Gå til innhold

Hvor mye tror dere er nok for 1 person i matbudsjett i måneden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det skal holde til all mat, og annet som man kjøper på matbutikken som vaskemidler, dopapir, shampo osv. Hvor mye tror dere er en grei sum?



Anonymous poster hash: b78f3...bcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alene, og uten at jeg har et fast budsjett så regner jeg med at jeg ligger på ca 2 - 3000 i mnd, og da synes jeg at jeg lever jeg godt.



Anonymous poster hash: 5e61d...895
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er alene, og uten at jeg har et fast budsjett så regner jeg med at jeg ligger på ca 2 - 3000 i mnd, og da synes jeg at jeg lever jeg godt.

 

Anonymous poster hash: 5e61d...895

 

Takk for svar :)

 

Noen flere?

 

Anonymous poster hash: b78f3...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi er 6 personer og bruker ca 12-13 000 kr i måneden, så om man deler det på 6 og plusser på litt, så skulle vel det bli ca 2500 kr. Nå er det alltid litt dyrere å være helt alene, i hvert fall om du vil kjøpe litt utenom også, så jeg synes kanskje 3000 kr høres mer realistisk ut, men at du kan klare deg på 2000-2500 kr om du har en knepen økonomi.



Anonymous poster hash: 7cb93...25a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren klarer oss lett på 700kr i uka for mat og noen hundrelapper ekstra med tanke på dopapir/vaskemidler/impulskjøp osv.

 

Så vi ligger alltid rundt 3000-3500kr i måneden. Vi handler én gang i uka og prøver ikke å "spare", så vi kjøper det vi vil, men vi planlegger alltid og har med oss liste! :) Coop obs pleier å ha gode tilbud på dopapir osv, så vi handler ofte der.



Anonymous poster hash: 8dd1c...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lå på 2000,- i mnd, litt avhengig av hvor sosial jeg var kunne jeg fort være litt under også. Ble det mye øl og vin så ble det noe annet xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå spiser vi for mye ute.. Og vi sprekker gjerne matbudsjettet vårt som nå er 4000 i måneden... Bare sløvhet og "kjappe" løsning, en pølse her, en burger der, thai take away på vei hjem og sånn.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 4 stk og bruker 4-5000 i måneden. Du kan nok dele det på to hvertfall.

 

Anonymous poster hash: caaac...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er 2 stk & kjøper allt vi trenger + tanker 1 stk bil for 4500 i mnd. spier ute kansje 1 gang i mnd. sjeldent det går tomt på mat kortet før neste lønning. men vi handler mye i sverige da. sparer endel penger på det, siden vi drar ditt uansett om vi skal handle eller ikke.



Anonymous poster hash: 625ea...746
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...