Gå til innhold

termin Januar 2016 <3


blomstgull

Anbefalte innlegg

åh, da mistet jeg spirern :( men glad det heller skjedde tidlig da var det sikkert ikke levedyktig. bare å prøve igjen! tvi tvi ;)

Så trist :(

Sender deg en varm klem!

Vet alt for godt hvor vondt det er!! Håper du har noen gode fine mennesker rundt deg nå til å ta vare på deg.

 

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere er gode  :hjerter:  :hjerter:  :hjerter:

masse lykke fremover med de små miraklene i magen :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var strekene tydelegare i dag, og kom raskare :) Begynner å håpa på at dette skal kunna gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen i dag og fikk time 17. juni, da er jeg akkurat 12+0. Kjenner litt på at det er lenge å vente, og spesielt når jeg ikke føler meg gravid! Hvilke symptomer har dere til nå? Jeg opplever kvalme av og til, har hatt svak halsbrann, tisser oftere, er veldig oppblåst og blir veldig raskt sliten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ømme pupper til tider. Tisser ofte. Fortere sliten. Trøtt.no! Menstermin 8.januar. (Er 4+5 i dag) Skal på tidlig UL i uke 11-12, bare for å sjekke at alt er vel og om det er 1 eller 2 :P (Gjør det på privatklinikk, koster rundt 1000kr, men jeg bare mååå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi samme termindato, blæddieblue! Blir spennende å følge deg videre 😃 Åh, jeg skulle gjerne hatt tidlig UL jeg og! Av gammel tro er jeg av den generasjonen som får tvillinger, i familien vel og merke. Ingen søskenbarn før meg som har fått, så det kan jo hende det skjuler seg to frø inni der 😊

Ser veldig frem til legetime i uke 12! Måtte teste meg på nytt i morgest for å bekrefte det, og jeg er virkelig gravid 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3 sier appen min. Det skal vel bety noe sånt som at terminen er 11.1.16..? Fin hcg i går og lykken er stor 😆 så hygelig at vi er så mange her inne! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, fikk positiv test på søndag. Terminen er 10.januar. har en gutt fra før og er skikkelig spent på nr. 2.

Foreløpig bare ømme pupper og en smule trøtt, håper det holder seg sånn. Slapp unna kvalmen sist :)

Vi skal ta ul i uke 12 for å se at alt er greit før vi går ut med at vi venter en til. Gleder meg til å følge dere andre januarmager :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva for app bruker de? Eg fann ingen som såg greie ut, men så er ikkje eg så god på appfronten..håpar å få nokre tips :)

 

Litt tidleg for tydelege symptom trur eg, men kjenner murringar innimellom, har litt pussig søvnmønster, er litt humørsjuk og er ein del kvalm..syns det er i overkant tidleg før fire veker er runda. Men eg er og kvalm like før tr, så det stressar meg litt, sjølv etter fire positive testar...testoman sa du? Er visst blitt det etterkvart. Testa berre ein gong med første...men har mista nokre innimellom og plutseleg treng eg bekrefting i eitt sett...må prøva å stoppa, for blir i grunn litt uroleg når testen i dag ikkje var sterkare enn i går..æsj. kva skjedde med den eigentlege rolege og fornuftige meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med brunlig utflod her? Det øker ikke i mengde, og jeg har ikke vondt. Hatt det i noen dager nå. 

 

Målte hcg forrige onsdag og den viste over 4000 (det var i ca uke 5) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er murringene i magen på vei bort, er fortsatt litt øm i brystvortene, men litt på hell det også.

