Gå til innhold

Mulig brist/brudd i ribbein etter trening,rett på sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe,kanskje det er et opplag svar den ene eller andre veien, men jeg vet faktisk ikke om det er "lov" å bli sykemeldt for noe som på en måte er min egen feil :P

Anonymous poster hash: 63737...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hva slags arbeidsoppgaver du har og om det kan tilrettelegges for deg.

Skrevet

Det kommer vel an på hva slags arbeidsoppgaver du har og om det kan tilrettelegges for deg.

Jobber i helsevesenet, og det er lite som kan tilrettelegges. Nå lurer jeg vel mest på grunnen til skaden og om grunnen har noe å si mtp sykemelding..:)

Jeg er aldri borte fra jobb og derfor vet jeg lite om disse tingene :)

Skrevet

Kan du ikke utføre jobben på noen som helst måte er det heller ingen vits å jobbe, samme om det er selvforskyldt eller ei. Men det kan hende det holder med noen egenmeldingsdager. Jeg ville prøvd det først, så gått til legen om det fremdeles var veldig vondt.

Skrevet

God bedring forresten! Du får roa ned treninga framover😜

Skrevet

Kom på egenmelding selv nå plutselig :P Er som sagt lite borte ;) Ser det an til i morgen, også tar jeg ev egenmelding :)

Takk! :)

Skrevet

Det eneste som spiller en rolle er om du er for syk til å jobbe. Om du så datt i fylla, eller insisterte på å gjøre et hopp på snowboard du ikke behersker spiller ingen rolle. Årsak og om du er skyld i det selv er irrelevant.

Anonymous poster hash: 6b2a3...1a5

Skrevet

Uhell kan skje når som helst.

Du selv vet vel om du trenger sykemelding.

Det er vel vondt å løfte med ribbeinsbrudd.

Anonymous poster hash: be531...ac7

Skrevet

Det er klart du kan bli sykemeldt selv om skaden er selvforskyldt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...