Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Mannen har det. Får brått kjempe vondt også kan det gi seg noen dager. Var hos lege igår og fikk henvisning til sykehuset for ultralyd Anonymous poster hash: 252ab...6a0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Jeg beklager at det ble punktum i overskriften. Har Sony mobil og noen ganger setter den inn tegn selv Anonymous poster hash: 252ab...6a0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Kan være bitestikkelbetennelse. Anonymous poster hash: 61d6c...6e0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Mannen min er veldig plaget med bitestikkelbetennelse. Legen ga ham hele tre antibiotika-kurer, men det hjalp ikke. Han ble videresendt til sykehuset for ultralyd og der fant de ut at han hadde betennelse også på prostata. Han hadde gått så lenge med betennelse i den at han hadde fått arrdannelse både på prostata og bitestikkelen og det hadde videre spredd seg til den ene testikkelen. Han så (unnskyld utrykket) helt jævlig ut også på penis. Den var helt blå til slutt på penis og det var svært smertefullt - så nesten ut som om at den skulle falle av. Han fikk en annnen kur, husker dessverre ikke hva den het, og det ble litt bedre. Men han er enda plaget i perioder. Når han ikke spiser noen form for karbohydrater klarer han å holde det i sjakk. Anonymous poster hash: 63241...26e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Det kan være vannbrokk, bitestestikkelbetennelse, vendt testikkel, testikkelkreft eller noe annet. Mannen min hadde smerte da han hadde kreft og guttene våre hadde smerter da de hadde vannbrokk og bitestestikkelbetennelse. Anonymous poster hash: 56c9e...998
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Det kan være vannbrokk, bitestestikkelbetennelse, vendt testikkel, testikkelkreft eller noe annet. Mannen min hadde smerte da han hadde kreft og guttene våre hadde smerter da de hadde vannbrokk og bitestestikkelbetennelse. Anonymous poster hash: 56c9e...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå