data-time="1434315235" data-date="i dag, 22:53 said:

Nå var du dum. Hva forventet du av svar?

Huff og huff

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Dum? Jeg ville ikke fått noe ut av å være vitne til en gedigen krangel mellom de to.. mannen min er rasende og hun er deprimert - ingen god kombinasjon som jeg vil tvinge på noen av dem.. du får bare kalle meg dum, men jeg prøver så godt jeg kan her!

 

I dag kom barna hjem igjen og ny uke venter, balett i morgen, vanndag i bhg på torsdag, fotball onsdag, svigerforeldre på besøk torsdag.. Jeg må klare meg gjennom det som er barnas hverdag - jeg kan ikke sette i gang hva som helst heller.. men å ta meg en tur til venninnen min kunne jec etter barnas leggetid..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Ehm... kalenderen sier 14. juni, alle fritidsaktiviteter er avsluttet for semesteret. Anonymous poster hash: e503d...6aa

Det er det da virkelig ikke. Barna våre har også fullt opp denne uka.

 

 

Anonymous poster hash: dd8dc...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Han vet ikke at jeg var der.. jeg sa jeg bare trengte en tur ut. Det har kommet en avstand mellom oss. Han er mer sint igjen. Sint og fortvilet over at jeg ikke Jan si at jeg tror han.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

 

 

Snakk med ham nå!

 

Som en over sier, det er ikke logikk i det din eksvenninne (du bør slutte å kalle henne for venninne, for det er det lenge siden hun var til deg) sier. Først truer hun mannen din om å vise deg bilder, så har hun slettet absolutt alle spor på at de liksom skal ha hatt noe sammen. Så totalt hekta som hun tydeligvis har vært på mannen din så mener jeg det er nesten utenkelig at hun plutselig skal ha slettet alle spor etter ham.

 

Mannen din virke langt mer troverdig enn din gale eksvenninne! Selvfølgelig blir han da sint. Du velger å legge minst like mye vekt på det din eksvenninne har sagt og sier. Du velger å se bort fra det faktum at meldinger viser at hun har lagt seg etter mannen din og mannen din har avvist ham.

 

Nå kommer akkurat det jeg skrev tidligere i tråden - hun kjenner deg godt nok til å vite akkurat hvilke argument hun skal bruke for å ramme deg mest mulig, får deg til å tvile på deg selv, på mannen din.

 

Og en ting til - du må slutte å se på henne som noen venninne, for hun er ikke og har ikke vært det på lange tider.

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

 

 

Jo, det er langt mer logikk og troverdighet i det venninnen forteller enn det mannen sier her dessverre...

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

 

 

Total uenig. "Venninnen" minner meg om ymse kjerringer fra min ungdsomstid og de kompliserte, jævlige historiene de kunne koke ned for å ødelegge andres forhold. Hadde utvilsomt holdt meg til mannen til mine barn fremfor en åpenbart nedslitt psykisk syk jente..

 

JA det VAR venninnen din.. Du må bare la henne gå.. Jeg måtte forkaste en venninne for mange år siden fordi hun har var sjalusidrevet og syk. Nå, åresvis etterpå har hun endelig kommet til meg og forklart meg, sagt unnskyld og fått orden på seg selv.

 

Jeg hadde ikke trodd venninnen din, det høres ut som at hun var full av faen og bare fyrte løs. Hvorfor i all verden skulle HUN ha slettet noe som helst egentlig?

 

Anonymous poster hash: 052a1...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har venninnen slettet meldingene? Hvis hun var forelsket eller var den som ønsket å ha sex med mannen, hadde hun ingen grunn til å slette meldingene vel? Hadde hun derimot ikke ønsket å ha noe med han å gjøre, men vært en god venninne, så kan jeg forstå om hun slettet meldingene fra han, for å ikke såre venninnen når hun en dag evnt skulle spørre etter de. Jeg tror også uansett hvem som er skyldig her, at de har hatt kommunikasjon via flere arenaer, og både fb, snapchat, sms er mulig å slette/korrigere.

 

Jeg ville ha stolt på mannen din! Tenk uansett over hva du ønsker for framtiden.

Er dette noe du (om du ikke kommer til bunns med) kan glemme/ legge vekk, å komme deg videre med? Ønsker du å ha mannen med deg inn i fremtiden sammen med barna og ha det godt?

 

Av og til må man bare ta et valg. Man kan ALDRI stole på NOEN, men men kan ta et valg om hvordan man vil leve.

Finn ut hva som er viktig for deg. Sannheten, løgnene, hvem som er skyldig, fremtiden, barna, familien, samlivet deres, sexlivet deres, osv.

 

Hva skal du prioritere? Om 5-10år vil dette (kanskje?!) være en liten vond periode du kan komme til å tenke på, men er det verdt å la ødelegge hele familien og familielivet?

 

Tenk to skritt frem i stedet for ett tilbake HI, det kan kanskje hjelpe deg med å finne en løsning.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 444f1...fd1

Dette HI. Dette..

 

Anonymous poster hash: 052a1...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her mener at fortid er fortid, men for min del hadde det vært et problem at de har hatt en fortid OG at de holdt det skjult. Han visste jo at hi ikke ville vært så interessert om hun visste og det i seg selv er jo et bedrag.

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Dette er et viktig poeng synes jeg.

Hi ble holdt for narr av mannen enda han visste/ antok at hun ville miste interessen for han. Det er også bedrag. Ikke at han har en fortid med henne, men at han/ de holdt det skjult.

Jeg hadde vært griseforbannet for det var jeg hi.

Det er ikke utroskap, men en viktig ting å informere kjæresten om hvis de er i samme miljø eller omgås som venninner slik hi gjorde.

 

Du har all rett til å være forbannet og jeg hadde droppet både venninne og mann var jeg deg.

 

Klem til deg hi

 

Anonymous poster hash: c6613...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er et viktig poeng synes jeg.

Hi ble holdt for narr av mannen enda han visste/ antok at hun ville miste interessen for han. Det er også bedrag. Ikke at han har en fortid med henne, men at han/ de holdt det skjult.

Jeg hadde vært griseforbannet for det var jeg hi.

Det er ikke utroskap, men en viktig ting å informere kjæresten om hvis de er i samme miljø eller omgås som venninner slik hi gjorde.

 

Du har all rett til å være forbannet og jeg hadde droppet både venninne og mann var jeg deg.

 

Klem til deg hi

 

Anonymous poster hash: c6613...13f

 

 

 

Snakker om å krisemaksimere! Om mannen ikke har vært utro, så mener du altså at Hi skal droppe mannen fordi han unnlot å fortelle at han hadde hatt sex med ei dame for over ti år siden. Og fordi han ikke fortalte at eksvenninnen hennes prøvde seg på ham nå. Det blir jo bare latterlig.

 

Mannen visste at slik han hadde levd tidligere ikke var slik han ønsket å leve livet sitt fremover. De kvinnene han hadde hatt sex med var ikke kvinner han ønsket å leve livet sitt med. Han ønsket å dele livet med Hi. Og han visste at det var en sjanse for at hun ikke ville blitt sammen med ham om hun visste han hadde hatt sex med det som den gang var venninnen hennes.

Men hva har det "sviket" ført til? Det har ført til at Hi og mannen har hatt ti gode år sammen, hvor de har elsket hverandre og hatt det utrolig godt sammen. Mannen visste at han hadde gått videre i modenhet da han traff Hi, og han har vist det i ti år at det var riktig at de to var sammen - da betyr det lite at han ikke sa fra den gangen om tidligere sexpartner.

 

Eksvenninnen virker så psykisk ustabil at henne kan ikke Hi stole på et sekund lenger.

 

Ja, mannen har tatt et par dumme beslutninger med å holde noe tilbake fra Hi. Men om han ikke har vært utro så er det ingen grunn til å dumpe ham når de tross alt har hatt det så godt sammen. Da kan tilliten bygges opp igjen og de kan fortsette sammen i det gode livet de har hatt sammen.

 

Å dumpe en mann så lett som du foreslår er bare for dumt om han ikke har vært utro.

Å dumpe eksvenninnen, det er vi veldig enig i.

 

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...