Men økt tissetrang er begynt, løper på do rett som det er, og jeg er trøtt, fytti grisen så trøtt jeg er!! Noe som er dårlig kombo når man jobber 70% våken nattevakt, sitter på 3 og siste nattevaktene nå, gud jeg gleder meg til 4 netter hjemme i egen seng fra i morgen av 😊

 

Forøvrig er jeg vel rundt 4-5 uker, irriterer meg grønn på at jeg ikke vet lengden på svangerskapet 😑

Endret av Braith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre forlate dere etter at jeg har synkende hcg. Selv om man vet at det kan skje er det likevel trist :( Må være skikkelig følsom for tårenebare triller. Håper det kommer ut snart, leit å gå og vente på at det skal støtes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg å!! Testet positivt i helgen, termindato 2 januar! Første og gleden er stooooor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Babysyk85, er redd jeg må slå følge med deg til uken... jeg går å venter på ny UL til tirsdag. Var på ultralyd på mandag og skulle vært 6+0 men gynekologen kunne bare se en tom fostersekk og ikke noe anlegg til embryo eller plommesekk.

 

Var inne til ultralyd fordi jeg hadde MA i høst med utskraping.

 

Nå forbreder jeg meg psykisk på at det samme skjer igjen og at det blir inn på sykehuset og ny utskraping til tirsdag. Helt grusomt å gå sånn å vente.

 

Gynekologen sa jeg KUNNE være en uke kortere på vei, dvs. at jeg bare var 5+0 når jeg var der, men det tror jeg er lite sansylig. Da har jeg testet positivt 8 dpo på kvelden og 9 dpo med digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, Jenta30!! :( Jeg vil ikke ha føle av noen tilbake til 'Bli gravid'. Må være grusomt å vente så lenge for å finne ut.

Tror jeg vil be om sykemelding imorgen, hodet henger virkelig ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist å høre Jenta30! :( Men ikke mist håpet enda! Kan godt hende det har forandret seg til neste ul..

 

 

 

Jeg var på ul idag. Tror ikke jeg har vært så nervøs noen gang.. Jeg var så redd for at det ikke var liv, eller at den satt i egglederen grunnet min tette eggleder ol. Pluss at jeg har hatt litt mørk-gult/brunt utflod.. Men der så alt fint ut og hjertet banka <3 <3 <3 <3

 

115 slag i minuttet. Han sa det kom til å øke frammover. Men ja, jeg var i uke6 som jeg selv trodde.. En lykkens dag <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Happymee, og klem til jenta og babysyk.

 

Er sjølv skikkeleg kvalm, heile døgnet, og er eigentleg ikkje komen heilt til veke 4...er det normalt? Syns det er voldsomt, og tidleg. Kan jo henga saman med at eg er sliten etter å ha vore aleine heime med toåringen i tre veker og i full jobb, men dette går ikkje særleg bra med tanke på jobb....blærgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å kjenne på kvalmen nå (jippi), og har halsbrann! Puppene er mindre øm i dag enn i går, håper det tar seg opp igjen 😊 gleder meg fryktelig til første kontroll om 6 uker, det er sååå lenge til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her jeg. Testet positivt i dag 😄 Termin 15. Januar 😊

 

Venter nr 2. Har en gutt på 2 fra før. Planlagt, men kom litt brått på oss etter kun 1 mnd med prøving (som sist)

Endret av Mamma.til.en.2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei dere, og gratulerer med graviditeten! :) Håper det er ok om jeg skriver her..vet ike enda om jeg hører til her :) Når regner dere terminen fra? Siste mens første dag? Jeg får svak positiv på kanskje hver tredje test, billigtester fra nettet vel og merke.. Hadde mens forrige gang 26 mars..skulle ikke testene vært positive nå på morraurin? Tok i går ettermiddag, svaaaaak positiv, måtte stå i vinduet for å skimte streken. Tok på morraurin i dag, den var negativ.. Merkelig. Har testet mange tester nå i ei uke, og di positive testene har ikke blitt sterkere, og som sagt i dag var den negativ igjen. Har også prøvd CB Digital, denne var også negativ.. Håper på svar fra noen :) På forhånd takk :)

Vil du ha eit oppriktig svar så må du gå til legen og ta HCG blodprøven.

 

Anonymous poster hash: 4db51...855

 

Jeg fikk og bare svake positiver, tok lang tid før de ble positiv også. Men som min mann sa, "jeg har aldri hørt om noen som bare er litt gravid"  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...