Jump to content
Celcius73

Takk for meg

Recommended Posts

Celcius73

I dag var jeg på UL, og livmoren var tom :(

Litt overrasket, men samtidig var det noe som ikke stemte med symptomene mine.

Har tatt en hcg prøve og skal ta en ny neste uke. Men kroppen har nok ordnet opp i det selv. Lite å gjøre med.

Ønsker dere alle sammen lykke til videre på en fantastisk reise! :)

Fortsetter under...

Guest Ovidia

Det var veldig trist å lese. Håper den sitter på neste forsøk  :klem:

Julie-15

Det var trist celsius! Synst du virker som en fantastisk person! Ønsker deg alt godt videre :)

Mamma2013.2015

Så trist å lese ;-( hvordan merket du det på deg?

Sier som julie-15 du virker som en bra person;). Å håper så indelig det klaffer for dere igjen! Klem

pæreblomst

Uff det var ikke noe ålreit å høre Celcius73. Håper det går bra med deg og at spiren sitter raskt igjen! :klem:

Ninojda

Det var leit å høre Celsius! Håper du finner ny styrke og ønsker deg masse lykke til videre!!!

Annonse

Celcius73

Det var trist celsius! Synst du virker som en fantastisk person! Ønsker deg alt godt videre :)

Så trist å lese ;-( hvordan merket du det på deg?

Sier som julie-15 du virker som en bra person;). Å håper så indelig det klaffer for dere igjen! Klem

Takk :hug:

Jeg trodde jeg skulle takle det greit i går, men sleit veldig på jobb i går :( Men det hjalp godt å få snakket med mannen da jeg kom hjem.

Jeg vet ikke om vi kommer til å prøve igjen. Vi har ikke snakket om akkurat det. Vi var enige om at vi skulle slutte med to, selv om jeg gjerne ville ha en til, respekterte jeg mannen min sitt ønske om å stoppe. Men han hadde jo begynt å glede seg, han også...

Det som gjorde at jeg hadde mistanke, var at jeg aldri ble kvalm og at jeg ikke kjente voksesmerter i livmoren, dessuten forsvant mange symptomer etter hvert. Nå er det bare å vente på at neste mens skal komme. Jeg håper den blir "snill" med meg.

Så får vi bare se hva som skjer.

Takk for at dere leste tråden min :hug: