Gå til innhold

Når fikk dere mage med nr. 2?;)


Mamma2013.2015

Anbefalte innlegg

Jeg er 2 gangs. Å merker det godt på klærne allerede! Er 11+1 idag. Er det mulig?? Sliter med å skjule:-0 må gå til innkjøp av litt andre klær. 😂 føler alle glor på meg! Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buksene mine strammer fælt også😂 jobber i en natur barnehage. Æ må ha buksa åpen under bobblejakka😅 har ikke fortalt det på jobb enda. Så håper å kan skjule det til etter jul.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2. gangs. Forrige svangerskap kom ikke magen før godt over 30 uker.. Nå derimot!! Er vel mest luft da, er passe flat om morgenen, mens på kvelden er magen en ballong. Sliter med å få igjen knappen på buksene fra ca kl 10 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kneppe opp knappen i buksen når jeg satte meg ned allerede før jeg visste jeg var gravid med nummer 2. Trodde kanksje jeg hadde lagt på meg. Men så kom ikke mensen, så da skjønte jeg hva det var. Fikk ikke mage før nærmere uke 30 med førstemann, men med nummer 2 var det umulig å skjule i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fortere mage med nummer en enn med nr to faktisk. Ble også mye større til slutt i første svangerskapet. Dette er tredje svangerskapet på relativt kort tid, og nå som jeg er 10+4 er magen der. Ikke kjempestor, men jeg må bruke store gensere for å skjule den, og den blir mer og mer fremtredende for hver dag. Selvfølgelig er det den typiske "jeg ser mer småfeit ut enn gravid - magen". Er rimelig sikker på det ikke bare er luft heller, da jeg har kunne hørt hjertelyd med doppler i en uke nå. (Har ikke prøvd lenger). Kjenner godt livmoren, men det er fortsatt ikke så ubehagelig at jeg ikke kan bruke vanlige bukser og belte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt uke 20 ca, samtidig som første gang:) spent på hvor lenge det varer før det vises nå... tredje graviditet på fire år ... 10 uker nå:) ble mye større andre gang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mage først med nummer 1. Men det tror jeg er fordi jeg har noen kg ekstra nå, så magen synes vel senere. Uke 12 i første svangerskap hadde jeg allerede gravidbukse, nå har jeg ingen problemer med buksene mine enda ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tidlig mage med alle 3, men tidligere med nr 2 enn med nr 1 og tidligere med nr 3 enn med nr 2. Nå er jeg 15 uker med nr 3 og ser ut som om jeg er nærmere 20 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...