Jump to content
Legekjærringa

Har alle ømme brystet i uke 7.-8?

Recommended Posts

Legekjærringa

Jeg er litt øm på brystvortene og litt synlige blodårer men ikke mega øm og dobbelt størrelse. Merker at huden er litt fløyelsaktig. Husker ikke hvordan det var forrige gang. trøtte som en strømpe ihverfall og kvalm. I går måtte jeg ha pommes frites.

Fortsetter under...

meg_og_gutta

Ja, de er ømme, men de har blitt litt mindre ømme nå enn i begynnelsen. De har vokst en del også, hehe. Nyter det mens jeg kan 😜😂

Jeg er 7+4 forresten 😊

Melis87

Jeg er rundt 7+2 eller litt mer, og jeg hadde veldig ømme brystvorter i starten. Brystene var liksom hovne og blodårene på brystene veldig synlige. For kanskje en uke siden sluttet brystvortene å være ømme og brystene var ikkelike hovne lenger. Blodårene er fremdeles ganske synlige. Føler at brystvortene fortsatt burde vært hovne, da alle ser ut til å ha hovne bryster. Men legen sa at det er normalt at symptomer forsvinner og av og til kommer tilbake, så jeg får vel bare tenke at ting går bra likevel  :Nikke:

Blomstogbier

Jeg har hatt mme bryster helt siden egget festet seg (når var det, da...). Men ikke så vonde som andre, bare ubehagelig :)

Rakiana

Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt jeg.. 😳