Gå til innhold

termin Januar 2016 <3


blomstgull

Anbefalte innlegg

Testet positivt i dag 2 dager før ikm. Førstegangs gravid med termin 8 januar :)

Registrerte meg som bruker i dag så er veldig fersk her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med flere her! Mange er nok fortsatt "uvitende" om sin januarbaby. Vi blir vel flere etterhvert.

 

Vi venter nr to. Dersom den klorer seg fast da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med luft i magen? Det kjennes nesten som mensmurringer, men så er det luft og "diare" som kommer ut. Idag hadde jeg BITTELITT brun utflod etter et toelattbesøk også (hjelp! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI!!!

1pp, sluttet på pillen 30 mars, og i dag lyste en rosa veldig positiv strek mot meg :D

Forventet termin rundt 10-13 Januar, noe usikkert da jeg ikke rakk å få normal menstruasjon etter pilleslutt.

Hatt ømhet, mensmurringer og litt press i magen siste dagene, og svært oppblåst med noe dårlig mage, så klarte ikke la være å teste!

 

Så nå håper jeg alt går fint og at frøet våres holder seg pent på plass <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svak positiv test i dag. Strek er vel strek så tolker den som positiv! Førstegangsgravid og absolutt ikke planlagt :hakeslepp:  Menstermin i midten av januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med luft i magen? Det kjennes nesten som mensmurringer, men så er det luft og "diare" som kommer ut. Idag hadde jeg BITTELITT brun utflod etter et toelattbesøk også (hjelp! :(

 

 

Ja jeg har hatt kjempe oppblåst mage i dag, ingen diare heldigvis, men må tisse oftere og føler meg veldig trøtt og emosjonell..

Fikk positiv test i går, da hadde jeg ingen symptomer bortsett fra ømme bryster, og i dag kom plutselig alt :s

 

Noen som har noen tips på hva man burde spise/eller ikke spise for å unngå opplåst mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, og gratulerer med graviditeten! :) Håper det er ok om jeg skriver her..vet ike enda om jeg hører til her :) Når regner dere terminen fra? Siste mens første dag? Jeg får svak positiv på kanskje hver tredje test, billigtester fra nettet vel og merke.. Hadde mens forrige gang 26 mars..skulle ikke testene vært positive nå på morraurin? Tok i går ettermiddag, svaaaaak positiv, måtte stå i vinduet for å skimte streken. Tok på morraurin i dag, den var negativ.. Merkelig. Har testet mange tester nå i ei uke, og di positive testene har ikke blitt sterkere, og som sagt i dag var den negativ igjen. Har også prøvd CB Digital, denne var også negativ.. Håper på svar fra noen :) På forhånd takk :)

Vil du ha eit oppriktig svar så må du gå til legen og ta HCG blodprøven.

 

Anonymous poster hash: 4db51...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som ikke er kvalme? Jeg er ikke det, men vil føle det litt- bare for å kjenne at det faktisk ER noe der :P

 

Er oppblåst, veldig ømme bryster, økt utflod, må tisse hele tiden og mensmurringer.

 

Hva med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå! Hopper inn her med januarspire (5-8.jan vil jeg tippe) Så hyggelig at det er en del her fra før. Dette blir mitt 3.barn, har 2 gutter fra før. Ble gravid litt før jeg hadde tenkt, men det er en stor glede når det først har skjedd <3 Gleder meg til å være gravid igjen, på godt og vondt ;)

Er det mange her som planlegger UL rundt uke 11-12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at vi blir flere 😊😍 jeg er 5 + 3 idag og føler meg ikke så veldig gravid annet enn litt fortere sliten og trøtt og vonde pupper! Legen beroliget meg idag med flott hcg - stigning over 1,5 døgn fra 1359 til 2470 👌🏻 fikk det målt pga mye nerver siden jeg mistet i MA i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også to gutter fra før...hadde egentlig ikke sett for meg at vi skulle ha flere men det ser visst ut til å endre seg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her. Har menstermin 1. Januar. Men jeg har ikke vert hos legen ennå ser at mange har men haster det virkelig å ringe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Da er vi like langt 😊 termin 1 januar jeg og. Eneste grunnen til at jeg har vært hos legen er for å måle hcg siden jeg mistet i MA i høst. Skal på ultralyd om 13 dager for å se om det er liv denne gang. Er vel ikke vanlig å dra på kontroll før uke 12 med mindre man trenger ekstra oppfølging 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer til alle som nettopp har testet positivt!  :danse:

Jeg sniker meg inn her da vi har hatt to positive tester i helgen. Blodprøve i morgen. Spennende! :D

I følge den ene appen min så er jeg 4+1, den andre 4+0, men der en plass, altså! Og termin tidlig januar :D

 

Håper Hcg stiger og oppfører seg pent <3 :babysmokk:

 

Dette er vår første graviditet,, og vi er superspente! ;)

Endret av T&H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg litt nervøs.. Puppene har vært kjempe ømme, nå føler jeg bare at det er litt ømt i den ene.. Ikke er jeg oppblåst i magen heller, noe jeg følte plaget meg en del og nå vil jeg bare at det skal komme tilbake!!

 

Hvordan går det med symptomene til dere andre?????? Håper bare alt er normalt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok normalt. Jeg er lik som deg :P Går å kjenner etter hele tiden. Iforrigårs var puppene mine lite ømme iforrhold til tidligere. Men igår var de veldig ømme igjen.. Så tror nok det går litt opp og ned :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her! Testet positivt i går, er 4+4 og menstermin er 8. januar :-) Første graviditet, ikke planlagt, men vi gleder oss begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listar meg inn her eg og, fekk svak positiv test i dag😊 termin ca 16.1 så det var litt tidleg å testa, men eg håpar likevel strekane vert tudelegare i dagane som kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, da mistet jeg spirern :( men glad det heller skjedde tidlig da var det sikkert ikke levedyktig. bare å prøve igjen! tvi tvi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, da mistet jeg spirern :( men glad det heller skjedde tidlig da var det sikkert ikke levedyktig. bare å prøve igjen! tvi tvi ;)

Så trist! Ikke dårlig å holde motet oppe  :blomst:  Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...