Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en herlig følelse! Da er de 3 ukene med intens kvalme plutselig verdt det (der og da hvertfall🙈)

Jeg er 8+4, så ble satt tilbake 2 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en herlig følelse! Da er de 3 ukene med intens kvalme plutselig verdt det (der og da hvertfall)

Jeg er 8+4, så ble satt tilbake 2 dager :)

så gøy!!!!! Gratulere! Håper å få like god nytt om et par uker :) Kos deg med det lille mirakelet :)

Skrevet

Så herlig! Gratulerer så mye :) Jeg har tidlig ul om en uke og håper på ett blinkende hjerte som gjør det verdt å føle seg så forferdelig som jeg gjør nå for tiden. Har grått meg i søvn nå i flere dager pga kvalmen som er døgnet rundt og idag spydde jeg på rema da jeg skulle handle mat :P Men ett bankende hjerte tror jeg gjør det hele verdt det <3 Kjempeglad på dine vegne! 

Skrevet

Så herlig! Gratulerer så mye :) Jeg har tidlig ul om en uke og håper på ett blinkende hjerte som gjør det verdt å føle seg så forferdelig som jeg gjør nå for tiden. Har grått meg i søvn nå i flere dager pga kvalmen som er døgnet rundt og idag spydde jeg på rema da jeg skulle handle mat :P Men ett bankende hjerte tror jeg gjør det hele verdt det <3 Kjempeglad på dine vegne!

Jeg griner meg ofte i søvn også, man synes jo så synd på seg selv når man er så dårlig 🙈

Nå krysser jeg bare fingrene for at formen bare blir bedre.

Lykke til på ul!! Det er veldig godt å få den bekreftelsen på at det faktisk er noe inni der ☺️

Skrevet

Så herlig Twinkel 😃

Det er en skikkelig god følelse 😍

Skrevet

Gratulerer!! Jeg har foreløpig bare hørt hjertet med Angelsounds doppleren hjemme, virkelig verdens fineste lyd <3 Gleder meg som en unge til å kunne se hjertet på ultralydundersøkelsen.

Anonymous poster hash: dd840...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...