Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er svært sjeldent syk, men i dag måtte jeg kaste inn håndkle og holde meg hjemme. Jeg er helt bomull i hode, sår og hoven i halsen, verker i ørene, feber osv, med litt småhoste. Problemet mitt er bare at jeg må på jobb i morgen! Elevene mine, avgangsklasse på videregående, skal ha muntlig prøve, og jeg vet at de har jobbet og lest mye for å være klare. Sånn som det er nå klarer jeg ikke å konsentrere meg om noe som helst, selv med paracet og ibux innabords Noen som har noen supre råd slik at jeg kommer meg nok ti i morgen til å gjennomføre dagen? Anonymous poster hash: 251a3...cd5
pifi med tre nurk Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 (endret) Masse c vitaminer, drikk mye væske, sov mye. Huff vet hvordan du har det, jeg hadde en veldig viktig dag på jobb i går. Skulle gjennomføre noe jeg hadde forberedt lenge og som involverte masse mennesker. Men jeg fikk omgangssyke i løpet av natt til i går. Det føltes ikke godt å måtte dumpe alt ansvaret over på kollegaer, men hadde ikke noe valg. Sliter fortsatt med dårlig samvittighet, så jeg skal ta med kake til mine fantastiske kollegaer på jobb når jeg er frisk igjen! Endret 18. februar 2015 av pifi med tre nurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå