Gå til innhold

Må ta avføringsprøve og får panikk av tanken...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja det er på trynet å tenke slik men må sende den, og bare d å gjøre det.... Huff

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner den følelsen. Jeg fikk med meg et lite glass med en pinne som var oppi noe gele greier. Er meningen jeg skal ta ut den pinnen å trykke den i avføringen og putte den tilbake i gelen. For å si de slik, den har stått ubrukt i skape i over 2 mnd. Jeg klarer ikke å basje på noe anna en toalettet.



Anonymous poster hash: 97c2d...422
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner den følelsen. Jeg fikk med meg et lite glass med en pinne som var oppi noe gele greier. Er meningen jeg skal ta ut den pinnen å trykke den i avføringen og putte den tilbake i gelen. For å si de slik, den har stått ubrukt i skape i over 2 mnd. Jeg klarer ikke å basje på noe anna en toalettet.

 

Anonymous poster hash: 97c2d...422

Det her var et lite glass gjemt i et mer diskret glass, med en liten skje/skuffe.... Man skal altså da skuffe litt bæsj på denne og ned i glasset ( som ikke har gele), videre i det skjulte glasset, i en "pose" og sendes på posten... Innen Idag!! 😪 det står nærmest over hele posen hva dette er!!!!

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner den følelsen. Jeg fikk med meg et lite glass med en pinne som var oppi noe gele greier. Er meningen jeg skal ta ut den pinnen å trykke den i avføringen og putte den tilbake i gelen. For å si de slik, den har stått ubrukt i skape i over 2 mnd. Jeg klarer ikke å basje på noe anna en toalettet.Anonymous poster hash: 97c2d...422

Det her var et lite glass gjemt i et mer diskret glass, med en liten skje/skuffe.... Man skal altså da skuffe litt bæsj på denne og ned i glasset ( som ikke har gele), videre i det skjulte glasset, i en "pose" og sendes på posten... Innen Idag!! det står nærmest over hele posen hva dette er!!!! Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Du trenger jo ikke å skrive navnet ditt over hele posen da. Tror ikke postmannen sitter og spekulerer i hvem din bæsj det er. Om han skulle gjette at det er bæsj.

 

Anonymous poster hash: 6beb5...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det står heldigvis ikke noe navn på posen... Bare litt... Angst for slik..

 

Og bare det å skuffe opp litt bæsj. Man trenger kanskje ikke mer enn det skjeen tilsier.... Hehe

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må fylle ca 2 cm i glasset. Går så fint så!

 

Anonymous poster hash: 7ccab...e6d

Det fikk jeg ikke beskjed om.... Søren jeg gjorde det akkurat nå og d er Max 1,5 cm totalt altså !! 😐😖 får bare håpe det holder.. Sto jo ingen veiledning eller noe! Fikk ei heller noe beskjed om noe 😡 typisk min uflaks

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du må fylle ca 2 cm i glasset. Går så fint så!

 

Anonymous poster hash: 7ccab...e6d

Det fikk jeg ikke beskjed om.... Søren jeg gjorde det akkurat nå og d er Max 1,5 cm totalt altså !! får bare håpe det holder.. Sto jo ingen veiledning eller noe! Fikk ei heller noe beskjed om noe typisk min uflaks

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

 

 

Du var uansett kjempeflink som klarte det!!! Tommel opp for deg :D

 

Anonymous poster hash: 4c4d7...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Du må fylle ca 2 cm i glasset. Går så fint så!

 

Anonymous poster hash: 7ccab...e6d

Det fikk jeg ikke beskjed om.... Søren jeg gjorde det akkurat nå og d er Max 1,5 cm totalt altså !! får bare håpe det holder.. Sto jo ingen veiledning eller noe! Fikk ei heller noe beskjed om noe typisk min uflaks

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Du var uansett kjempeflink som klarte det!!! Tommel opp for deg :D

 

Anonymous poster hash: 4c4d7...593

Hehe takk! Et av målene i livet 😂😇🙏 neida nå gjenstår bare å sende den.... Får bare satse på det holdt

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Du må fylle ca 2 cm i glasset. Går så fint så!

 

Anonymous poster hash: 7ccab...e6d

Det fikk jeg ikke beskjed om.... Søren jeg gjorde det akkurat nå og d er Max 1,5 cm totalt altså !! får bare håpe det holder.. Sto jo ingen veiledning eller noe! Fikk ei heller noe beskjed om noe typisk min uflaks

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Du var uansett kjempeflink som klarte det!!! Tommel opp for deg :D

 

Anonymous poster hash: 4c4d7...593

Hehe takk! Et av målene i livet 😂😇🙏 neida nå gjenstår bare å sende den.... Får bare satse på det holdt

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Ofte er det svært lite som skal til så det er helt sikkert nok.

 

 

Anonymous poster hash: c19ef...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slipper i det minste å se de de du gir prøven til i øynene rett etter du har bæsjet på sykehuset. Det er flaut  :rodme:



Anonymous poster hash: cb0b7...6b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isboks faktisk? Høres delikat ut å håndtere etterpå ;)

 

Her legges godt med papir i do, bæsjingen gjennomføres, og prøven tas før man trekker ned.

Har gjort det med ungene mange ganger, men aldri meg selv. Skjønner godt at det er kjipt. Men heller posten enn å overlevere personlig!

 

Anonymous poster hash: 4ca9d...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde slik sistnevnte skrev. Mannet meg opp....!

 

Ja det er sant nok.bwdre med posten !

 

Anonymous poster hash: bbf38...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg har akkurat utført ett sett med avføringsprøver, Jeg fant ut att det letteste for å ta den var å legge en bleie under setet og bruke tapen på denne for å holde den fast mens jeg gjorde mitt da var det enkelt å scoope ut en liten prøve og legge i glasset for så å bare pakke sammen bleia og hive i søpla "Ferdig" minimalt med opprydding 

Endret av Tvedestrand
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...