GÃ¥ til innhold

😊 Bør jeg la vare å legge ut noe på Facebook? Sur bestemor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei du skal ikke la vær å legge ut ting. Bestemor får bli sur om hun ønsker, eller ta tak i problemene sine med å ikke ville lære seg nye ting. Får være måte på . Skal hun bestemme at dere skal leve som henne. Bare være klar og direkte. La henne bli sur og tilby igjen å lære henne ny tlf. Nekter hun så forklar henne hun da ikke vil få se ting først( noe som er latterlig hun føler hun må, issues her ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ingenting med hva du legger ut på Facebook. Det er hennes valg å ikke sette seg inn i ny teknologi. Hun er tydelig redd for det ukjente. Dere kan tilby henne et lite kurs i bruk av for eksempel nettbrett. Er hun ikke villig til det, får hun pent finne seg i å ikke være først ute til å få vite ditten og datten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun sagt noe om nettbrett? Det er jo enkelt og greit å bruke, ikke trenger det å koste mye og det er større skjerm enn på mange telefoner. 



Anonymous poster hash: ab2df...7aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene her, ser jeg...men okei, jeg får stå alene på siden:

 

Jeg forstår din mor. Skriv ut bilder, gå på fotoknutsen med minnepenn og skriv ut noen fine bilder.

Det er viktigere å dele bilder med sine nærmeste fremfor 457 "bekjente" på Facebook.

 

Hun er nok som bestemødre flest, overlykkelig og spent på sitt nye barnebarn! Og hun får ikke bilder, f

 

Anonymous poster hash: 70762...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene her, ser jeg...men okei, jeg får stå alene på siden:

 

Jeg forstår din mor. Skriv ut bilder, gå på fotoknutsen med minnepenn og skriv ut noen fine bilder.

Det er viktigere å dele bilder med sine nærmeste fremfor 457 "bekjente" på Facebook.

 

Hun er nok som bestemødre flest, overlykkelig og spent på sitt nye barnebarn! Og hun får ikke bilder, f

 

Anonymous poster hash: 70762...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er alene her, ser jeg...men okei, jeg får stå alene på siden:

 

Jeg forstår din mor. Skriv ut bilder, gå på fotoknutsen med minnepenn og skriv ut noen fine bilder.

Det er viktigere å dele bilder med sine nærmeste fremfor 457 "bekjente" på Facebook.

 

Hun er nok som bestemødre flest, overlykkelig og spent på sitt nye barnebarn! Og hun får ikke bilder, fordi man er for fancy til å skrive ut noen fine til henne.

 

Du sa jo at dere var til nyfødt-fotografering?? Er det ikke da naturlig å få bilder?

 

Beklager, men jeg forstår din mor. Klart hun blir frustrert når du deler bilder med bokstavelig talt alle andre enn bestemor.

Du får ta deg bryet med å skrive ut noen fine til henne

 

Anonymous poster hash: 70762...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bestemor og har førsterett?? Du er MOR og har vel førsterett, og ikke minst, er den som bestemmer.

 

Anonymous poster hash: 7a35b...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en bilderamme med simkort, så kan du sende bilder til henne?

 

Var akkurat det jeg og skulle foreslå!! Da kan dere installere alt, og oppdatere jevnlig med nye bilder :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en bilderamme med simkort, så kan du sende bilder til henne?

 

Var akkurat det jeg og skulle foreslå!! Da kan dere installere alt, og oppdatere jevnlig med nye bilder :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...