Gå til innhold

Nye venner på Lillehammer og omegn.


Ringen

Anbefalte innlegg

Du må si ifra hvis du er i nærheten en dag da. :) Vi skal vel kanskje prøve å få til et nytt treff snart. :) På Strandtorget f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trivelig at flere slenger seg med. Vært litt travelt til meg i det siste. Men kanskje vi skullr prøvd et nytt trefg i begynnelsen på Februar hvis det passer? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Hei! Er 28, har en sønn på 6 og termin med lille i desember. Bor på Gjøvik, vil gjerne bli kjent med flere i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg bor på Hamar, nyinnflyttet. Har en sønn på 2 år og prøver å bli gravid med et barn nummer to nå. Kjenner ingen, foruten om konene til min manns kompiser. Men, de har mange barn, stor vennekrets og er som regel opptatt.

 

Tenkte barselgruppa ville være en fin plass å få venner, eventuelt en ny jobb, men alt drøyer ser det ut som. Fikk dere til å treffes forresten? :)

 

Hei, er i litt samme bås som deg, bare at jeg bor i Elverum da. Er innflytter (fra oslo opprinnelig) og siden jeg jobber på Hamar (for tiden i permisjon med mitt første barn på strax 4 mnd) så har jeg ikke fått noe særlig nettverk i området. Kjenner samboerne til samboeren min sine venner/søskenbarn, men skulle gjerne hatt et nettverk i elverum/hamar/løten omegn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå så jeg at dette var en veldig gammel tråd =/ jaja ;)

 

Jeg bor på Hamar og flyttet hit for ett år siden fra Oslo. Sliter med samme problem. Hjemme i permisjon med ei på 1 mnd, og håper barselgruppa kan utvide mitt nettverk. Har du fått barselgruppe?

 

Jeg er uansett med på et treff, det hadde vært hyggelig. Er noen flere sjeler som er aktiv altså, og hadde et treff for noen måneder siden (jeg var ikke med) så tråden er ikke så gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Hamar og flyttet hit for ett år siden fra Oslo. Sliter med samme problem. Hjemme i permisjon med ei på 1 mnd, og håper barselgruppa kan utvide mitt nettverk. Har du fått barselgruppe?

 

Jeg er uansett med på et treff, det hadde vært hyggelig. Er noen flere sjeler som er aktiv altså, og hadde et treff for noen måneder siden (jeg var ikke med) så tråden er ikke så gammel :)

 

 

Ja har fått barselgruppe, men foreløpig er den ikke så aktiv, ingen store initiativtakere i den (uten om meg kanskje?). Møttes i går da, og det var hyggelig det, men sånn det ser ut så blir den ikke über aktiv. Som sagt, elverum her da =) Flyttet fra Bærum for ca 1,5 år siden. Min lille (store) tass er strax 4 mnd =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fått barselgruppe, men foreløpig er den ikke så aktiv, ingen store initiativtakere i den (uten om meg kanskje?). Møttes i går da, og det var hyggelig det, men sånn det ser ut så blir den ikke über aktiv. Som sagt, elverum her da =) Flyttet fra Bærum for ca 1,5 år siden. Min lille (store) tass er strax 4 mnd =) 

 

Er vi i samme facebookgruppe? Mai 2016?

 

Jeg kan være villig til å møtes på halvveien (Løten?) og ta en trilletur der? Er sikkert mange fine skogsruter, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vi i samme facebookgruppe? Mai 2016?

 

Jeg kan være villig til å møtes på halvveien (Løten?) og ta en trilletur der? Er sikkert mange fine skogsruter, etc?

 

Kan møte i løten jeg, finnes ikke kjent der, men man kan jo bli? 😊 er i ei marsgruppe jeg :) fødte 12.03 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan møte i løten jeg, finnes ikke kjent der, men man kan jo bli? er i ei marsgruppe jeg :) fødte 12.03

 

Haha, selvfølgelig. Glemte at din var 4 mnd :)

 

Er ikke kjent selv, men kan undersøke litt hvor det er turveier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, selvfølgelig. Glemte at din var 4 mnd :)

 

Er ikke kjent selv, men kan undersøke litt hvor det er turveier :)

Ja, gjør det 😊👍🏻 ellers kan jeg jo komme til Hamar også forsåvidt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det ellers kan jeg jo komme til Hamar også forsåvidt :-)

 

Orker du å reise så langt? Jeg driver og utforsker området nå. Syns det er mest koselig å ikke gå midt i byen, men samtidig - skogsveier har ikke mange kafeer å tilby :legrine: Hva foretrekker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker du å reise så langt? Jeg driver og utforsker området nå. Syns det er mest koselig å ikke gå midt i byen, men samtidig - skogsveier har ikke mange kafeer å tilby :legrine: Hva foretrekker du?

 

Innimellom går det fint å kjøre litt lenger :-) er jo bare 3 mil til Hamar fra sentrum her :-) liker både å gå turer i litt mindre urbane strøk, men kan også like å ta en kaffe på kafé 😊👍🏻 sånn ifht at jeg ikke ammer (lang historie) så kan det være lettere å være i nærheten av en plass man kan sette seg ned da, men man finner jo sine løsninger på hvordan man skal gjøre det lettest mulig med mme og flaskestyret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, jeg vil gjerne bli kjent med flere i område. Jeg har dattera 8 år og baby 4 måneder. Jeg kommer fra utlandet . Vi har bodd 3 år i Norge. Jeg liker gå på tur og snakke norsk;-). Noen i område Gjøvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...