Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg får aldri sminke til å bli fint på meg. Det ser tørt , pudrete og kakete ut. Har prøvd mye forskjellig foundation. Blir like stygt uansett. Jeg har også fet hud, så den renner omtrent av med en gang. Er så lei av å ikke kunne se bra ut. Noen som har noen tips.. evt. hudpleieprodukter jeg kan prøve`? Anonymous poster hash: be357...2e0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Prøvd primer under? Helt genialt. Anonymous poster hash: beef2...219
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Prøvd primer under? Helt genialt. Anonymous poster hash: beef2...219 Ja har prøvd det også. Hjelper ikke så mye syns jeg. Blir kanskje LITT jevnere, men ser ikke så bra ut uansett. hi Anonymous poster hash: be357...2e0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Siden det ser tørt ut, bør underlaget/huden eksfolieres jevnlig før evt oljefri fuktighetskrem. Påfør foundation med børste, gir jevnere resultatet med mindre produkt. Prøv en foundation med lang varighet f. eks. Estee lauder doublewear el Revlon colourstay. Anonymous poster hash: 9b6c1...712
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Fuktighetskrem, la trekke godt inn, Primer og id - pudder, legg florlett på med god kost (gjerne id-kost) .. burde bli bra! Anonymous poster hash: 7b178...8ff
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Peeling, Fuktighetskrem, la trekke godt inn, Primer og id - pudder, legg florlett på med god kost (gjerne id-kost) .. burde bli bra! Anonymous poster hash: 7b178...8ff
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Kjøp L'Oréal sin BBcream!! Har fet hud selv, og har prøvd mange Bb-kremer, jobber i parfymeri L'Oréal sin er desidert den matteste og sitter godt. Der er også tilhørende BBpudder for ekstra dekking og enda mer matting Anonymous poster hash: 10a59...45f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Kjøp L'Oréal sin BBcream!! Har fet hud selv, og har prøvd mange Bb-kremer, jobber i parfymeri L'Oréal sin er desidert den matteste og sitter godt. Der er også tilhørende BBpudder for ekstra dekking og enda mer matting Anonymous poster hash: 10a59...45f BBcreme er forøvrig fuktighetskrem og lett foundation i ett! Anonymous poster hash: 10a59...45f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Har prøvd bb cream, men syns ikke det dekker godt nok. Trenger MYE dekk. (kan sikkert prøve bb pudderet. er det parfymefritt?) Jeg peeler huden 2 ganger i uka. Lar alltid fuktighetskremen trekke godt inn før jeg påfører noe mer. Jeg bruker pudder over foundation. Må ha parfymefrie produkter. hi Anonymous poster hash: be357...2e0
MrsMilla Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Høres ut som meg når jeg har spist noe jeg har intoleranse for - huden går rett vest en dag eller to..... Ville for det første funnet årsaken til at huden er som den er, og se om det var mulig å gjøre noe med slik at underlaget ikke ødelegger for sminken. I tillegg er det smart å rense skikkelig, kanskje ta en dyprens innimellom, og godt med riktig fuktighetskrem før fundation. Bruk så lite sminke som mulig for å få et mer naturlig resultat, og ta en lett pudderkvast over. Ikke ta på mer pudder utover kvelden, eller mer fundation - da blir det kakete... Bruk riktige farger for deg, og heller litt mindre enn mer...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Hva mener dere med dyprens? Peeling, maske eller noe annet? Anonymous poster hash: 217e7...75e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 ID pudder er absolutt min favoritt.. Jeg er plaget med ujevn hud (mørke ringer og røde flekker) og der var jeg innom en MAC butikk og fikk en utrolig god consiler/dekkrem. På med den og id utenpå og vips så er du klar :-) Anonymous poster hash: e5707...49c
valnøtta Skrevet 2. januar 2015 #14 Skrevet 2. januar 2015 ID pudder er absolutt min favoritt.. Jeg er plaget med ujevn hud (mørke ringer og røde flekker) og der var jeg innom en MAC butikk og fikk en utrolig god consiler/dekkrem. På med den og id utenpå og vips så er du klar :-) Anonymous poster hash: e5707...49c Kan jeg spørre hva slags concealer det var? Jeg sliter mye med mørke ringer under øyene, av og til så ille at det ser ut som om jeg har blåveis. Har prøvd flere uten å finne en jeger kjempefprnøyd med
valnøtta Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 ID pudder er absolutt min favoritt.. Jeg er plaget med ujevn hud (mørke ringer og røde flekker) og der var jeg innom en MAC butikk og fikk en utrolig god consiler/dekkrem. På med den og id utenpå og vips så er du klar :-) Anonymous poster hash: e5707...49c Kan jeg spørre hva slags concealer det var? Jeg sliter mye med mørke ringer under øyene, av og til så ille at det ser ut som om jeg har blåveis. Har prøvd flere uten å finne en jeger kjempefprnøyd med *jeg er kjempefornøyd med*
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #16 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har samme problem. Men jeg har for tørr hud, og har atopisk eksem. Men jeg har gitt opp, var hos make up artist og, og hun fikk det heller ikke til. Så jeg bruker litt bronzer, det går. Men pudder og Foundation ser ikke bra ut. Anonymous poster hash: e6f7b...688
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #17 Skrevet 2. januar 2015 Hva med bare å droppe hele sminkestyret? Du ser sikkert bra nok ut som du er. Anonymous poster hash: 527f5...1cf
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har rosacea.. Og med det har jeg også problemhud. Er uaktuelt for meg å droppe sminke. Da viser jeg meg rett og slett ikke blandt folk. Er kjemperød (betentrød) i hele trynet, over øynene.. ser ut som jeg har fått meg en på trynet. ID har jeg ikke prøvd enda. Verdt et forsøk. Her tenkt til å gå til en hudpleiesalong etterhvert, prøve å få litt hjelp der. hi Anonymous poster hash: be357...2e0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #19 Skrevet 2. januar 2015 Har du litt penger til sminke så drar du til en body shop butikk eller kicks parfymeri feks .. Der sminker de deg gjerne om de har tid -feks på dagtid? De finner produkter som passer deg og din hud. Liker du utseende har du fått tips og du kan velge å kjøpe noe eller alt med hjem Men vær ærlig med dem -liker du det ikke så kan de jo fjerne og prøve noe annet! Anonymous poster hash: 2ff6f...d85
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #20 Skrevet 2. januar 2015 Dra til en hudpleier og få en hudanalyse og tilpassede produkter (iallefall rens og dagkrem - helst også øye og nattkrem) vil tro huden din er fet - men fuktfattig. Du trenger fuktighet- men lite/ikke noe fett. De kan også gi makeup tips, så kan du evt kjøpe make upen via nett hvis det blir dyrt. lykke til! -hudterapeut Anonymous poster hash: 6c78c...398
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #21 Skrevet 2. januar 2015 Og for all del- bruk mineral makwup! Feks glominerals eller id ;-) Anonymous poster hash: 6c78c...398
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #22 Skrevet 2. januar 2015 Har du litt penger til sminke så drar du til en body shop butikk eller kicks parfymeri feks .. Der sminker de deg gjerne om de har tid -feks på dagtid? De finner produkter som passer deg og din hud. Liker du utseende har du fått tips og du kan velge å kjøpe noe eller alt med hjem Men vær ærlig med dem -liker du det ikke så kan de jo fjerne og prøve noe annet! Anonymous poster hash: 2ff6f...d85 Har vært i bodyshop butikk. vært i 3 forskjelllige. prøvd forskjellige sminker. syns sminken er fin der og da. så brukt masse penger på det. Men når jeg ser det i lyset her hjemme er det ikke noe fint. hi Anonymous poster hash: be357...2e0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #23 Skrevet 2. januar 2015 Får du kur for rosacea? Vært hos hudlege? ei venninne av meg har også det. jeg har sett henne uten sminke og jeg skjønner godt at hun aldri går ut uten sminke. hun bruker produkter fra et merke som heter Zanzuel (kjøper på en hudpleiesalong i Kristiansand, men det finnes nok over hele Norge) og det dekker utrolig godt! Kan ikke se at hun er rød. Jeg visste ikke at hun hadde rosacea før hun sa det til meg. Anonymous poster hash: 0d687...457
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #24 Skrevet 2. januar 2015 Får du kur for rosacea? Vært hos hudlege? ei venninne av meg har også det. jeg har sett henne uten sminke og jeg skjønner godt at hun aldri går ut uten sminke. hun bruker produkter fra et merke som heter Zanzuel (kjøper på en hudpleiesalong i Kristiansand, men det finnes nok over hele Norge) og det dekker utrolig godt! Kan ikke se at hun er rød. Jeg visste ikke at hun hadde rosacea før hun sa det til meg. Anonymous poster hash: 0d687...457 Jag får behandling. Går hos en privat hudlege i oslo. Men er vanskelig å kurere desverre. Takk for tips. da skal jeg prøve det merke, om jeg er innom en hudpleiesalong. hi Anonymous poster hash: be357...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå