Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Nei det er veldig forståelig at du ikke har energi til å passe på mannen din nå i tillegg til alt! ❤️ Ikke få dårlig samvittighet for det, det tror jeg han må forstå..

Det føles lenge til termin men er jo snart i 3. trim ja! Formen er ikke så veldig bra, selv om den er bedre enn den var i sommer.. har fått 50 prosent sm nå fra mandag av og det håper jeg hjelper!

Vet du når dere kan forvente obduksjonsrapporten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Har ikke fått noe rapport enda...den skulle komme i DES men har ikke kommet enda... Slitsomt å vente sånn... Gleder og gruer meg til å høre hva de sier... Nå er det ikke lenge igjen til du har en liten en igjen J'espere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, må være forferdelig å gå og vente sånn .. men da får vi håpe den kommer snart!!

Ikke lenge igjen til februar da Tinkerbell .. hva tenker dere om nytt forsøk nå da? 

Nei ikke lenge igjen til termin her! Er 100 prosent sm frem til permisjon så nå er det bare å legge seg til på sofaen og håpe det går fort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3 January 2018 den 9.18, J'espere skrev:

Stakkars, må være forferdelig å gå og vente sånn .. men da får vi håpe den kommer snart!!

Ikke lenge igjen til februar da Tinkerbell .. hva tenker dere om nytt forsøk nå da? 

Nei ikke lenge igjen til termin her! Er 100 prosent sm frem til permisjon så nå er det bare å legge seg til på sofaen og håpe det går fort :) 

Vi fikk rapporten idag, de fant ingen forklaring. Alt var bra med den lille gutten så det ble ikke noen forklaring. Vi er igang med nytt forsøk nå, fått instruksjoner idag faktisk så går alt som det skal blir det innsett i midten av februar...

blir godt å få den lille i armene❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, ingen forklaring? Men en eller annen forklaring må de vel ha? Noe gikk jo galt? Hvordan føler du mht det?

Uansett spennende med nytt forsøk, krysser fingrene for at det skal gå bra! Er jo ikke så lenge til midten av februar <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 8 January 2018 den 14.55, J'espere skrev:

Hva, ingen forklaring? Men en eller annen forklaring må de vel ha? Noe gikk jo galt? Hvordan føler du mht det?

Uansett spennende med nytt forsøk, krysser fingrene for at det skal gå bra! Er jo ikke så lenge til midten av februar <3 

Sorry,jeg er litt fraværende her.... Jeg sliter med det at det ikke er noen forklaring.... Dette gir ingen mening... Nei de har ingen forklaring, hverken på morkaka eller gutten.... Ingen funn som kan forklare noe... Ikke tegn til blodpropp engang:grine: men jeg må sette meg i en boble nå og være positiv så jeg har størst sjanse for å lykkes... Forberedelsene har startet i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2018 den 23.38, tinkerbell74 skrev:

Sorry,jeg er litt fraværende her.... Jeg sliter med det at det ikke er noen forklaring.... Dette gir ingen mening... Nei de har ingen forklaring, hverken på morkaka eller gutten.... Ingen funn som kan forklare noe... Ikke tegn til blodpropp engang:grine: men jeg må sette meg i en boble nå og være positiv så jeg har størst sjanse for å lykkes... Forberedelsene har startet i hvertfall. 

Skjønner godt at du sliter med den manglende forklaringen, må være vanskelig å akseptere det .. 

Hvor langt har du kommet i forberedelser nå? Startet på Progynova eller tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått mens så skal på ultralyd til tirsdag så er det vel no piller ja... Har tatt en sprøyte så langt. 

Håper bare alt går bra så jeg kommer meg avgårde den 14... Jeg er litt nervevrak om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Tinkerbell!! Vi krysser fingrene for at det går bra og at du sitter på et fly til Alicante om 1 1/2 uke <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja nå er jeg ruger... Satt inn egg torsdag. Syns dette er utrolig tøft... Føler meg desperat etter å fylle litt av tomrommet inni meg.. Hva gjør jeg om det ikke går?? Kan kjøpe ny syklus av samme donor men da snakker vi 100 000++ og det har vi egentlig ikke. Jeg har jo tre barn... Føler meg helt i villrede og blinde nå... Men håper det her går bra så jeg slipper no mer nå.... Men vanskelig å ha full tro og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper alle at dette går veien for dere Tinkerbell❤️🙏 

Jeg krysser i hvert fall alt jeg har for dere! 

Kjenner godt igjen desperasjonen og ønsket om å fylle tomrommet. Det er vondt! Jeg håper du har gode mennesker rundt deg nå som du kan lufte alle tanker til💖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene Tinkerbell!! 💗 Gratulerer som ruger!! Er kanskje ikke så lett å lage noen plan B akkurat nå, du får kanskje kjenne på hva som føles riktig dersom det blir aktuelt! Men akkurat nå ruger du jo på et like fint embryo som det som ble til Felix, så håper dette også sitter! 💞

Her kom lillesøster 8. februar, en uke før termin! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22 February 2018 den 20.34, J'espere skrev:

Krysser fingrene Tinkerbell!! 💗 Gratulerer som ruger!! Er kanskje ikke så lett å lage noen plan B akkurat nå, du får kanskje kjenne på hva som føles riktig dersom det blir aktuelt! Men akkurat nå ruger du jo på et like fint embryo som det som ble til Felix, så håper dette også sitter! 💞

Her kom lillesøster 8. februar, en uke før termin! 💗

Gratulerer så mye J'espere :strix:

her ble det mislykket forsøk:cry3: så da ble det ikke flere barn på meg... Jeg sliter så fælt med at jeg måtte miste gutten min og ikke få en "ny".... Ha det tomme hullet er for jævlig... Ingen skjønner og jeg føler meg fortapt... Hvorfor måtte jeg miste han når han var frisk... Hvorfor bli gravid i det hele tatt... Jeg har så lyst til å skrike men det hjelper jo ikke... Jeg er så forbanna men Inger å være det på... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.... Fortrenger alt inni meg... Gråter jo men...  Jeg vet ikke jeg.... Lost og fortvila...

livet er så hjerterått.. Nå var første gang jeg ikke har blødd noe før testdag... På alle mine mislykka hadde jeg blødning før test.... Så nå håpet jeg ekstra selvom jeg testet NEG på dagen hjemme på lør.... Livet bare lurer og vrir kniven ekstra godt rundt i såret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Tinkerbell, det var ufattelig trist!💔 

Det er dessverre mange der ute som forstår, bruk de! Ta kontakt med lub, eller nettgrupper/sorggrupper! Det hjalp oss masse❤️ 

Nå har du hatt noen tøffe måneder, ingen forventer at du skal være deg selv enda! Dette tar tid å lære å leve med... Sårene vil dessverre alltid gjøre vondt, men man lærer seg etterhvert å leve med smerten. Men du må gi deg selv tid kjære deg! Og så må du aldri gi opp en drøm om flere barn om du ønsker det💙 Selv om livet kan være ganske hjerterått, kan det også være ganske fantastisk. Alt kan snues opp ned igjen på ett år, det er jeg et levende eksempel på! Men jeg har full forståelse for at det er umulige tanker å tenke for deg nå😢 Nå må du ta vare på deg selv og Felix💙 ingen er mer viktige akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist Tinkerbell 💗 Livet er så urettferdig noen ganger! Forstår så godt at du ikke klarer å slå deg til ro med dette nå! Det er ingentkng annet enn hjerterått og urettferdig! Håper du kan finne det du trenger for trøst og støtte, enten det er lub eller en venninne eller mannen din.. noen mennesker vil aldri klare å forstå, og akkurat nå er det helt greit å beskytte seg og holde litt avstand til dem som ikke gjør det! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...