Gå til innhold

Facebookgruppe?


JuliNovember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vet at det fins en oktobergruppe og en desembergruppe. De som har termin veldig tidlig eller sent kan jo være med i en av dem. Jeg har termin 29. november, så jeg er med i desembergruppa. Kanskje de på babyverden har laget en novembergruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget den hemmelig så de som vil være med må sende meg navnet dere bruker på Facebook så kan jeg legge dere til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hemmelig er bra foreløpig. For min del så er ikke nyheten offentliggjort enda, så om jeg blir med i en graviditetsgruppe på Facebook er katta ute av sekken :)

Endret av Shep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den må være hemmelig og lukket og alt som er. Vil ikke at navnet mitt skal komme opp på en slik gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det hemmelig! Det enkleste e vel hvis di som vil være med legge meg til som venn på Facebook ? Så legger jeg dere til i gruppen ? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg melding med navnet mitt, Amlille, så kan du legge meg til som venn? Du ka bare slette meg etterpå altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt venneforespørsel til de som har sendt navnet sitt til meg! Må visst være venner for å legge dere til i gruppen! Send meg en melding me navn hvis det er andre som vil være med! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...