Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe..... Men jeg fikk jente sist, og følte meg igrunn ganske bra igjennom svangerskapet,.... :P (det betyr jo ikke at jeg nødvendigvis så smashing ut da........)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte en gang at når man ikke kler svangerskapet så venter man jente, for jentebabyen i magen stjeler all skjønnheten til mor, og det speilet forteller meg hver dag da er at her er det ei jente og hun bør bli bra pen altså!! For jeg ser ikke ut om dagen! :ph34r:

Samme her! 😂

Skrevet

Var på ultralyd i dag, 12+2 og der så vi 90 % sikkert en liten balle ✌ Da blir jeg nok mamma til 3(!!) gutter

Går det virkelig an å se det så tidlig altså? Det jeg har lest så langt sier at kjønnene er så like på dette tidspunktet at det går ikke an å si fra eller til hva det blir. 

Skal til gyn og ta celleprøve og ultralyd den 18.feb, og er da 15 + 4 uker. Har ikke hatt store forhåpninger om å få vite kjønn før oul, men kanskje han kan se det da alikevel?

Skrevet

Ja, hun var 90 % sikker. Vi så det selv også, men det kan så klart være feil. Vi så det fra undersiden, ikke fra siden. Har to gutter fra før, så tviler på at dette er en jente (;

• 5 uker senere...
Skrevet

Tiden får vise, men hver natt drømmer jeg om guttebaby! Er bare 6+5 ;)

Skrevet

Hat guttefølelse! :) men tiden vil vise...

Anonymous poster hash: f18c8...254

Skrevet

Har to gutter fra før, og samboeren min har en gutt. Så jeg er egentlig ganske innstilt på å få en gutt til, men har egentlig en liiiiiiten følelse av jente denne gangen. Så det blir spennende å se!

Vi skal ikke vite kjønn på UL :)

Skrevet

Hadde forresten en merkelig drøm om at jeg fant ut at det var jente.

Men i den drømmen så SÅ jeg ikke babyen skikkelig.

Så noen netter senere drømte jeg at det var gutt, og da hadde jeg født gutten og så han godt :P

Skrevet

Jeg tror det blir gutt denne gangen:) men det er ingen "ekte" magefølelse, fordi jeg trodde det allerede lenge før jeg ble gravid, hehe! Har alltid sett for meg at jeg får en av hver, og vi fikk jente sist. Men jeg tar mer enn gjerne en jente til altså, trives godt som jentemamma og syns jeg passer godt til det:)

Hadde ingen spesiell magefølelse sist, men ønsket meg mest jente. Denne gangen er det helt det samme. Krysser fingrene for friskt barn:)

Skrevet

Ja, det er jo absolutt det viktigste.

Jeg ønsker meg jente nå etter to gutter og en stesønn, men vi får ikke bestemt så mye om det, så vi får ta det vi får vel :D

Jeg passer i grunn godt som guttemamma, så gjør meg absolutt ingenting med en gutt til. Men det hadde vært fint med litt balanse i familien :P

Skrevet

Ja det skjønner jeg godt:) Gøy å "prøve begge deler". jeg tenker litt at det hadde vært praktisk å få samme igjen, siden vi har så mye jentete klær og utstyr, så da hadde vi sluppet å kjøpe noe særlig nytt. Men hadde vært gøy å ha en sønn også:) hehe, blir spennende å se hva som gjemmer seg i magen!

Skrevet

Jeg hadde magefølelse på at de to første ble gutter og det stemte begge gangene.

Denne gangen har jeg sterk magefølelse på at det er ei jente. Tok en kjønnstest som viste gutt. Jeg aner faktisk ikke. Skal på ultralyd om 9 dager for å sjekke om alt står bra til. Er da 13+1. Men de kan vel ikke se noe så tidlig?

De to andre svangerskapene var veldig like. Lite kvalm, mye hodepine, fikk ømme pupper fra jeg ventet mens.

Hadde enorm matlyst og hadde lyst på salte og fete ting, oster, pizza, Burgere, masse melk, blodig biff og kjøtt generelt. Klarte ikke sjokolade, grønnsaker eller frukt.

Denne gangen fikk jeg ikke ømme pupper før uke 7, da ble de kjempe ømme! Ikke hatt hodepine, mer kvalm, men kaster ikke opp denne gangen heller, fremdeles plaget med kvalme og er nå 12 uker. Var bare kvalm fra uke 6-8 med guttene.

Har ikke matlyst, vil ikke ha kaffe eller kjøtt, det har gått I frukt og yoghurt. Ikke hodepine.

For oss er det samme hvilket kjønn det er. Hadde Vært litt ekstra spennende med ei jente etter to gutter, men blir like glad for en liten gutt til. Kjenner jeg er veldig spent og nysgjerrig på hvem som sjuler seg I magen denne gangen. :-)

Skrevet

Jeg hadde magefølelse på at de to første ble gutter og det stemte begge gangene.

Denne gangen har jeg sterk magefølelse på at det er ei jente. Tok en kjønnstest som viste gutt. Jeg aner faktisk ikke. Skal på ultralyd om 9 dager for å sjekke om alt står bra til. Er da 13+1. Men de kan vel ikke se noe så tidlig?

De to andre svangerskapene var veldig like. Lite kvalm, mye hodepine, fikk ømme pupper fra jeg ventet mens.

Hadde enorm matlyst og hadde lyst på salte og fete ting, oster, pizza, Burgere, masse melk, blodig biff og kjøtt generelt. Klarte ikke sjokolade, grønnsaker eller frukt.

Denne gangen fikk jeg ikke ømme pupper før uke 7, da ble de kjempe ømme! Ikke hatt hodepine, mer kvalm, men kaster ikke opp denne gangen heller, fremdeles plaget med kvalme og er nå 12 uker. Var bare kvalm fra uke 6-8 med guttene.

Har ikke matlyst, vil ikke ha kaffe eller kjøtt, det har gått I frukt og yoghurt. Ikke hodepine.

For oss er det samme hvilket kjønn det er. Hadde Vært litt ekstra spennende med ei jente etter to gutter, men blir like glad for en liten gutt til. Kjenner jeg er veldig spent og nysgjerrig på hvem som sjuler seg I magen denne gangen. :-)

Da blir det spennende å se på ultralyden!

Jeg har også to gutter fra før, og en stesønn. Så det blir spennende å se hva det blir her også! 😄

Jeg har heller ikke hodepine denne gangen, i motsetning til svangerskapene med guttene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...