Gå til innhold

Velkommen inn!


Avion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, kommer kanskje inn snart jeg også 😊 skal teste i morgen! Satser på at det har klaffet, føles ut som det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Termin i slutten på september til 3.oktober alt etter hvor jeg plotter inn data :-) så holder meg i oktoberlista :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! :) 

Testet positivt på mandag og har foreløpig termin 8/9. oktober. Hvis jeg regner fra siste mens' første dag vil jeg nå være 4+5 :), men jeg er en av de som har en litt lenger folikkelfase, så egentlig er jeg vel bare 4+0 (1) :P

 

Gla' klem fra Visu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :) Koselig å se at det er noen i oktober gruppa! Fant ut på tirsdag at jeg var gravid, hadde mistanke et par uker før jeg testet positivt. Testet ikke positivt før 9 dager etter jeg forventet mens. Foreløpig termin 3.oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei! Jeg er 35 år og førstegangsfødende, trønder og bor i Oslo. Jeg har nå tatt tre tester som alle testet positivt, og har funnet ut at jeg har termin 2.okt. Har ikke fått bestilt legetime enda, men skal bestille på mandag. Noen som vet når det er vanlig å få tilbud om første ultralyd? Er det noe alle leger tilbyr tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ssjuni15

Alle får tilbud om ultralyd i uke 18-20:) Usikker på aldersgrensene, men kan hende du som er 35 får tilbud om en i uke 12 også! :) Ultralyd tas som regel på sykehus, vertfall her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok graviditetstest for et par timer siden, og hvis jeg har regnet riktig så er termin rundt 21. oktober! Sluttet på p-pille i desember, så dette gikk fortere enn forventet. Dette ER så utrolig fint og spennende...! Gratulerer til alle dere andre damer!!  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen min avhenger av hvilken kalkulator man plottet inn info, så jeg får opp alt fra 6-9 oktober. Så blir spennende å se hvilken dato den lille kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk utslag, tre dager før IKM :))) dette var vår 9.pp på nr.2. Så det kjennes utrulig godt... Endelig <3 foreløpig termin 28.oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tør jeg endelig å liste meg inn her!

Var på tidlig ul i dag, og var akkurat like langt som jeg trodde, 7+0 😊

Kjempeglad 😊 Termin 11.oktober!

post-863380-180453_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin slutten en gang, usikkert fordi jeg ikke vet når eggløsningen var 100% sikkert! Ikke planlagt, men gjør det beste ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...