Gå til innhold

Endelig gravid😄


Håper_og_tror

Anbefalte innlegg

Da har gulljenta vår kommet til verden💕 Er hjemme igjen og melka begynner å komme for fullt.

Så utrolig deilig og godt!

Her skal det nyyyyytes😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har gulljenta vår kommet til verden💕 Er hjemme igjen og melka begynner å komme for fullt.

Så utrolig deilig og godt!

Her skal det nyyyyytes😍

Ååh! Gratulerer så mye!! det må være helt utrolig magisk 😃😃😃 her har jeg begynt med modningsakupunktur igår, og ligger i skrivende stund og kjenner på en aktiv kar som ikke har planer om å sove nå hvertfall 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig Bare blåbær! Gratulerer så masse, kos dere med det lille vidunderet! ❤️

Takk, veldig forelsket!😍

 

Anonymous poster hash: cc01f...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Gratulerer så mye!! det må være helt utrolig magisk 😃😃😃 her har jeg begynt med modningsakupunktur igår, og ligger i skrivende stund og kjenner på en aktiv kar som ikke har planer om å sove nå hvertfall 😂

Takk💕 Lykke til med innspurten. Nyyyyt sparka i magen😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, veldig forelsket!😍

 

Anonymous poster hash: cc01f...2e9

Skulle ikke være anonym da..😂😂😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Bareblåbær!☺️ Høres fantastisk ut🌸💜

 

Ja, Prøver91! Tiden har gått fort!😊 Hun kunne se kjønnet, men ikke vi😁 Vi ønsker å bli overrasket faktisk😜Velger å være litt utradisjonelle der, men vi har begge tenkt at da det ble vår tur var det sånn vi ville ha det😊💜🌸

 

37+0 ja! Så herlig! Kan nesten ikke vente selv🙈 Men må jo vente helt til jul😅 Satser på at de siste mnd går fort!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har gulljenta vår kommet til verden💕 Er hjemme igjen og melka begynner å komme for fullt.

Så utrolig deilig og godt!

Her skal det nyyyyytes😍

Gratulerer så mye med jenta ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår kjære skatt kom til verden for noen uker siden 💙 Han er en stor drøm, og jeg kan ikke ta øynene mine fra ham. Den lange reisen frem mot målet er helt glemt når han ligger her mellom oss! Alt vi har gjort i prosessen er så inderlig verdt det, alle turer til sykehuset, alle sprøyter og hormoner, til og med nederlagene var verdt den lykke vi sitter med nå 💙💙💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Elliebellie!! ❤️ Nyt den første tiden med deres kjæreste lille skatt, den er uvurderlig ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Elliebellie!! ❤️ Nyt den første tiden med deres kjæreste lille skatt, den er uvurderlig ❤️❤️❤️

Tusen takk ❤️ Ja vi nyter hver eneste dag! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår kjære skatt kom til verden for noen uker siden 💙 Han er en stor drøm, og jeg kan ikke ta øynene mine fra ham. Den lange reisen frem mot målet er helt glemt når han ligger her mellom oss! Alt vi har gjort i prosessen er så inderlig verdt det, alle turer til sykehuset, alle sprøyter og hormoner, til og med nederlagene var verdt den lykke vi sitter med nå 💙💙💙

Gratulerer💙 Det er bare så deilig og hærlig!!! Nyt, det gjør jeg også💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt ble født på mandag ❤️ 5 dager før termin 😊 Vi er overlykkelige og elsker den lille klumpen vår mer enn noe annet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lille gutt ble født på mandag ❤️ 5 dager før termin 😊 Vi er overlykkelige og elsker den lille klumpen vår mer enn noe annet 😊

Så koselig! 💙Gratulerer! 🎉Nyyyyyt og kos deg😍😍💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer Bareblåbær!☺️ Høres fantastisk ut🌸💜

 

Ja, Prøver91! Tiden har gått fort!😊 Hun kunne se kjønnet, men ikke vi😁 Vi ønsker å bli overrasket faktisk😜Velger å være litt utradisjonelle der, men vi har begge tenkt at da det ble vår tur var det sånn vi ville ha det😊💜🌸

 

37+0 ja! Så herlig! Kan nesten ikke vente selv🙈 Men må jo vente helt til jul😅 Satser på at de siste mnd går fort!😁

Veldig spennende å ikke vite kjønnet. 🌸Jeg kunne selv tenkt meg det, men klarte ikke pga nyskjerrighet.. 😂 Rug, og nyt..

 

Anonymous poster hash: cc01f...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt ble født på mandag ❤️ 5 dager før termin 😊 Vi er overlykkelige og elsker den lille klumpen vår mer enn noe annet 😊

Gratulerer! Nyt den første tiden med den lille skatten deres 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt ble født på mandag ❤️ 5 dager før termin 😊 Vi er overlykkelige og elsker den lille klumpen vår mer enn noe annet 😊

Gratulerer så mye ❤️ Og nyt alle dagene med vidunderet 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei! Hvordan går det med alle her inne? 😊 Lenge siden jeg har vært innom. Har nå kommet så langt som til uke 30! Syns at ukene bare flyr avgårde! Trodde jeg skulle vente og vente jeg, men klarer faktisk å nyte😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei hei! Hvordan går det med alle her inne? 😊 Lenge siden jeg har vært innom. Har nå kommet så langt som til uke 30! Syns at ukene bare flyr avgårde! Trodde jeg skulle vente og vente jeg, men klarer faktisk å nyte😊🌸

Hei hei. Lille er nå 4,5 mnd. Vi storkoser oss. Tida flyr😍 Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...