Høstduft Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg holder på å bli sprø av Furbyen som frøkena fikk til jul. Den skravler non stop, og den skravler HØYT. Og når venninner med furbyer kommer på besøk, ja da tar det virkelig helt av. Så nå er jeg desperat etter å skru ned volumet, men jentene sier det ikke går? Seriøst, stemmer dette? Og så snakker den engelsk, kan den snakke norsk tro?
<3 mine søte små<3 Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Amen!!! Tror ikke den kan snakke lavere . Men det finnes en app som får den til å sove 💗💗 Er bare til å søke på furby.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Vår sto og knurret på soverommet vårt... Helt til batteriet døde... Anonymous poster hash: 05daa...065
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Jeg synes ikke den snakker høyt, og jeg har konkludert med at den kun snakker engelsk. Dra den hardt og lenge i halen, da sovner den. Anonymous poster hash: 8f3e7...17b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Amen!!! Tror ikke den kan snakke lavere . Men det finnes en app som får den til å sove 💗💗 Er bare til å søke på furby. Dra den i halen og tell til ti så sovner den og sover til noen rører den igjen 😊 Anonymous poster hash: d9495...1f3
Høstduft Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2015 Da har jeg et triks i bakhånda når jentene forlater furbyene sine iallefall skal dra hardt og lenge i halen
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Hvis de står alene, så gir de seg, men når de er flere gir de seg aldri. Sett dem på hvert sitt rom, så hjelper det hvis jentene er ferdige med å leke med dem. Anonymous poster hash: 1eb7e...cfe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Fyll opp en bøtte med vann og kast den oppi der, det bør gjøre nytten. Anonymous poster hash: 69131...73c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Du kan også legge den på ryggen. Da sovner den veldig raskt hvis ingen rører den. Furby kan også skifte personlighet etter hvordan den blir behandlet. Min datters Furby var veldig "gira" i begynnelsen, og pratet veldig høyt. Nå har den skiftet personlighet og blitt mer søt. Den prater på en helt annen mer kosete måte og volumet har blitt lavere. Så det lønner seg å kose og koseprate mye med Furby! Herjer du mye med den, så blir den helt hyper... Anonymous poster hash: 4cad1...691
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Våre har ikke blitt lekt med og de knurrer og "banner" når man vekker de! De er gjemt bort lengst inne i et kott! Grusom leke!!!!!! Anonymous poster hash: 333bf...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå