Gå til innhold

Noen her som har vært på 3D ultralyd?

Anbefalte innlegg

Er noen uker til jeg skal inn hit, men tenkte det var flere med erfaring med 3D her kanskje :)

Vi tenkte og bestille 3D ultralyd. Men vi vil ikke vite kjønnet. Er det slik at man selv ser det på 3D eller er det fortsatt vanskelig og se for et utrent øye?

Har lyst til og ta denne ekstra undersøkelsen fordi jeg er så redd det skal være noe galt (selv om ikke noe skal tilsi det). Denne gangen har veien vært fryktelig lang med ivf og mye sykdom hos meg.

Alt så fint ut på ordinær ul. Har også en gutt på 8 år som gleder seg stort! Tenkte han kunne være med. Andre her som har hatt med så store søsken? Stas eller kjedelig?

Anonymous poster hash: 8c896...ee3

Fortsetter under...

Vi tok med Storesøsknene på 6 og 8 i siste svangerskap. For å være ærlig syntes jeg det var litt oppskrytt ;) Barna syntes det var litt moro i noen minutter, så ville de dra. Hos oss var det gutt, og da var det ingen verdens tvil på ultralyden, for å si det sånn :P Vi så det selv med en gang! Vi kommer ikke til å ta 3D denne gangen, men har jo hør andre som har syntes det var veldig stas :)

Du kan be legen holde seg unna d "avslørende området" ;)

Vår 3D-time var ikke så veldig bra, fordi baby beveget seg så mye... Da lager de bølger i vannet og ser veldig rare ut.. :P

Men d var artig :)

Anonymous poster hash: ab98c...d7b

Bare si ifra på forhånd at dere ikke vil vite kjønnet. Vi tok 3d ultralyd i uke 24. Da hadde hun fortsatt god plass i livmoren og det endte med at hun gjemte seg så godt hun kunne. Snudde seg mot ryggen min og la armene foran ansiktet sitt. Hehe. Men vi fikk heldigvis noen få bilder i begynnelsen av ultralyden. Ville ikke vært foruten denne opplevelsen men tror jeg ville ventet noen uker til hvis jeg skulle gjort det igjen.

Takk så mye for svar!

Har fått time i uke 28. Får bare si at vi ikke vil vite så unngår de kanskje det området. Ellers får jeg lukke øynene :)

Takk igjen for at dere skrev dere opplevelser.

Anonymous poster hash: 8c896...ee3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...