Gå til innhold

Kan forsøke å leste noen få.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Prøver igjen 😊 synes dette er veldig spennende..

 

Lurer på barn og jobb, Evt om du ser noe annet?

 

Marit

071084

 

Anonymous poster hash: c34ad...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver igjen 😊 synes dette er veldig spennende..

 

Lurer på barn og jobb, Evt om du ser noe annet?

 

Marit

071084

 

Anonymous poster hash: c34ad...b81

Trygghet i forholdet. Dere har et vennskap og som redder mye. Bare ikke la det kun bli vennskap. Gutt som venter deg. Ikke vinter når han kommer. Fikk opp sommer. Om du blir gravid når det er sommer eller om han kommer da. Blir det to gutter på deg tro....

 

Syns du jobbliver ditt er litt kjedelig?

 

Du er liksom ikke den pyntedokka. Du er deg selv du...

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøver igjen 😊 synes dette er veldig spennende..

 

Lurer på barn og jobb, Evt om du ser noe annet?

 

Marit

071084

 

Anonymous poster hash: c34ad...b81

Trygghet i forholdet. Dere har et vennskap og som redder mye. Bare ikke la det kun bli vennskap. Gutt som venter deg. Ikke vinter når han kommer. Fikk opp sommer. Om du blir gravid når det er sommer eller om han kommer da. Blir det to gutter på deg tro....

 

Syns du jobbliver ditt er litt kjedelig?

 

Du er liksom ikke den pyntedokka. Du er deg selv du...

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Wow

Vi har ett veldig sterkt forhold/vennskap ja.. Jobber med å være kjærester også ;)

 

Har to gutter, hvor en er født på sommeren.

Og ja, jeg kjeder meg på jobben og ser ikke for meg at jeg blir der, men vet ikke hva annet jeg skal gjøre heller.

Trives som hjemmeværende med barn, men er jo ikke helt innafor nå til dags det heller føler jeg.. Ser du om vi har økonomi til det på sikt? Blir det kun de to guttene?

 

Anonymous poster hash: c34ad...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :-)

Kan du prøve å se på meg også?

Graviditet?

Maria F. 30.03.84

Får en positiv følelse ang graviditet. Føler og nærhet ifht tidspunkt. Feminint. Men føler og "hardt arbeid". Og et jentebarn som ikke er her... Som skulle vært her

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

 

 

Jeg mistet i fjor i uke 14. Kan godt hende det var jenta mi<3 

 

Jobber ganske mye for tiden, og er ganske sliten i forbindelse med jobb.

 

Så spennende<3 Håper jeg får positiv test igjen snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Anne Berit 041080Anonymous poster hash: 699f9...942

Ordensmenneske Anne Berit? Ser ut som du har kontroll på d meste i livet ditt d er noe ifht jobb som kommer fram. Usikker på hva og hvorfor. Har ikke alltid følt så godt om deg selv. Men til ingen grunn. Du er branok. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0
Takk! Stemte ganske så bra ja! :)Anonymous poster hash: 699f9...942
Hva er d ifht jobben ds?Anonymous poster hash: d2cb8...1d0
Litt komplisert, men er mellom barken og veden på jobb.. Mobbing (ikke meg)Anonymous poster hash: 699f9...942

Gift allerede? Hvis ikke vil du ha ring på finger'n. Og den personen er du "stuck med"Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Ikke gift nei. Vært sammen i 11 år og har ikke lyst å gifte oss... :)

 

Anonymous poster hash: 699f9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

190387

Navnet ditt avslører deg... Men... Du har to forskjellige fedre? Du er endel bekymret. Mest får jeg opp er omkring gutten din. (Nå håper jeg du har en gutt altså ) feminint det andre barnet. Sikle rolig gutt eller en jente.

Viktigste i livet ditt akkurat nå er å bli sterk psykisk. Bare da kan du strekke godtok til for dine barn. Prøv ikke å hør på alle andre. Stol på den første tanken du får. Ikke endre mening etter å ha snakket med andre. Dette er ikke gjort over natten. For du har alltid vært en usikker jente. Men prøv deg fram. Ta en dag f eks. I dag skal alt gå etterMINE ønske. Mine tanker. Så en uke. Så en Mnd....

Prøv å få mer struktur i hverdagen din. Sier ikke noe neg.. Men med mer struktur vil d etter hvert falle på plass.... Planlegg måltidene. Grunnen til at du stiller deg på vekta er egentlig pga av st du vet du burde hatt andre vaner. Gjør noe nå. Ikke la barna arve dette.

Det du selv ser best,,, er alt det "tunge". Derfor har du det slik du har det. Prøv å se alt det andre. Så kanskje du får et nytt syn på ting.

Du trenger en forandring. Hvis ikke vil ikke livet bli d du ønsker... Alt ligger i hvordan du tenker om ting. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Hjelpes så spot on du var da.

Nei ikke 2 fedre til barna mine. Samme far, men yngste (sønnen min) har ikke kontakt med far.

Ja alltid vært usikker. Verre etter et brutalt brudd. Sliter med å stole på ny kjæreste. Eller sliter mer med å kreve mine behov og å virkelig åpne meg å vise følelser

Hva traff jeg på da? Bommet på to fedre til barna dine daindikasjon på en ny barnefar? Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Alt bortsett fra 2 fedre. ;)

Håper jo på at ny kjæreste skal bli en god stefar.

lurer litt på hva du får opp angående kjærligheten? Om barna?

Jobb?

Tine heter jeg forresten.

 

Anonymous poster hash: 65a33...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Kan du se på meg? Barn, jobb, økonomi

 

Takk ❤️

Prøver igjen, kan du se på meg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mari 100191. Ingen barn. Har samboer

Burde ikke du ha fokuset på å få en sikker hverdag først? (Jobb økonomi og alt på plass... )

Ang barn så er d jente i vente. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Har sikker hverdag da jeg har fast jobb, vil jeg da påstå. Og samboer med meget god inntekt :P

Herregud! Fikk høre i dag at pga nedskjæringer så er jeg en av de som mister jobben! Hvordan kunne du vite dette? :o

Jente i vente ja :) klarer du å se hvor lenge det er til. Ikke nøyaktig, men kanskje år? Var ei som sa jeg kom til å bli gravid i mai/juni. Men ikke noe enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Mari 100191. Ingen barn. Har samboer

Burde ikke du ha fokuset på å få en sikker hverdag først? (Jobb økonomi og alt på plass... )

Ang barn så er d jente i vente. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Har sikker hverdag da jeg har fast jobb, vil jeg da påstå. Og samboer med meget god inntekt :P
Herregud! Fikk høre i dag at pga nedskjæringer så er jeg en av de som mister jobben! Hvordan kunne du vite dette? :o

Jente i vente ja :) klarer du å se hvor lenge det er til. Ikke nøyaktig, men kanskje år? Var ei som sa jeg kom til å bli gravid i mai/juni. Men ikke noe enda.....

Såppas ja. Som sagt ny på dette så tenkte "jaja. Bom der" fikk nesten gåsehud av denne 😜

 

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se på meg også? Bare det du får opp :)

21.06.83

Glad i klær? (Vet ikke hvorfor jeg tenkte det) litt uøkonomisk av deg 😜 får egentlig ikke opp særlig....

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vil du se på meg også? Bare det du får opp :)

21.06.83

Glad i klær? (Vet ikke hvorfor jeg tenkte det) litt uøkonomisk av deg får egentlig ikke opp særlig....

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

 

Ikke glad i klær, lite interessert i det egentlig... Og jeg er økonomisk, godt over snittet vil jeg si. Ser du noe annet? :)

 

Anonymous poster hash: 2f7d3...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Christine 040489, barn: Alexander. Flere barn i fremtiden? Evt. hvor mange og kjønn? Ser du noe annet av interesse? :)

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

Er du alene? Får følelsen av at du er alene (eller om det er at du føler deg alene...?)

 

Sønnen din.. Sliter han med noe? Noe du har satt spørsmålstegn ved? Ikke noe alvorlig iallefall. Men han trenger deg. Ikke tenk så mye på dette med økonomien.

 

Som sagt. Vet ikke om du er alene. Men et nytt barn vil bli med en mann i fremtiden

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Tenkte gi deg litt svar :)

Ikke alene, men har det vanskelig om dagen mtp moren min, da føler jeg meg alene i og med at hun har vært en stor del av livet mitt. Føler meg ikke alene når samboer er her :)

Sønnen min sliter ikke med noe (han er bare fem mndr), men det at han trenger meg er fint at du sier, da dette med moren min kan ta mye fokus.

 

Får jeg noen gang ei jente, tror du? :) med samme mann?

Takk!

 

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

Alene kan ofte være alene selv om fleste sldri er "alene" i den forstand. Kanskje du i enda større grad skal dele tanker med mannen din?

 

En så ung sønn. Kanskje d kommer noe senere. Bemerk deg hvis det er noe du stiller soørsmålsteg ved. Må nevne igjen. Ikke noe alvorlig!! Ofte kommer ting som en "advarsel" "varsel" om noe. Tid er relativt og vanskelig å fastsette.

 

Barn sennser mye (trenger ikke P være klarsynt for den) men hvis noe annet tar mye fokus, så vil man ubevisst bor mindre til f eks barnet ditt som kanskje senser deg)

 

Ifht spørsmålet om jente får ikke jeg opp noe. Men d slo meg.,, du vet svaret på den selv du,.,

 

Første som slo meg var at du egentlig alltid har sagt (til deg selv... Tenkt ofte for deg selv ect) eller bare hatt følelsen/ønske om... Og du har rett... (Ikke nevn det til mannen din) men sånn ellers har du ofte rett og.. Du sanser lett. Gjør som meg. Bemerk deg det første du tenker/ føler. Du kan nemlig dette selv tror jeg 😉

 

Sønnen din valgte deg som mor før han kom til. Føler du noe kjent når du ser han i øynene? (Kanskje for ung enda..)

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Dette var nesten litt skummelt! Så mye som passer. Må si jeg ble glad av svaret også :) spurte om jeg fikk en jente fordi jeg er ganske sikker på at jeg ikke gjør det, tenker at neste barn også blir en gutt. trives som guttemamma da.

 

Du har rett med at jeg har hatt følelsen av dette med mann i fremtiden og at jeg ofte tenker på det. Vi har mye skilsmisser i hele familien, jeg har ikke tenkt at det skal bli sånn her. Men man vet desverre aldri hva som kan skje.

 

Fra dag en har jeg sett sønnen min i øynene og tenkt at det er noe kjent, noe trygt, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på det.

 

Dette med ting jeg kan få varsel om ang. sønnen min, kan det være typ. lærevansker eller atferdsvansker?

 

Jeg håper dette med moren min ordner seg, jeg vet bare ikke helt hvilken vei jeg skal gå. Hva som blir det neste for oss.

 

Tusen takk for svar :) du er flink!

 

 

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vil du se på meg også? Bare det du får opp :)

21.06.83

Glad i klær? (Vet ikke hvorfor jeg tenkte det) litt uøkonomisk av deg 😜 får egentlig ikke opp særlig....

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Kan skrive d førstw jeg tenkte. Redd for P bomme :P ny på dette. Føler d er litt "overalt" med deg. Som om du liksom ikke har funnet det faste holdepunktet du helst skulle ønske du hadde. Vet ikke om du har kjæreste eller samboer men følte liksom noe nytt. Om han du har er ny eller om d dukker opp noe nytt.

 

D er liksom litt mye variasjon (alt i hverdagen. Bosted. Økonomi. Familie... Alt) flyttet mye?

 

Liten "pøbelgutt" ikke mørk. Ikke lys men midt imellom. Mørkeblobd man kaller det kanskje. Ser han søke fanget ditt ggråtende. Har du barn? Om så.. Viser han noe ifht tilknytning. Søker deg.. Delt ansvar med far? Vet ikke...

 

Det passer liksom ikke men mulig et barn til i fremtiden en gang. Kommer ikke når det passer som best. Men den kommer. Usikker på kjønn. Om d ikke betyr at du blir gravid men barnet kommer ikke. Største barnet er ei jente. Mye roligere (naturligvis sammenlignet med gutter) enn broren. Pratsom frøken, egentlig litt lik mora der (jøss. Nå kom d litt. Men igken.. Ny på dette så litt redd for å bomme) ser en eldre mannlig person du søker når du trenger han.

 

Den "rotløse" biten vil falle mer på plass med denne nye mannen hvis du velger han. Tror ikke du kjenner han enda. Barna er større når den tid kommer.

 

Bynn å beveg deg.. Gå tur ect. Det vil gjøre deg godt mentalt sett.

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Christine 040489, barn: Alexander. Flere barn i fremtiden? Evt. hvor mange og kjønn? Ser du noe annet av interesse? :)

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

Er du alene? Får følelsen av at du er alene (eller om det er at du føler deg alene...?)

 

Sønnen din.. Sliter han med noe? Noe du har satt spørsmålstegn ved? Ikke noe alvorlig iallefall. Men han trenger deg. Ikke tenk så mye på dette med økonomien.

 

Som sagt. Vet ikke om du er alene. Men et nytt barn vil bli med en mann i fremtiden

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Tenkte gi deg litt svar :)

Ikke alene, men har det vanskelig om dagen mtp moren min, da føler jeg meg alene i og med at hun har vært en stor del av livet mitt. Føler meg ikke alene når samboer er her :)

Sønnen min sliter ikke med noe (han er bare fem mndr), men det at han trenger meg er fint at du sier, da dette med moren min kan ta mye fokus.

 

Får jeg noen gang ei jente, tror du? :) med samme mann?

Takk!

 

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

Alene kan ofte være alene selv om fleste sldri er "alene" i den forstand. Kanskje du i enda større grad skal dele tanker med mannen din?

 

En så ung sønn. Kanskje d kommer noe senere. Bemerk deg hvis det er noe du stiller soørsmålsteg ved. Må nevne igjen. Ikke noe alvorlig!! Ofte kommer ting som en "advarsel" "varsel" om noe. Tid er relativt og vanskelig å fastsette.

 

Barn sennser mye (trenger ikke P være klarsynt for den) men hvis noe annet tar mye fokus, så vil man ubevisst bor mindre til f eks barnet ditt som kanskje senser deg)

 

Ifht spørsmålet om jente får ikke jeg opp noe. Men d slo meg.,, du vet svaret på den selv du,.,

 

Første som slo meg var at du egentlig alltid har sagt (til deg selv... Tenkt ofte for deg selv ect) eller bare hatt følelsen/ønske om... Og du har rett... (Ikke nevn det til mannen din) men sånn ellers har du ofte rett og.. Du sanser lett. Gjør som meg. Bemerk deg det første du tenker/ føler. Du kan nemlig dette selv tror jeg 😉

 

Sønnen din valgte deg som mor før han kom til. Føler du noe kjent når du ser han i øynene? (Kanskje for ung enda..)

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Dette var nesten litt skummelt! Så mye som passer. Må si jeg ble glad av svaret også :) spurte om jeg fikk en jente fordi jeg er ganske sikker på at jeg ikke gjør det, tenker at neste barn også blir en gutt. trives som guttemamma da.

 

Du har rett med at jeg har hatt følelsen av dette med mann i fremtiden og at jeg ofte tenker på det. Vi har mye skilsmisser i hele familien, jeg har ikke tenkt at det skal bli sånn her. Men man vet desverre aldri hva som kan skje.

 

Fra dag en har jeg sett sønnen min i øynene og tenkt at det er noe kjent, noe trygt, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på det.

 

Dette med ting jeg kan få varsel om ang. sønnen min, kan det være typ. lærevansker eller atferdsvansker?

 

Jeg håper dette med moren min ordner seg, jeg vet bare ikke helt hvilken vei jeg skal gå. Hva som blir det neste for oss.

 

Tusen takk for svar :) du er flink!

 

 

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

 

Tror ikke det er noe alvorlig som vil følge han. Men kanskje et tegn på at man bør være oppmerksom :P

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å prøve meg? Ser dette er veldig populært og hadde egentlig ikke tenkt å prøve men ble så fristet..
Silje, 130787



Anonymous poster hash: 1ecfa...672
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

190387

Navnet ditt avslører deg... Men... Du har to forskjellige fedre? Du er endel bekymret. Mest får jeg opp er omkring gutten din. (Nå håper jeg du har en gutt altså ) feminint det andre barnet. Sikle rolig gutt eller en jente.

Viktigste i livet ditt akkurat nå er å bli sterk psykisk. Bare da kan du strekke godtok til for dine barn. Prøv ikke å hør på alle andre. Stol på den første tanken du får. Ikke endre mening etter å ha snakket med andre. Dette er ikke gjort over natten. For du har alltid vært en usikker jente. Men prøv deg fram. Ta en dag f eks. I dag skal alt gå etterMINE ønske. Mine tanker. Så en uke. Så en Mnd....

Prøv å få mer struktur i hverdagen din. Sier ikke noe neg.. Men med mer struktur vil d etter hvert falle på plass.... Planlegg måltidene. Grunnen til at du stiller deg på vekta er egentlig pga av st du vet du burde hatt andre vaner. Gjør noe nå. Ikke la barna arve dette.

Det du selv ser best,,, er alt det "tunge". Derfor har du det slik du har det. Prøv å se alt det andre. Så kanskje du får et nytt syn på ting.

Du trenger en forandring. Hvis ikke vil ikke livet bli d du ønsker... Alt ligger i hvordan du tenker om ting. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Hjelpes så spot on du var da.

Nei ikke 2 fedre til barna mine. Samme far, men yngste (sønnen min) har ikke kontakt med far.

Ja alltid vært usikker. Verre etter et brutalt brudd. Sliter med å stole på ny kjæreste. Eller sliter mer med å kreve mine behov og å virkelig åpne meg å vise følelser

Hva traff jeg på da? Bommet på to fedre til barna dine daindikasjon på en ny barnefar? Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Alt bortsett fra 2 fedre. ;)

Håper jo på at ny kjæreste skal bli en god stefar.

lurer litt på hva du får opp angående kjærligheten? Om barna?

Jobb?

Tine heter jeg forresten. Anonymous poster hash: 65a33...a22

dytter

 

Anonymous poster hash: 65a33...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :-)

Kan du prøve å se på meg også?

Graviditet?

Maria F. 30.03.84

Får en positiv følelse ang graviditet. Føler og nærhet ifht tidspunkt. Feminint. Men føler og "hardt arbeid". Og et jentebarn som ikke er her... Som skulle vært her

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

 

 

Jeg mistet i fjor i uke 14. Kan godt hende det var jenta mi<3 

 

Jobber ganske mye for tiden, og er ganske sliten i forbindelse med jobb.

 

Så spennende<3 Håper jeg får positiv test igjen snart :-)

 

 

Tro det eller ei, men jeg har fått positiv graviditetstest i dag! Etter mye arbeid og stress rundt det :-( :-) Så når du fikk opp nærhet ifm. tidspunkt, så stemmer det ganske så bra :-)

Vet det er tidlig, men du klarer ikke å se hvilke kjønn det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vær så snill å se på meg også? Har det litt vanskelig nå, spent på om du får opp noe rundt det? Vil jeg bli gravid snart? 260188



Anonymous poster hash: 6ad61...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei :-)

Kan du prøve å se på meg også?

Graviditet?

Maria F. 30.03.84

Får en positiv følelse ang graviditet. Føler og nærhet ifht tidspunkt. Feminint. Men føler og "hardt arbeid". Og et jentebarn som ikke er her... Som skulle vært her

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Jeg mistet i fjor i uke 14. Kan godt hende det var jenta mi<3

 

Jobber ganske mye for tiden, og er ganske sliten i forbindelse med jobb.

 

Så spennende<3 Håper jeg får positiv test igjen snart :-)

Tro det eller ei, men jeg har fått positiv graviditetstest i dag! Etter mye arbeid og stress rundt det :-( :-) Så når du fikk opp nærhet ifm. tidspunkt, så stemmer det ganske så bra :-)

Vet det er tidlig, men du klarer ikke å se hvilke kjønn det er?

Så spennende. Litt skummelt når man er så fersk på det. Så like artig for meg.

 

Til slle andre.. Tar mye tid og energi dette. Skulle lese noen få. Men ble mange fler. Då håper ingen tar seg nær

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...