GÃ¥ til innhold

🌸Dilemma. Skal jeg fortelle om barna som døde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min venninne kjøpte seg ett hus for en tid tilbake. Jeg hadde sett prospektet å det er rett og slett nydelig. Da hun flyttet inn å jeg skulle besøke henne for første gang gikk det virkelig kaldt nedover ryggen min. Huset hun hadde kjøpt brant ned på den ene siden og barna som lå å sov der brant inne. Huset er pusset opp igjen grunnet brannen, noe som ikke er nevnt med ett ord fra megler. Har de ikke plikt til å opplyse om en brann med såpass omfang? Og hva med historien om huset, skal jeg si hva jeg vet? Jeg grøsser med tanken på å oppholde meg i rommene hvor barna ble funnet. Hjelp!

 

Anonymous poster hash: 518bc...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikkje sagt noko, iallefall ikkje før dei har budd huset sitt godt inn og gjort det til sitt eige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt det med en gang. Hadde ikke taklet å bo der..

 

Anonymous poster hash: c9394...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt creepy, menom huset er bygget opp igjen så kan du vel ikke oppholde deg i rommet barna ble funnet? Eller har det blitt restaurert?

 

Anonymous poster hash: 45cdc...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent, la familien slå seg til ro. Du kan si det etter noen måneder.

 

Anonymous poster hash: b2455...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat der barna ble funnet er alt laget nytt. Det området ble såpass skadet. Rommene er bygget opp på samme måte som før brannen, så det er ett likt men nytt rom om dere forstår. Resten av huset er renovert sikkert grunnet vannskader ol under slukkingen. Naboene som bor der vet jo hva som har skjedd så hun får nok vite det før eller siden men likevel utrolig ekkelt å vite dette uten å si noe.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 518bc...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fortalt det. Vet om noen som kjøpte et hus der en hadde begått selvmord. De små barna som skulle sove i det samme rommet som hendelsen fant sted, nektet å sove der. Tydelig at "noe" var igjen der.

 

Anonymous poster hash: ec583...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fortalt det. Vet om noen som kjøpte et hus der en hadde begått selvmord. De små barna som skulle sove i det samme rommet som hendelsen fant sted, nektet å sove der. Tydelig at "noe" var igjen der.

 

Anonymous poster hash: ec583...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nevnt det, så får hun selv velge hva hun ønsker å gjøre med det.Vi solgte drømmehuset i fjor, nettopp fordi det var ulevelig å bo der med "andre". Vi hadde flere til å renske huset,men det hjalp ingenting, da det er selve plassen og ikke i huset det henger "ting" igjen i. Vi valgte å ikke nevne noe til de som kjøpte det, slik at de ikke skulle bli påvirket. De tror bestemt IKKE på overnaturlige ting, og er bestemt på at de ikke opplever noe der, selv om jeg både ser og hører ting de gangene jeg har vært innom på besøk.



Anonymous poster hash: 041b1...4e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tragisk historie, men hvis du tenker over har mange gamle hus sikkert triste historier. Jeg bodde før i sikkert 200 år gammel bolig, og da er det jo sannsynlig at noen har dødd der engang. Så jeg hadde synes at det var greit at du fortalte, men om du har en litt overtroisk venninne som ville freaket helt ut, hadde jeg sikkert ikke sagt noe enda.

 

 

Anonymous poster hash: f2792...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg ville visst det,om det var jeg som kjøpte der. Forferdelig å finne ut i ettertid,og jeg hadde overhode ikke klart å bo der.

 

Anonymous poster hash: 75f18...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg ville visst det,om det var jeg som kjøpte der. Forferdelig å finne ut i ettertid,og jeg hadde overhode ikke klart å bo der.

 

Anonymous poster hash: 75f18...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok best for henne å ikke vite. Men det er vel flere enn deg som kjenner til dette, og hun risikerer å høre det på en kjedelig måte.

 

Anonymous poster hash: dffb3...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det ikke spilt noen rolle. Hus er hus :)



Anonymous poster hash: 39d61...406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun allerede har kjøpt og flyttet inn så er det nok best å ikke vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter fortsatt å tenker på hva jeg bør gjøre. Min venninne husker nok historien når jeg forteller det. Hun vet bare ikke at alt skjedde i hennes hus. Historien var såpass tragisk at jeg tror ingen vil kunne glemme den så før eller siden får hun vite dette. Det er under 10 år siden så folk har det fortsatt friskt i minne. Jeg vet dette vil bli en stor gledes demper for henne. Hvem ville ikke blitt påvirket av slik informasjon om sitt eget hjem....

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 518bc...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er unormalt at tomter har historie? Regner med de fleste hus har det. Irrelevant informasjon. Spøker det finner hun vel ut av det :P

 

Anonymous poster hash: df5f0...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en leilighet som en ung gutt tok livet sitt i. Har aldri vært noe problem for vår del. Foreldrene valgte å selge leiligheten.

 

Anonymous poster hash: 5b3a9...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en leilighet som en ung gutt tok livet sitt i. Har aldri vært noe problem for vår del. Foreldrene valgte å selge leiligheten.

 

Anonymous poster hash: 5b3a9...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en leilighet som en ung gutt tok livet sitt i. Har aldri vært noe problem for vår del. Foreldrene valgte å selge leiligheten.

 

Anonymous poster hash: 5b3a9...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal fortelle det, da hun uansett vil få vite om det fra andre.

 

Anonymous poster hash: 2fc14...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hensikten med at du forteller det? Hva ønsker du å oppnå? Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i det. Det er en utrolig tragisk sak med barn som døde, men det påvirker da ikke dem og livet deres i huset!? Det hadde det iallefall ikke gjort for meg. Så for meg hadde det ikke betydd så mye om du fortalte det eller ikke.



Anonymous poster hash: 1d709...6c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...