Gå til innhold

Noen som har prøvd Akupunktur?

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette for å få babyen ned i bekkenet å vet hvor nålene settes?

Har prøvd modningsakupunktur å det hjalp veldig på meg, berre noen timer etter på gikk slimproppen å jeg bar helt moden. Mangler kun at babyen skal komme ned i bekkenet nå.. Har 3cm åpning 😃

Anonymous poster hash: c9144...20e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192655-noen-som-har-pr%C3%B8vd-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd, men har tenkt! Kanskje neste uke? Har ikke tid til noe fødsel denne uka! :P Er litt redd for at jeg plutselig skal bli moden og alt starter... Hvor mange behandlinger er vanlig å trenge? Helst vil jeg få med meg den siste ultralyden om halvannen uke (uke 39) ;)

Jeg ble moden etter 1.behandling å slimproppen gikk før jeg komm hjem. Men ennå ikke i fødsel. 6dager siden sist å skal ha ny behandling i dag, denne gang for å få babyen ned i bekkenet.. 😃

Anonymous poster hash: c9144...20e

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg begynte med akupunktur i uke 35 sist gang. Fikk nåler i leggene husker jeg, usikker på om jeg fikk satt nåler andre steder. Jenta ble født 36+6 :-) Er 33+3 i dag og skal forhåpentligvis starte opp med nåler for bekkenløsning neste uke og modning uka etter.

Annonse

Jeg begynte med akupunktur i uke 34, er i uke 37 nå. Så langt har jeg fått nåler i beina og armene og en i panna, ikke så ille :) Dette var modningsakupunktur. Også satt nåler for bekkenplager, ikke hjulpet noen verdens ting, så når blir det fysioterapeut i stede.. Litt skuffa over at akupunkturen ikke funket på mine bekkenplager.. Akupunktøren fortalte om en gravid hun hadde hatt som hadde gått på krykker pga bekkenplager og hun ble mye bedre etter bare en behandling og slapp krykkene, men slik ble det ikke for meg, så det er tydeligvis individuelt hva som funker..:)

Anonymous poster hash: 68e18...730

Jeg begynte med akupunktur i uke 34, er i uke 37 nå. Så langt har jeg fått nåler i beina og armene og en i panna, ikke så ille :) Dette var modningsakupunktur. Også satt nåler for bekkenplager, ikke hjulpet noen verdens ting, så når blir det fysioterapeut i stede.. Litt skuffa over at akupunkturen ikke funket på mine bekkenplager.. Akupunktøren fortalte om en gravid hun hadde hatt som hadde gått på krykker pga bekkenplager og hun ble mye bedre etter bare en behandling og slapp krykkene, men slik ble det ikke for meg, så det er tydeligvis individuelt hva som funker..:)

Jeg betaler 400kr hos akupunktør. Hun jobber både for sykehus og egen klinikk.

Annonse

På sykehuset her hvor jeg bor koster det 75 kr første gang og 25 kr for hver gang etter det.

Anonymous poster hash: f493c...d69

Jøss hvor er det du holder til hen da?

Nord-Trøndelag. Sykehuset Levanger :-)

Anonymous poster hash: f493c...d69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...