Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #26 Skrevet 1. desember 2014 Hmmmm, nå ble jeg mer skeptisk. Fikk mail fra cdon kl 23 om at varen nå var sendt og at jeg kom til å motta den om 2-3 dager. Og i mailen fra Collector tidligere idag stod det at de ikke sendte ut varen før de hadde bekreftet min ID. Og den sendte jeg dem etter deres stengetid kl 17.00. Skal ringe dem så fort de åpner imorgen. Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #27 Skrevet 1. desember 2014 Og nå kom fakturaen fra Collector på mail også. Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #28 Skrevet 1. desember 2014 Jeg ville ikke betalt fakturaen fra collector. Det kan virke som at noen utgir seg for å være collector. Ring selskapet i morgen! Anonymous poster hash: 9a311...a21
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #29 Skrevet 1. desember 2014 Jeg bestilte varer for over 4000 kr på cdon senest i går, og har ikke fått noe Mail angående å sende opplysninger. Betaler på samme måten som deg, så jeg tror jeg ville ha tatt kontakt med både cdon og collector! Fikk Mail med regning som vanlig i dag. Anonymous poster hash: 0a181...c1b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #30 Skrevet 1. desember 2014 Og forresten! Mest sannsynlig er maskinen din hacket! Anonymous poster hash: 9a311...a21
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #31 Skrevet 1. desember 2014 Ja, du gjorde noe dumt dessverre! Ingen nettbutikk ber om bekreftelse av id. Jeg bestilte selv varer fra cdon igår, fikk faktura fra klarna idag. Håper at det løser seg for deg. Anonymous poster hash: f84c4...544
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #32 Skrevet 1. desember 2014 aiaiai....skummelt...her er det noe som ikke stemmer ja. Cdon driver ikke på sånn, og de bruker vel mest klarna, det er i alle fall det jeg alltid bruker, og jeg har bestilt mye derfra. Har også bestilt for opp mot 2000 og ikke gjort det du har måtte gjøre....jeg har fått faktura.... men få sjekket opp maskinen din også...og mailadr din.... Anonymous poster hash: cbc0a...aab
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #33 Skrevet 2. desember 2014 Ringte Collector ista og de har tatt over for Klarna. Kontaktet også cdon på chatten og der bekreftet de at de gikk over til Collector 1.12, så da er nok alt som det skal Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #34 Skrevet 2. desember 2014 1.12. Ikke 112 hehe Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #35 Skrevet 2. desember 2014 Ringte Collector ista og de har tatt over for Klarna. Kontaktet også cdon på chatten og der bekreftet de at de gikk over til Collector 1.12, så da er nok alt som det skal Anonymous poster hash: 5c13b...b0b Men fikk du et svar på hvorfor du måtte bekrefte id'en din?? For hvis det er sånn at dette er noe de begynner å kreve av alle som handler for en viss sum, så blir det ikke mer shopping der på meg i allefall. Man skal ALDRI gi ut personlige opplysninger via mail. Anonymous poster hash: 9a5e0...1a7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #36 Skrevet 2. desember 2014 Det var for å bekrefte at bestillingen i mitt navn var korrekt. Og at de ønsket å forsikre seg om at jeg ikke var utsatt for et svindel forsøk. Men er enig i at dette var noe merkelige greier. Jeg bestiller mye filmer og musikk på cdon så skal sjekke om dette er vanlig prosedyre nå etter at Collector tok over. Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #37 Skrevet 2. desember 2014 Det var for å bekrefte at bestillingen i mitt navn var korrekt. Og at de ønsket å forsikre seg om at jeg ikke var utsatt for et svindel forsøk. Men er enig i at dette var noe merkelige greier. Jeg bestiller mye filmer og musikk på cdon så skal sjekke om dette er vanlig prosedyre nå etter at Collector tok over. Anonymous poster hash: 5c13b...b0b Men jeg skjønner ikke...det er mange av oss som har bestilt da du bestilte og i etterkant. Vi har fått fra klarna, don't understand :-S Anonymous poster hash: f84c4...544
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #38 Skrevet 2. desember 2014 Det var for å bekrefte at bestillingen i mitt navn var korrekt. Og at de ønsket å forsikre seg om at jeg ikke var utsatt for et svindel forsøk. Men er enig i at dette var noe merkelige greier. Jeg bestiller mye filmer og musikk på cdon så skal sjekke om dette er vanlig prosedyre nå etter at Collector tok over. Anonymous poster hash: 5c13b...b0b Hvorfor fikk jeg regning fra collector uten å måtte dette da? Og min sum var mye høyere enn din, så jeg er veldig skeptisk på dine vegner fremdeles. Anonymous poster hash: 0a181...c1b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #39 Skrevet 2. desember 2014 Det var for å bekrefte at bestillingen i mitt navn var korrekt. Og at de ønsket å forsikre seg om at jeg ikke var utsatt for et svindel forsøk. Men er enig i at dette var noe merkelige greier. Jeg bestiller mye filmer og musikk på cdon så skal sjekke om dette er vanlig prosedyre nå etter at Collector tok over. Anonymous poster hash: 5c13b...b0b Gir ingen mening.. De ønsket å forsikre seg om at du ikke var utsatt for svindel, ved å.... Tja.. Utsette deg for nettopp svindling..? En mail med personlige opplysninger kan fort havne på avveie. Slike ting skal ikke sendes via mail, nettopp for å forhindre svindel.. Anonymous poster hash: 9a5e0...1a7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #40 Skrevet 2. desember 2014 Er i samtale med Collector nå og han jeg snakker med skulle finne ut av det. Holder linjen å venter på svar fra han Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #41 Skrevet 2. desember 2014 Er i samtale med Collector nå og han jeg snakker med skulle finne ut av det. Holder linjen å venter på svar fra han Anonymous poster hash: 5c13b...b0b Skeptisk! Anonymous poster hash: 0a181...c1b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #42 Skrevet 2. desember 2014 Han sa at grunnen kunne være at man har skjult tlf nr. Når de søker på det så kommer ingen info opp som stemmer med navn og adr på bestillingen. Jeg har hemmelig nr. Så jeg vet ikke jeg. Må vel være det som er grunnen da... Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Mandala Skrevet 2. desember 2014 #43 Skrevet 2. desember 2014 Han sa at grunnen kunne være at man har skjult tlf nr. Når de søker på det så kommer ingen info opp som stemmer med navn og adr på bestillingen. Jeg har hemmelig nr. Så jeg vet ikke jeg. Må vel være det som er grunnen da... Anonymous poster hash: 5c13b...b0b Men kunne han bekrefte at det er de som har bedt om id-kopi? Eller antar han bare. Ligger id-bildet ditt lagret ved deg nå eller?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #44 Skrevet 2. desember 2014 Han sa at de gjorde det noen ganger. Jeg fortalte om hun over her som ikke måtte sende en bekreftelse og da sa han at grunnen kunne være skjult tlfnr. Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #45 Skrevet 2. desember 2014 jeg klipper og limer inn en kopi av en mail jeg fikk av cdon i dag. Vær oppmerksom på at fra den 1. desember har vi byttet fakturaleverandør til Collector. Har du en faktura og har lagt en ordre før den 1. desember skal du betale til Klarna. Har du en faktura og har lagt en ordre den 1. desember eller senere skal du betale til Collector. Vi ber deg nøye kontrollere fakturaen, der det tydelig står hvem som er betalingsmottageren, når du betaler. Tenk også på at du oppdaterer opplysningene om du har spart Klarna/CDON.COM som betalingsmottager i din nettbank. Til Collector.no » Jul på CDON.COM Julegavetips til hele familien » Abonner på vår adventskalender » 30% rabatt på vinternyheter » . Facebook » . Kundeservice » . Aktuelle rabattkoder » Anonymous poster hash: cbc0a...aab
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #46 Skrevet 2. desember 2014 Var inne på mailen min nå og denne har jeg også fått. HI Anonymous poster hash: 5c13b...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå