Gå til innhold

termin Januar 2016 <3


blomstgull

Anbefalte innlegg

Da hører jeg også til her. Andregangs med termin ca 17.januar. Er kvalm alt, men jeg blir lett kvalm fra før av så det var ikke overraskende;) Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yess, den satt på 1 forsøk gitt :) Da er vi gravide med nr.3 :) I følge terminkalkulator har jeg termin 12.jan...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter over 1,5 år med prøving er jeg GRAVID med nr.2. håper virkelig lille frø holder seg fast, isåfall har jeg termin ca 21 januar.

Vi hadde første time for utredning på mandag, så dette er jo helt utrolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg, testet positivt i går og er 4+0 i dag, termin 19. januar. Dette blir nr. 3 og en liten attpåklatt :) Blir 7 og 9 år mellom de to vi har og den lille. Det har ikke helt gått opp meg enda, skulle bare ta en test for å forberede meg på at tanta skulle komme, har prøvd i 8, nesten 9 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lister meg inn her:) positiv strimmel i går kveld:-D venter bare på å få kjøpt en digital så jeg får det svart på hvitt. Termin ca 20 januar:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på nytt idag og mye sterkere strek enn på fredag :) :) Da håper jeg det går rette veien!

Endret av Attpåklatt2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg, testet positivt i går og er 4+0 i dag, termin 19. januar. Dette blir nr. 3 og en liten attpåklatt :) Blir 7 og 9 år mellom de to vi har og den lille. Det har ikke helt gått opp meg enda, skulle bare ta en test for å forberede meg på at tanta skulle komme, har prøvd i 8, nesten 9 mnd :)

Hurra Attpåklatt2016 :) Nå ble jeg glad :) her er det 34 dager til termin... Gleder meg til å møte lillegutt og til å få tilbake kroppen min. Godt og se at det endelig klaffet for dere også :) lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir med her jeg, testet positivt i går og er 4+0 i dag, termin 19. januar. Dette blir nr. 3 og en liten attpåklatt :) Blir 7 og 9 år mellom de to vi har og den lille. Det har ikke helt gått opp meg enda, skulle bare ta en test for å forberede meg på at tanta skulle komme, har prøvd i 8, nesten 9 mnd :)

Hurra Attpåklatt2016 :) Nå ble jeg glad :) her er det 34 dager til termin... Gleder meg til å møte lillegutt og til å få tilbake kroppen min. Godt og se at det endelig klaffet for dere også :) lykke til videre :)

Å så gøy å høre fra deg :) 34 dager igjen ja, den tiden har gått fort! Syns ikke det er lenge siden du fikk positiv test jeg, de mnd her føler jeg at jeg har vært i en boble og ukene bare har flydd avgårde uten at jeg har enset det. Tusen takk for lykkeønskninger, det samme til deg med de siste ukene og innspurten :) Kos deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen :blomst: Lister meg inn hit etter 1 MA og 1 BO tidligere. Menstermin er 13.januar. Mega-nervøs og tørr nesten ikke håpe noe som helst. Skal til legen neste mandag og skal be om tidlig UL, men det er med blandede følelser. Redd for å få samme beskjed som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen marna! :) Kan jeg spørre hva en BO er?   :klo:

 

Når var det du hadde MA? Jeg er nå i uke sju, og hadde tidlig ul i uke 6. Så hjertet som banka da. Men er så nervøs at jeg klarer ikke å glede meg over å endelig være gravid etter 7år! Tragisk vettu. Er SÅ redd for å miste evt MA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Marna :)

Jeg skal inn på ultralyd igjen imorgen, har mest sansynlig en BO nå, og er mentalt innstilt på en utskraping imorgen.

 

BO er tom fostersekk uten fosteranlegg, men alt annet rundt vokser som normalt + at hcg stiger som det skal.. Det har gjort det hos meg.

Hadde også en MA i høst, så vi har akkurat samme forhistorie. 

 

Tror du ikke trenger å bekymre deg for at dette skal skje en 3. gang, men det er nok lettere sagt enn gjort. Forstår bekymringen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn her jeg også... Var egentlig i november 2015 gruppen, men så hadde jeg en SA i begynnelsen av april. Var 8 uker på vei. Er veldig spent denne gangen. Klarer ikke helt å glede meg enda.

Usikker på termin, da jeg ikke fikk mensen mellom SA og denne graviditeten. Syklusen var litt på bærtur så har ikke noen sikre tegn å gå etter på hvordan vi skal regne termin.

Kan jeg få tidlig ul på grunnlag av dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Marna :)

Jeg skal inn på ultralyd igjen imorgen, har mest sansynlig en BO nå, og er mentalt innstilt på en utskraping imorgen.

 

BO er tom fostersekk uten fosteranlegg, men alt annet rundt vokser som normalt + at hcg stiger som det skal.. Det har gjort det hos meg.

Hadde også en MA i høst, så vi har akkurat samme forhistorie. 

 

Tror du ikke trenger å bekymre deg for at dette skal skje en 3. gang, men det er nok lettere sagt enn gjort. Forstår bekymringen din!

Hadde MA som ble oppdaget i uke 11 etter litt blødning. Det viste seg at det hadde sluttet å vokse ca. uke 4.

BO ble en langvarig prosess som jeg gjerne ville vært foruten. Jeg var på første UL i uke 6. Livmora vokste og HCG-nivået steg uten å se noe til fosteranlegg. De ønsket ikke å avbryte før de var 100% sikker. Først i uke 9 hadde livmora nådd en grense som gynekologene kun si med sikkerhet at det ikke kom til å bli noe. De 3 ukene var lange...og jeg var desperat etter solskinnshistorier. De finnes heldigvis. Håper du kommer med en snart også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden er overstått og der var det ikke noen tom fostersekk lengere <3

 

Det hadde dukket opp et stykk bittelite embryo, og gynekologen trodde han kunne se hjerteaktivitet selv om det var veldig svakt så tidlig. Han ba meg komme tilbake om en uke igjen og sa at da kom vi til å se hjerte tydeligere hvis alt går veien.

 

Jeg er bare sjokkert og veldig veldig glad! Jeg så embryo selv også på skjermen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Jenta30. Helt fantastisk:) og til alle andre. Jeg har ikke våget å skrive noe før, da jeg har hatt 2 MA siden september. Men er gravid igjen med termin 1.1.16. Var på tidlig UL i uke 5 og da så vi ingenting, men i dag uke 7 så vi en liten reke med bankende hjerte. Veldig lettet nå, men mye kan fortsatt skje.... Så tør ikke å juble høyt enda.

 

Håper vi alle får fortsette her inne<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test på fredag og ble bekreftet hos legen igår! Jippiiii! Jeg er gravid♡ Termin er 15.januar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jenta30! :D Jeg sa du ikke måtte ta sorgene på forskudd!:) (selv om jeg vet det er sykt vanskelig å ikke gjøre det)

 

Hurra, hurra, hurra! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle dere nye :)

 

Ja Grøne, det er helt uvirkelig. Var virkelig innstilt på en BO.

 

Er fremdeles mye som kan gå galt, men vet vi at det ligger en liten spire der inne med et hjerte som etter all sansynlighet slår :) 

 

Hvis ultralyden om en uke viser det samme, så skal jeg senke skuldrene litt :)

 

Bekymrer meg jo over lite symptomer og. bare vonde pupper, litt trøtt og litt murringer i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta30 ble så utrolig glad nå som jeg fikk høre at alt gikk bra på UL i dag :) Helt fantastisk <3

 

Har ikke så mange symptomer jeg heller hvis det kan være til noen trøst!!

Bare vonde pupper og litt trøtt, ikke murringer i magen engang!!! Men jeg er merker at jeg er mer sulten!! Rart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her, positiv test forrige onsdag, blodprøve hos lege målte hcg verdier på 181(!?)og positiv, men utfra det noen av dere skriver om hcg verdier på flere tusen så blir jeg litt bekymra? Er det noen annen måte å måle hcg på? Evt hjemmmetest? Er 5+1 i dag og termin 13 januar 🙈 Gravid på første første forsøk med prøverør, så nesten så jeg ikke tror det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...