Gå til innhold

Introduksjons tråd :)


Reese

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år fra Rogaland, to små jenter fra før på 8 og 4 år :)

Dette blir samboers første barn og lenge nok siden mitt siste så nesten som å begynne forfra igjen;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

25 år, bor i Bergen. Er 8+0 i dag, og forhåpentligvis holder spiren seg inne til september.. Har hatt en trøblete vei så langt med 5 SA bak oss.. Går på ulike medisiner nå, og følges tett av gynekolog:) sist ultralyd for noen dager siden var alt normalt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tørr å skrive meg opp her nå.. "Bare" 4+4 uker i dag. Jeg er gift, 30 år og bor i Oslo. Vi har en datter på 3 år. Ønsket om nummer to er veldig sterkt, så håper dette går bra ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! er 21 år fra lillestrøm. er 4+4 i dag. vi har ingen barn fra før av. 2 sa bak oss, så håper på det beste denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år fra Helgeland. Vårt første vellykkede prøverørforsøk, og venter vårt første barn 4. september (foreløpig termin). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

33 år sør for Oslo, vi har ett barn fra før på 6 år, det tok litt tid før vi (les jeg) ble klar for barn nr 2 ;) 

 

Veldig tidlig enda 4+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, samboer og ei datter på 2år, bor på Skedsmokorset :) Litt usikker på hvor langt på vei jeg er, da jeg hadde en MA i desember.. men tipper 4+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og bor i Buskerud. Er 7+4 i dag og foreløpig termin er 6.september :) Hadde en MA i oktober, så håper virkelig spiren sitter denne gangen! Har en gutt på 2,5 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 25 år fra Telemark. Gravid for andre gang nå, men dessverre endte det ikke godt sist. 

Gravid igjen nå, 4pp etter MA. Termin 21.september. er 5+1 i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...