Gå til innhold

Julibabyer 2015


Krumelur

Anbefalte innlegg

Her er det helt flatet ut og regelmessige rier! JM har tappet badekaret og sender oss visst ikke hjem uten baby! Hjelp! Det har vært en lang og smertefull dag men godt å vite at hun ikke sender oss hjem!

Lurte på hvordan det gikk med deg! Da er du i gang og i trygge hender, heia heia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det helt flatet ut og regelmessige rier! JM har tappet badekaret og sender oss visst ikke hjem uten baby! Hjelp! Det har vært en lang og smertefull dag men godt å vite at hun ikke sender oss hjem!

Juhu, lykke til!!! Ut kommer den babyen til slutt, selv om veien dit er lang og vond🙏☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt flatet ut og regelmessige rier! JM har tappet badekaret og sender oss visst ikke hjem uten baby! Hjelp! Det har vært en lang og smertefull dag men godt å vite at hun ikke sender oss hjem!

Hurra 😄 Tenkte noe var på gang siden du var så stille i dag 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi er i august allerede og nesten alle som har vært med i gruppa fra starten har gått barn, utenom ett par stykker!?? Tenk på det, vi klarte å komme i mål allemann👏👍❤️. Det er jo nesten så vi må starte en gruppe: " livet som småbarnsmor". Hvem i juli gruppa er det som ikke har født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med her, men ikke vært så aktiv. Termin var på onsdag, men ingen baby foreløpig. Er mektig lei nå altså. Overtidskontroll i morgen, så får vi se.... Nekter å gå lenger en til fredag i allefall! Førstemann kom tre dager over termin, skjønner ikke hvorfor det skal ta så mye mer tid nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi er i august allerede og nesten alle som har vært med i gruppa fra starten har gått barn, utenom ett par stykker!?? Tenk på det, vi klarte å komme i mål allemann👏👍❤️. Det er jo nesten så vi må starte en gruppe: " livet som småbarnsmor". Hvem i juli gruppa er det som ikke har født?

Er jo en gruppe inne på småbarn på Din Baby for oss som fikk juni og juli. Litt lite aktivitet der men denne skravlegjengen her inne burde jo klare å gjøre noe med det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal vi flytte over til din baby da gjengen? Siden vi nå ikke (gudskjelov) har barn i magen lenger- de fleste av oss hvertfall!!dere andre er jo like i nærheten dere også😊hold ut!!

 

Er så enig i at det er fantastisk at vi nå endelig har kommet i mål. Det er bare så vindunderlig at jeg nå sitter her med en sovende liten tass i armene.. Et lite under😊

Samtidig er det ganske hardt til tider, med lite samnenhengende søvn, og et barn til som trenger aktivisering og oppmerksomhet... Heldigvis begynner storebror på SFO i morgen- er det lov å si at jeg gleder meg?😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi flytte over til din baby da gjengen? Siden vi nå ikke (gudskjelov) har barn i magen lenger- de fleste av oss hvertfall!!dere andre er jo like i nærheten dere også😊hold ut!!

 

Er så enig i at det er fantastisk at vi nå endelig har kommet i mål. Det er bare så vindunderlig at jeg nå sitter her med en sovende liten tass i armene.. Et lite under😊

Samtidig er det ganske hardt til tider, med lite samnenhengende søvn, og et barn til som trenger aktivisering og oppmerksomhet... Heldigvis begynner storebror på SFO i morgen- er det lov å si at jeg gleder meg?😜

Ja synes godt vi kan flytte oss😊 Er nok min siste unge så har vel ikke så mye her inne å gjøre lengre.. Gudskjelov ja, følte at jeg hang grusomt lenge inne på bli gravid...

 

Her starta hverdagen i dag, med pappa på jobb og storebror i bhg. Er lov å synes det er greit ja, min trenger virkelig å få utløp for energien sin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi. Men skal vi ikke vente på persilleblomst og bolleklar? Må jo høre hvordan det går for de også. Det går jo ann å være på begge 2 også da😜.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo følge med Regner med at PersilleBlomst har født nå?

Ja det har hun :) En nydelig jente ❤❤❤

 

Vi burde vel flytte oss ja. Vi har jo ikke noe her å gjøre lenger :P Hvor skal vi? Lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja må jo følge med Regner med at PersilleBlomst har født nå?

Ja det har hun :) En nydelig jente ❤❤❤

 

Vi burde vel flytte oss ja. Vi har jo ikke noe her å gjøre lenger :P Hvor skal vi? Lenke?

Så bra, gleder meg til å høre hvordan det gikk PersilleBlomst! :) Jeg er med på flyttings, hit dere tenker sant...? Var mye der inne med de to første, selv om det føles lenge siden nå :P

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144226808-vi-som-har-fått-baby-i-juni-og-juli-2015/#entry147351869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger oppdatering her og følger etter i lenken! Hyggelig dere ser på meg som en del av gjengen!

10:07 kom 4175g, 55cm og 36 rundt hodet til lyset på A-hus! Vi kom inn dø dag morgen etter maserier i 2 dager og var 1,5cm. Fikk lov til å bli og tok målinger, gikk litt turer og kom opp i 2 cm. Heldigvis fikk vi lov til å bli. Sakte men sikkert gikk det fremover og vi satte Epidural og tok vannet.

 

Nå kan jeg ikke helt tisse på egenhånd, fikk sydd en hel del bl.a annen grads rift og hemoroider fra helvete. Kan knapt puste eller gå men herregud for et bolletryne av et hårete lykketroll vi har fått. Ammingengår greit og så fort hun grynter litt er det bare å sjekke bleia eller stryke henne litt på magen eller lårene og så er alt ok <3 Nå skal jeg rndelig sove for jeg fikk skikkelig kløereaksjon på Epiduralen og har ikke sovet på mange dager!

 

Siden jeg ikke fikk tisset utgikk barselhotellet så ligger alene på barsel med lille baby nå. Hun lager de skjønneste lydene i verden! Savner mannen enormt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger oppdatering her og følger etter i lenken! Hyggelig dere ser på meg som en del av gjengen!

10:07 kom 4175g, 55cm og 36 rundt hodet til lyset på A-hus! Vi kom inn dø dag morgen etter maserier i 2 dager og var 1,5cm. Fikk lov til å bli og tok målinger, gikk litt turer og kom opp i 2 cm. Heldigvis fikk vi lov til å bli. Sakte men sikkert gikk det fremover og vi satte Epidural og tok vannet.

 

Nå kan jeg ikke helt tisse på egenhånd, fikk sydd en hel del bl.a annen grads rift og hemoroider fra helvete. Kan knapt puste eller gå men herregud for et bolletryne av et hårete lykketroll vi har fått. Ammingengår greit og så fort hun grynter litt er det bare å sjekke bleia eller stryke henne litt på magen eller lårene og så er alt ok <3 Nå skal jeg rndelig sove for jeg fikk skikkelig kløereaksjon på Epiduralen og har ikke sovet på mange dager!

 

Siden jeg ikke fikk tisset utgikk barselhotellet så ligger alene på barsel med lille baby nå. Hun lager de skjønneste lydene i verden! Savner mannen enormt nå!

Morro med kateter :P Tok noen timer før epiduralen ga slipp hos meg også. Men det blir bedre snart :)

 

Gratulerer igjen med nurket :) ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger oppdatering her og følger etter i lenken! Hyggelig dere ser på meg som en del av gjengen!

10:07 kom 4175g, 55cm og 36 rundt hodet til lyset på A-hus! Vi kom inn dø dag morgen etter maserier i 2 dager og var 1,5cm. Fikk lov til å bli og tok målinger, gikk litt turer og kom opp i 2 cm. Heldigvis fikk vi lov til å bli. Sakte men sikkert gikk det fremover og vi satte Epidural og tok vannet.

 

Nå kan jeg ikke helt tisse på egenhånd, fikk sydd en hel del bl.a annen grads rift og hemoroider fra helvete. Kan knapt puste eller gå men herregud for et bolletryne av et hårete lykketroll vi har fått. Ammingengår greit og så fort hun grynter litt er det bare å sjekke bleia eller stryke henne litt på magen eller lårene og så er alt ok <3 Nå skal jeg rndelig sove for jeg fikk skikkelig kløereaksjon på Epiduralen og har ikke sovet på mange dager!

 

Siden jeg ikke fikk tisset utgikk barselhotellet så ligger alene på barsel med lille baby nå. Hun lager de skjønneste lydene i verden! Savner mannen enormt nå!

Fikk også kløe av epiduralen, shit så ekkelt det var!!! Sånn innvendig kløe i huden, blæhhhh!!! Håper det gir seg snart- hos meg tok det litt over et døgn før det ble bedre:)

 

Gratulerer så mye forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavidabella: gikk over ganske kjapt heldigvis!

 

Men tisse kan jeg fortsatt ikke.. av og til går det men blitt en del kateter :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger oppdatering her og følger etter i lenken! Hyggelig dere ser på meg som en del av gjengen!

10:07 kom 4175g, 55cm og 36 rundt hodet til lyset på A-hus! Vi kom inn dø dag morgen etter maserier i 2 dager og var 1,5cm. Fikk lov til å bli og tok målinger, gikk litt turer og kom opp i 2 cm. Heldigvis fikk vi lov til å bli. Sakte men sikkert gikk det fremover og vi satte Epidural og tok vannet.

 

Nå kan jeg ikke helt tisse på egenhånd, fikk sydd en hel del bl.a annen grads rift og hemoroider fra helvete. Kan knapt puste eller gå men herregud for et bolletryne av et hårete lykketroll vi har fått. Ammingengår greit og så fort hun grynter litt er det bare å sjekke bleia eller stryke henne litt på magen eller lårene og så er alt ok <3 Nå skal jeg rndelig sove for jeg fikk skikkelig kløereaksjon på Epiduralen og har ikke sovet på mange dager!

 

Siden jeg ikke fikk tisset utgikk barselhotellet så ligger alene på barsel med lille baby nå. Hun lager de skjønneste lydene i verden! Savner mannen enormt nå!

Det er lokalbedøvelsen som klør visstnok. Samme som tannleger bruker😑😖 jeg hadde samme kløe sist. Denne gangen klarte jeg meg uten noe annet enn akupunktur👏🏼👏🏼 klarte ikke å tisse første gangen selv noen av gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også født. Har ikke vært så aktiv her inne, men har fulgt med daglig. Lille gutten vår kom 22 juli, etter å ha blitt igangsatt med modningspille to dager før termin. Hadde gått med falske rier siden uke 34 så var utslitt. Ble en rask og fin fødsel. Begynte med rier noen timer etter andre pille. Ringte etter mannen kl 00, fikk fødestue kl 0200 og 0302 var han ute😀 litt ammetrøbbel og magevondt på lille, men ellers er alt bra😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Legger oppdatering her og følger etter i lenken! Hyggelig dere ser på meg som en del av gjengen!

10:07 kom 4175g, 55cm og 36 rundt hodet til lyset på A-hus! Vi kom inn dø dag morgen etter maserier i 2 dager og var 1,5cm. Fikk lov til å bli og tok målinger, gikk litt turer og kom opp i 2 cm. Heldigvis fikk vi lov til å bli. Sakte men sikkert gikk det fremover og vi satte Epidural og tok vannet.

 

Nå kan jeg ikke helt tisse på egenhånd, fikk sydd en hel del bl.a annen grads rift og hemoroider fra helvete. Kan knapt puste eller gå men herregud for et bolletryne av et hårete lykketroll vi har fått. Ammingengår greit og så fort hun grynter litt er det bare å sjekke bleia eller stryke henne litt på magen eller lårene og så er alt ok <3 Nå skal jeg rndelig sove for jeg fikk skikkelig kløereaksjon på Epiduralen og har ikke sovet på mange dager!

 

Siden jeg ikke fikk tisset utgikk barselhotellet så ligger alene på barsel med lille baby nå. Hun lager de skjønneste lydene i verden! Savner mannen enormt nå!

Det er lokalbedøvelsen som klør visstnok. Samme som tannleger bruker jeg hadde samme kløe sist. Denne gangen klarte jeg meg uten noe annet enn akupunktur klarte ikke å tisse første gangen selv noen av gangene.

 

 

Det er nok ikke lokalbedøvelsen som klør, det er opiat-komponenten av epiduralblandingen. Noen steder brukes også sufenta som kan klø som bare pokker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Legger oppdatering her og følger etter i lenken! Hyggelig dere ser på meg som en del av gjengen!

10:07 kom 4175g, 55cm og 36 rundt hodet til lyset på A-hus! Vi kom inn dø dag morgen etter maserier i 2 dager og var 1,5cm. Fikk lov til å bli og tok målinger, gikk litt turer og kom opp i 2 cm. Heldigvis fikk vi lov til å bli. Sakte men sikkert gikk det fremover og vi satte Epidural og tok vannet.

 

Nå kan jeg ikke helt tisse på egenhånd, fikk sydd en hel del bl.a annen grads rift og hemoroider fra helvete. Kan knapt puste eller gå men herregud for et bolletryne av et hårete lykketroll vi har fått. Ammingengår greit og så fort hun grynter litt er det bare å sjekke bleia eller stryke henne litt på magen eller lårene og så er alt ok <3 Nå skal jeg rndelig sove for jeg fikk skikkelig kløereaksjon på Epiduralen og har ikke sovet på mange dager!

 

Siden jeg ikke fikk tisset utgikk barselhotellet så ligger alene på barsel med lille baby nå. Hun lager de skjønneste lydene i verden! Savner mannen enormt nå!

Det er lokalbedøvelsen som klør visstnok. Samme som tannleger bruker jeg hadde samme kløe sist. Denne gangen klarte jeg meg uten noe annet enn akupunktur klarte ikke å tisse første gangen selv noen av gangene.

Det er nok ikke lokalbedøvelsen som klør, det er opiat-komponenten av epiduralblandingen. Noen steder brukes også sufenta som kan klø som bare pokker...

Ok,jeg hørte det i 2013 at det var lokalbedøvelsen. Jeg har også samme kløe etter bedøvelse hos tannlegen. Men da er det nok ikke det da 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...