Gå til innhold

Kan jeg juble eller er de alt for svake til å være ekte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De er helt lik min test, tror kaaaanskje vi kan juble ja, når har du ikm ?

Spennende, jeg håper det går vår vei :) Jeg er 12 dpo i dag, skal ta en test i morgen.. orker ikke sitte å tenke på det hele tiden. Når er din ikm?

HI

Anonymous poster hash: 301d6...78b

Å nei...jeg oppdaget blod da jeg var do!

Fikk helt sjokk, tok lang tid før hjernen min oppfattet det.. Nå ble jeg skikkelig lei meg :( :(

Hvorfor gir testene strek når det ikke er noe? ....:(

HI

Skjønner godt at du er bekymret, men det kan tross alt være en festeblødning, så om det ikke blir mer enn litt blod ville jeg ha ventet med å tenke at all håp er ute. Slik har skjedd hos meg med begge graviditeter.

Gjest 3 små ♥

Festenlødning er det nok ikke, siden du produserer hcg. (Først noen dager etter festeblødningen begynner man å produsere hcg). Det kan være at du mister tidlig, men det kan også være en "normal" hormonell blødning mange har tida rundt ikm. Jeg blødde til uke 20 i alle mine tre svangerskap, og jeg har tre friske unger. Så ikke ta sorgene på forskudd!

Lykke til😊

Annonse

Spennende, jeg håper det går vår vei :) Jeg er 12 dpo i dag, skal ta en test i morgen.. orker ikke sitte å tenke på det hele tiden. Når er din ikm?

HI

gratulere ;)  hva betyr dpo?

HI

days past ovulation (dager etter EL) :)

Anonymous poster hash: d4229...ee7

Så at noen lurte på hvordan det gikk, jeg har dessverre mensen...vet ikke hvorfor jeg fikk streker. HI Anonymous poster hash: 301d6...78b

var nok en omsteifer, mange som opplever det :( lykke til i neste prøveperiode :)

HIAnonymous poster hash: 301d6...78b

days past ovulation (dager etter EL) :)Anonymous poster hash: d4229...ee7

Ok, takk for forklaring :) Er ny her for nå, 6 år siden sist. Mange nye forkortelser

HI

days past ovulation (dager etter EL) :)

Trodde dpo var hvor mange dager man er på overtid med mensen.. Hm, missforstått alt jeg da eller? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...