Gå til innhold

Nye venner på Lillehammer og omegn.


Ringen

Anbefalte innlegg

Jeg bor på Hamar, nyinnflyttet. Har en sønn på 2 år og prøver å bli gravid med et barn nummer to nå. Kjenner ingen, foruten om konene til min manns kompiser. Men, de har mange barn, stor vennekrets og er som regel opptatt.

 

Tenkte barselgruppa ville være en fin plass å få venner, eventuelt en ny jobb, men alt drøyer ser det ut som. Fikk dere til å treffes forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Ingen som har tatt initiativ etter at jeg avlyste sist så har ikke hatt noe treff enda. Jeg har termin 10. September men kommer gjerne så lenge det passer. Jeg kjenner ikke så mange her å synes fortsatt det hadde vært trivelig å bli kjent med flere. 😊

Hvis noen har en dag de synes passer bra for å treffes så rop ut😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg på en litt kjip plass. Forrige uke fikk jeg positiv test, og denne uken begynte jeg å blø. Mistet heldigvis tidlig, men har mange mørke tanker om at jeg sikkert har blitt infertil og nå blir min sønn enebarn, osv. Altså, helt irrasjonelt. Tror likevel din struttende mage kan gjøre meg bittelittegranne sjalu. Må bare få det hele på avstand. Den vonde følelsen går nok over snart, jeg tror bare jeg trenger å bearbeide sorgen over at det ikke blir aprilbaby.

 

Er det ditt første barn? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det.Du må bare ikke gi opp håpet. Har dere prøvd lenge? Vi slet en del med å få til denne i motsetning til de 2 første så jeg fikk hjelp av en dyktig gynekolog på Lillehammer. Jeg har en på 11 å ei på 3.5 så jeg har vært heldig. Du får bare si fra når du har fått ting på avstand, jeg forsvinner ikke så lett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å møtes, men er så redd for å ikke bli likt og er dårlig på å ta kontakt osv. Bor på Lillehammer sammen med kjæresten min og vi venter vårt første barn i oktober. Hvis flere har lyst hadde det jo vært koselig å få til noe. Kjenner ingen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen til å bli med du også ikkedytt 😊

Frykt for å ikke bli likt er vi nok mange som sliter med, men man må gi hverandre en sjanse å prøve ellers blir en jo sittende mutters alene:-/

 

Jeg har litt mye på tapeten de neste 2 ukene men etter det er jeg ledig hvis noen vil treffes å bli kjent;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber mandag, onsdag og torsdag, men er ledig ellers. Har ikke bil, men bor i nærheten av Strandtorget. Jobber også der. Så bare si ifra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen: oi, interessant. Hva hjalp gynokologen til meg og hva heter han/hun? Jeg mistet tidlig og vi har nettopp startet på prosjekt søsken (sønnen min er to år), så er nok ingen grunn til panikk helt enda (men, jeg er nok likevel i panikkmodus).

 

Ikkedytt: jeg kjenner igjen redselen for ikke å bli likt. Den har jeg selv og har alltid hatt, selv om jeg har mange gode venner. Jeg tror det er en iboende frykt i meg som er vanskelig å bli kvitt, men kan ignoreres og overses:)

 

Hvor gamle er dere forresten? Jeg er 31 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter Lorentzen, kan se om jeg finner nr hans så kan du få det. Bruker bare 0 sende en sms med hva det gjelder å hvem og om når det wr ønskelig med time. Er som regel på ettermiddag/kveld da han driver privat og jobber på sykehuset i tillegg. Men er en fantastisk mann som vet hva han driver med.

Han har det meste av midler for å finne ut hva som er galt på kontoret sitt, å har ultralydapparat osv så vi har vært der på 3d ul også.

Jeg fikk pergotime for å få bedre kontroll på eggløsning å da løsnet det for oss.

 

Jeg er hjemmeværende så det passer stort sett alltid her men som sagt de neste 14 dagene blir nok litt travle til meg:)kan prøve før, men etter det er jeg klar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr til Dr.Lorentzen er 48952090 😊 De foretrekker at vi sender sms. De ringer deg når de har tid hvis noe er uklart eller må snakkes mere om😊

 

Jeg er 32 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg bør dra til han eller ei. Jeg har eggløsning og syklus på 30 dager, så at spiren glapp er trolig bare et tilfelle av dårlig celledeling. Men, om det ikke er det og faktisk er noe annet så vil jeg jo gjerne vite det nå og ikke 6 måneder frem i tid. Hmm. Kan sende en sms om en ordinær sjekk for å se om alt er som det skal eventuelt. Takk for hjelpen.

 

Jeg pendler til Oslo fortsatt pga jobb, så jeg kan kun i helger enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Full rulle her på min kant og har ikke noen ledige helger med det første (og i uka pendler jeg til Oslo), men syns dere skal møtes :) Sikkert mye enklere også, for jeg bor jo på Hamar, så ikke bare-bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra når du kan Eplesol så er det ikke verre enn at vi tar annen hver gang på Hamar/Lillehammer😊

 

Så bra Ikkedytt 😊 her kom lille 2. September så vi er klare vi😊 er det noen dager aom passer bedre enn andre for deg? Kan godt treffes en dag i neste uke om du vil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer stort sett hver dag. Er litt dårlig om dagen og har en del vondt da det nærmer seg termin, men jeg klarer nok en liten tur ut. :) Har ingen planer neste uke i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kafeen oppe på strandtorget på Tirsdag da? Sånn ca 10.00 hvis det ikke er for tidlig?

Best å ta det på formiddagwn for min del da jeg må være hjemme igjen til 14.00 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blondt hår å har med meg ei brun barnevogn 😊 tenker det er greit å sitte i sofagruppen mot lekebutikken. Litt mer behagelig for amming😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da prøver vi igjen. Opus Strandtorget førstkommende Onsdag klokka 10. Håper de som har lyst og anledning kan komme selv om det ble litt kort varsel denne gangen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...