Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen erfaringer med dette? Har dere røykere/snusere sluttet noen mnd før prøving? Samboer som snuser fikk besjed på samtale i oktober at det var lurt å slutte.. Hun sluttet og holdt ut i 2-3 mnd. Røyket Evt om vi var på fest eller noe. Men holdt seg resten til nikotinfri snus. Men nå har det begynt å dabbe av til røyking isteden for Evt snus med nikotin. Jeg kan ikke tvinge henne, men lurer på om det har noe å si at hun røyker en gang i blandt..

Fortsetter under...

Definitivt en fordel at kroppen er kvitt all den dritten før prøving og graviditet. Og, en STOR fordel at man har alt sånt ute av systemet, og ute av huset, før man får barn! Siden man, forhåpentligvis, vil at barna skal vokse opp i ett røykfritt hjem, så hvorfor ikke slutte med engang?!

Anonymous poster hash: 5aedb...c1d

Hun røyker ikke fast, og noe røyking inne blir det ikke.. Men tenkte på dette om det kan bli mindre sjans om man røyker/snuser før prøving. Hun kommer ikke til å gjøre dette når vi skal begynne å prøve, men hadde kanske vært lurt og slutte før.

• 3 uker senere...

Skal være ærlig jeg, under begge forsøkene røyket jeg - betrakelig mindre vel å merke. Men stoppet dagen innsett var.. Å siden ikke røyket... Holdt meg røykfri under hele første svangerskapet, dum som jeg var startet jeg på igjen nesten ett år etter fødsel (var ferdig med amming). Er nå 10+0 med nr to å har ikke røyket siden uttaket denne runden..

Men det er jo selvfølgelig det beste så slutte før :-)

Endret av Alvepia *happy mum*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...