Gå til innhold

Jeg har naboer som bråker om natta.Ringte på i går .Dette var reaksjonen som jeg fikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig lytt der jeg bor.Jeg sa.kan dere dempe tv en litt .jeg får ikke sove.Mannen sa ok .Også sa kjerringe UT UT UUT.Også sa jeg.Dere skjønner ikke hvor lytt det er her.også gikk jeg.Syns hun var veldig repektløs ovenfor meg.Er sliten av å ikke få sove om natta..

Anonymous poster hash: 2f564...9cf

Skrevet

Da må du desverre flytte! Tror ikke de vil endre seg, eller? 

Anonymous poster hash: 6d804...681
Skrevet

Klage til styret?

Anonymous poster hash: 2fd1d...87b

Skrevet

Det er veldig lytt der jeg bor.Jeg sa.kan dere dempe tv en litt .jeg får ikke sove.Mannen sa ok .Også sa kjerringe UT UT UUT.Også sa jeg.Dere skjønner ikke hvor lytt det er her.også gikk jeg.Syns hun var veldig repektløs ovenfor meg.Er sliten av å ikke få sove om natta..

Er det så lytt burde du vurdere å flytte. At du blir forstyrret av en vanlig tv er i overkant og jeg syns det er faktisk respektløs av deg å be dem dempe tv'n. Trodde det var fest som ble for mye bråk, men tv?

Skrevet

Er ikke valig tv lyd.Det er veldig høyt.Bor i 60 takle blokk.De er nattdyr å jobber ikke.Jeg må sove om natta.

Skrevet

Trodde det var regel om stllhet fra 23-07

Anonymous poster hash: 43df8...839

Skrevet

So folk skal bråke så mye de vil om natta uten å ta hensyn.Syns det er respektløst når neket sier ut ut utt

Skrevet

Det skal være vanlig nattero etter kl 23. Men i praksis betyr det at man ikke skal la være høylytt bråk som fest, oppussing, svært høy musikk og generellt bråk og støy. Ikke vanlige lyder som ordinære TV. det må dy faktisk tåle når du bor vegg i vegg med folk.

Anonymous poster hash: a7331...9fd
Skrevet

Så når folk ser på film men kjempe høy lyd.Å det dundrer i veggen så skal jeg bare godta det.Guttungen våkner på natta. Jeg syns det er helt uakseptabelt.

Skrevet

Det skal være vanlig nattero etter kl 23. Men i praksis betyr det at man ikke skal la være høylytt bråk som fest, oppussing, svært høy musikk og generellt bråk og støy. Ikke vanlige lyder som ordinære TV. det må dy faktisk tåle når du bor vegg i vegg med folk. Anonymous poster hash: a7331...9fd

Det er ikke vanlig støy å ha TVen på full guffe

Anonymous poster hash: 43df8...839

Skrevet

En ting er "vanlig" bråk. Men i mim verden er det ikke greit å sette på film med full surround og kinolyd midt på natta. Det er forskjell på vanlig tv lyd og hjemmekino 😉

Når man bor i blokk må man tåle litt, men må også ta litt hensyn.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit å ha på tv eller annen lyd så høyt at det dundrer i veggene! Hvis de ikke skjerper seg etter du sa i fra så er neste skritt å kontakte styret hvis slikt finnes der du bor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...