Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Vi har sølv og røde kuler, lys og små røde sløyfer Anonymous poster hash: 87df4...d85
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Gull og rødt på kuler -lys og gullglitter før --men tror jeg er ferdig med det Og har ungene laga noe julepynt etc de vil ha med så får det såklart henge der og:) Anonymous poster hash: eb25e...ad5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Gull- og sølvfarget glitter, kuler i forskjellige farger og masse hjemmelaget pynt. Anonymous poster hash: 30f04...bc6
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 alt mulig rart som barna ville henge på.. hjemmelagde lenker, en babytøffel osv.. Anonymous poster hash: e0aa8...b03
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Ikke noe designer tre her. Har gammel julepynt etter min bestemor, og det ungene lager. Eldstemann er nå voksen og han ønsker å få den julepynten han har laget som liten, for å ha på eget tre neste år da han selv har blitt pappa. Anonymous poster hash: be34d...18f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 En salig blanding av antikk julepynt, krystallene fra en gammel lysekrone, ting laget av barna, forskjellige juleting (nisser, engler, snøkrystaller, epler osv) som er samla opp i løpet av de årene vi har feira jul hos oss selv og min oldemors lysholdere i sølvplett med stearinlys i. Det eneste som ikke får komme på vårt tre er glitter og plaskuler. Anonymous poster hash: b99d2...67f
skinnfilla Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Vi har 32 vanlige lys, stjerne på toppen, noen reiser med glitter, Julekuler , rød,gull,sølv , hvit/blå med nydelige vinterbilder på. Masse fin pynt som ungene har laget opp igjennom årene.
junimamma81 Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Lys, stjerne i toppen. Sølv(små) og rød (store) kuler. Har også noe hvite hjerter fått av samboer. Gleder meg til å pynte på lillejulaften:-)
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Alle min bestemors og grandtantes kuler, spir og dråper, mutterns kuler (hun fikk et anfall av "bare sølv"-sinnsykdom for mange år siden), heklete hjerter, flagg, masse hjemmelaget både fra muttern, ungene og meg, en gjeng med fugler (både med fjær og av filt), baststjerner og kremmerhus fra Ikea, fire sykt dyre sykt fine kuler jeg ga meg selv for noen år siden, to vakre Lise Sjåk Bræk-kuler jeg fikk av en venninne, tre nydelige engler som alltid får henge i toppen, ørti andre engler av ymse slag, en snømann, nissebilder kjøpt i Tyskland en gang, fire dingle-elger med nisselue, og sikkert mer.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Titter på juletreet nå og tja.. Veldig masse hjemmelaget pynt av ulike slag. Noen få kuler,mmen de er veldig små. Noe kjøpt pynt. Det er ytterst få ting på det treet som er likt, nesten bare noen hjerter som mormor har laget tror jeg. Selv mannen har laget flere av tingene på juletreet. Vi pyntet igår (egentlig lillejulaften, men i år er ingen av ungene i huset her samtidig, så måtte ta det igår da alle var samlet) og mannen måtte henge opp skrik-nissen sin. Han var bekjyrmrt for at den var blitt borte. Og han bestemte at vi måtte ha juleverksted i jula, for han syns det måtte komme nye kule nisser snart. Selv om han ble litt fornøyd da jeg hentet noen skøyter jeg har laget og hengte på, det må vist minst en ny juletrepynt til hvert år. Og han vil ha minst mulig kjøpt juletrepynt. Og skal den være kjøpt skal det være kul eller rar pynt (feks den ene høyhelte skoen som henger der. Det er som en julekule, bare formet som høyhelt sko) Anonymous poster hash: 319cd...93a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Spir i toppen Røde, brune, beige, sølv og gull kuler Spesielle kulelys Noen grå engler Noen brune julesokker Anonymous poster hash: 0994f...609
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Titter på juletreet nå og tja.. Veldig masse hjemmelaget pynt av ulike slag. Noen få kuler,mmen de er veldig små. Noe kjøpt pynt. Det er ytterst få ting på det treet som er likt, nesten bare noen hjerter som mormor har laget tror jeg. Selv mannen har laget flere av tingene på juletreet. Vi pyntet igår (egentlig lillejulaften, men i år er ingen av ungene i huset her samtidig, så måtte ta det igår da alle var samlet) og mannen måtte henge opp skrik-nissen sin. Han var bekjyrmrt for at den var blitt borte. Og han bestemte at vi måtte ha juleverksted i jula, for han syns det måtte komme nye kule nisser snart. Selv om han ble litt fornøyd da jeg hentet noen skøyter jeg har laget og hengte på, det må vist minst en ny juletrepynt til hvert år. Og han vil ha minst mulig kjøpt juletrepynt. Og skal den være kjøpt skal det være kul eller rar pynt (feks den ene høyhelte skoen som henger der. Det er som en julekule, bare formet som høyhelt sko) Anonymous poster hash: 319cd...93a Dette kan jeg like. Ene ungen her har en kule i form av en rød glitrende Converse-sko. Helt i din manns ånd, vil jeg tro. Mens andre har bælstygg og høyt elsket Liverpool-pynt (i kuleform, ja).
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Matchende pynt i sølv, hvitt og glass. Pynter med ungenes pynt andre steder Anonymous poster hash: c3491...a40
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Titter på juletreet nå og tja.. Veldig masse hjemmelaget pynt av ulike slag. Noen få kuler,mmen de er veldig små. Noe kjøpt pynt. Det er ytterst få ting på det treet som er likt, nesten bare noen hjerter som mormor har laget tror jeg. Selv mannen har laget flere av tingene på juletreet. Vi pyntet igår (egentlig lillejulaften, men i år er ingen av ungene i huset her samtidig, så måtte ta det igår da alle var samlet) og mannen måtte henge opp skrik-nissen sin. Han var bekjyrmrt for at den var blitt borte. Og han bestemte at vi måtte ha juleverksted i jula, for han syns det måtte komme nye kule nisser snart. Selv om han ble litt fornøyd da jeg hentet noen skøyter jeg har laget og hengte på, det må vist minst en ny juletrepynt til hvert år. Og han vil ha minst mulig kjøpt juletrepynt. Og skal den være kjøpt skal det være kul eller rar pynt (feks den ene høyhelte skoen som henger der. Det er som en julekule, bare formet som høyhelt sko) Anonymous poster hash: 319cd...93a Dette kan jeg like. Ene ungen her har en kule i form av en rød glitrende Converse-sko. Helt i din manns ånd, vil jeg tro. Mens andre har bælstygg og høyt elsket Liverpool-pynt (i kuleform, ja). OMG har dere bilde??? 😁👏 Anonymous poster hash: eb25e...ad5
Himmel og hav Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Juletreet vårt blir pyntet med litt av alt. Vi er så langt fra interiørmagasin som vi kan komme, men alt som henges på har en historie. Vi har på glitter, og "krangler" alltid på om de skal henge rett ned eller på skrå, lys, vi har de lille plastkulene fra den gangen vi var nygifte og hadde trang økonomi, vi har flaggremsene som eldstemann spiste på da han var 1 år, vakre arvegodskuler fra bestemødrene våre, hjemmelagde kurver, designpynt vi har fått i gave, og ellers kuler i alle størrelser, mønstre og farger. Hvert år kommer det til en ny kule som er den vakreste jeg finner. Noen kuler må henges på av en spesiell i familien, noen kuler er det bare jeg som får røre (for om de knuser så er det bare min egen feil), og noen må henge på samme sted hvert eneste år. Gleder meg til treet skal pyntes!
Gjest Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 Det går i hvitt, sølv og grått. Og ikke minst pynten og stjernen fra mormor som nærmer seg 70 år gammel. Fått hedersplassen på juletreet, slik at alle kan se det.
overlord Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Alle min bestemors og grandtantes kuler, spir og dråper, mutterns kuler (hun fikk et anfall av "bare sølv"-sinnsykdom for mange år siden), heklete hjerter, flagg, masse hjemmelaget både fra muttern, ungene og meg, en gjeng med fugler (både med fjær og av filt), baststjerner og kremmerhus fra Ikea, fire sykt dyre sykt fine kuler jeg ga meg selv for noen år siden, to vakre Lise Sjåk Bræk-kuler jeg fikk av en venninne, tre nydelige engler som alltid får henge i toppen, ørti andre engler av ymse slag, en snømann, nissebilder kjøpt i Tyskland en gang, fire dingle-elger med nisselue, og sikkert mer. Skulle ønske min mor fikk den sykdommen, hun har så mange vakre kuler
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Orker ikke ramse opp alt, legger heller ut et bilde Anonymous poster hash: 07018...183
overlord Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 Min bestemors kuler iblandet nye da det dessverre er kuler som har blitt knust i årenes løp. En ordentlig fin kule koster jo nesten 100 kr så det er en dyr fornøyelse. I tillegg har vi mange fugler i ulik utførelse. Så har vi lys og tynt glitter samt stjerne på toppen. Noen ganger har vi norske flagg, jeg har aldri helt bestemt meg for om det er finest med eller uten. Ungene får pynte treet i den andre stuen og der henger de det de selv har laget pluss en del kuler som jeg kjøpte da de var mindre så de ikke skulle knuse arvegodset.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #20 Skrevet 22. desember 2014 Gull og røde kuler Anonymous poster hash: 2098d...3eb
Chl85 Skrevet 22. desember 2014 #21 Skrevet 22. desember 2014 Her er det over 40-50 år gamle julekuler og annen pynt. Vi fikk all den gamle julepynten til bestemor(hun kjøpte seg nytt) og jeg synes det er kjempe fint Minner fra min barndom også pappas, he he.
aanonym Skrevet 22. desember 2014 #22 Skrevet 22. desember 2014 (endret) En salig blanding av alt fra fin, dyr "designpynt" og fine små ting som er kjøpt inn på reiser rundt om i verden til billig Nille-stæsj og hjemmelaget barnepynt:) Og en del gammel arvepynt. Endret 22. desember 2014 av aanonym
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #23 Skrevet 22. desember 2014 Lys, glitter man henger på greinene, kuler (meste i rødt og sølv). Diverse julepynt ungene har laget. I toppen har jeg noen keramikk fugler jeg er veldig glad i og noe dyrt sølv julepynt jeg kjøpte i Dublin for flere år siden. Ellers henger det i år røde og hvite sukkerstenger rundt omkring på treet også Anonymous poster hash: 2b9a9...b2f
Von Hertelhofen Skrevet 22. desember 2014 #24 Skrevet 22. desember 2014 Hvite og rosa pomponger, hjerter i fimoleire, sånne sukkertøystenger og rosa julekuler.
QueeenBeee Skrevet 22. desember 2014 #25 Skrevet 22. desember 2014 Vi har sorte kuler med søvglitter, sølvfargede kuler og 3 glass hjerter som jeg har fått av mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå