Gå til innhold

Vinkvelder hos hverandre? Oppegård/Ski/Ås


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg storkosa meg i allefall! :)

 

Vi ble to stykker, og skravla gikk lett. Håper flere har anledning neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var utrolig hyggelig på treff :) Tida fløy! Håper også at flere kommer neste gang og at vi kan bli en liten gjeng etterhvert.



Anonymous poster hash: 20a39...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med neste gang. Er det noen fra Kolbotn her? :-)

 

Anonymous poster hash: 085e4...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde besøk denne gangen,så kunne dessverre ikke bli med. Men jeg blir gjerne med på fremtidige treff😃

 

Kan vi ikke sette en dato etter påske? jeg har tenkt på om det kanskje er lettere å få flere til å møtes på en hverdagskveld? For min del er det iallefall slik at vi ofte selv er bortreist eller har besøk i helgene ettersom begges familier bor andre steder. Selvsagt ikke umulig å få til i helg, men da må det gjerne planlegges litt frem i tid.

 

Ellers er jeg hjemme i permisjon, så bare rop ut om noen har anledning til å finne på ting på dagtid😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt, så jeg har også muligheter på dagtid. Veldig glad i å gå turer. Har en gutt på skolen, og en baby som er ventet i midten av juni. Så ingen trilleturer på meg enda da men.

 

Hvor er du fra? Gammelt er babyen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sykemeldt, så jeg har også muligheter på dagtid. Veldig glad i å gå turer. Har en gutt på skolen, og en baby som er ventet i midten av juni. Så ingen trilleturer på meg enda da men.

 

Hvor er du fra? Gammelt er babyen din?

 

Sendt deg melding ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et lunsjtreff? Denne uka kan jeg onsdag og fredag. Jeg er også hjemme på dagtid og venter baby i juni :) 



Anonymous poster hash: 20a39...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsjtreff høres bra ut! For meg passer onsdag best, men kan nok få til fredag også. Er det noen andre som kan en av de dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ihvertfall 3 som kan møtes til lunsj fredag da☺ Er kl 13 ok? (jeg har en avtale tidligere på dagen) Har noen forslag til hyggelig lunsjsted? Mitt eneste krav er at det må være plass til barnevogn☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også kl. 13. Men vet ikke hvor det er fint og sitte jeg?

Syns det er litt masete på senteret, men ikke vært så mange andre plasser. Vet det ligger en kafé i den ene sidegaten, men hvordan det er å få med barnevognen dit vet jeg ikke. Ellers så er det jo egon, bowlers eller peppes.

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:) tenkte bare jeg skulle si fra om at jeg kommer uten baby og barnevogn idag (han blir hjemme med samboer), men vi finner vel hverandre uansett - sikkert ikke så mange andre som venter utenfor der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er 5. 4 som har skrevet her at de kommer(oss to og to anonyme), også kommer Connie86 som har skrevet i den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...