Gå til innhold

Jenta vil ha Frost bursdag, men vil ikke bli sett på som "den mora"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig for de bursdagene vi hadde som små. Med ballonger i alle farger, stolleken, fiskedam, lek og moro. Men det er jo frostfeber overalt og hun vil så gjerne ha frost bursdag. Og jeg ELSKER å styre og ordne og pynte. Men vil ikke bli sett på som den mora som vil gjøre der bedre enn aløe andre, for det er jo ikke slik. Jeg syns bare det er veldig stas

Anonymous poster hash: 6a609...4c0

Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt problemstillingen? Kan du ikke ha den vanlige bursdagen som du liker og pynte med Frost? Selv i bursdager vi hadde som små så hadde vi vel papptallerkner etc. Kombiner :)

Endret av Gemini77
Skrevet

Jeg er veldig for de bursdagene vi hadde som små. Med ballonger i alle farger, stolleken, fiskedam, lek og moro. Men det er jo frostfeber overalt og hun vil så gjerne ha frost bursdag. Og jeg ELSKER å styre og ordne og pynte. Men vil ikke bli sett på som den mora som vil gjøre der bedre enn aløe andre, for det er jo ikke slik. Jeg syns bare det er veldig stas

Skjønner ikke problemstillingen helt, bursdagen kan vel være slik du vil ha bare med tallerken,duk og kopper med frost motiv. De fleste velger et tema på slike ting så hvorfor skulle noen tro du er mor som skal gjøre det bedre en alle andre?

Anonymous poster hash: 78288...70d

Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen helt, bursdagen kan vel være slik du vil ha bare med tallerken,duk og kopper med frost motiv. De fleste velger et tema på slike ting så hvorfor skulle noen tro du er mor som skal gjøre det bedre en alle andre?

Anonymous poster hash: 78288...70d

Fordi jeg da kommer til å lage cupcakes med frost pynt, ordne heliumballonger, pom poms osv.

Anonymous poster hash: e1e51...31c

Skrevet

Jeg ser overhodet ikke problemet, du har en helt vanlig barnebursdag med frost-tema, er vel ikke noe supermamma over det vel?

Om du lager blått og lilla fargetema, pynter med ballonger og hjemmeklippede snøfnugg, lager en frostkake osv og kanskje til og med printer ut en haug med frost-fargeleggingsark fra internett har du da likevel en helt vanlig bursdag.....

Min datter har veldig lyst på slike kaker ;)

Anonymous poster hash: 1f1aa...c33
Skrevet

Lag utebursdag i snøen. Det passer perfekt med temaet og du kan slå deg løs med å lage snømenn og snødekorasjoner uten at noen kommer til å tenke at du er "den" moren.

Anonymous poster hash: 8cb8a...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...