Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Trygt å ha de slått på over natten? Anonymous poster hash: 28b54...836
Gjest Julia1984 Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Hvorfor skal de stå på om natten????
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Ja som hun over her sier, hvorfor la de stå på om natten?Ingenting bør stå på om natten. Jeg er sløv på å slå av lyset i stua og ellers i andre rom om natta, men pc-lader, mobillader, kaffetrakter og andre duppeditter bør alltid trekkes ut før man legger seg!Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil. Anonymous poster hash: f04f0...8ac
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil. Anonymous poster hash: f04f0...8ac http://www.dinside.no/882013/komfyren-foraarsaker-flest-branner Anonymous poster hash: b3e7d...2d3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Ledlys er svært lite brannfarlig sammenlignet med tradisjonelle pærer Anonymous poster hash: 925f4...1fb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil.Anonymous poster hash: f04f0...8ac http://www.dinside.no/882013/komfyren-foraarsaker-flest-branner Anonymous poster hash: b3e7d...2d3 En utrolig god grunn til å kjøpe seg induksjonstopp minst rbannfsrlige som finnes Anonymous poster hash: 925f4...1fb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Ja som hun over her sier, hvorfor la de stå på om natten? Ingenting bør stå på om natten. Jeg er sløv på å slå av lyset i stua og ellers i andre rom om natta, men pc-lader, mobillader, kaffetrakter og andre duppeditter bør alltid trekkes ut før man legger seg! Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil. Anonymous poster hash: f04f0...8ac Når skal jeg ellers lade mobilen, da? Gjør jo alltid det om natta! Anonymous poster hash: b03bc...369
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Vi har ledlys stående på om natta til gutten vår. Han er mørkeredd, og ledlys virket som det smarteste å ha til nattlys. Anonymous poster hash: be5df...dbe
Rafaella Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Ja som hun over her sier, hvorfor la de stå på om natten? Ingenting bør stå på om natten. Jeg er sløv på å slå av lyset i stua og ellers i andre rom om natta, men pc-lader, mobillader, kaffetrakter og andre duppeditter bør alltid trekkes ut før man legger seg! Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil. Anonymous poster hash: f04f0...8ac Når skal jeg ellers lade mobilen, da? Gjør jo alltid det om natta! Anonymous poster hash: b03bc...369 På dagen eller kvelden, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Hvorfor skal de stå på om natten???? Fordi det er jul og koselig med lysende stjerner i vinduet, om du absolutt må vite det. Dessuten synes barna at det er koselig og trygt med et lite lys om natten. Anonymous poster hash: 25859...b10
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #11 Skrevet 28. november 2014 Ja som hun over her sier, hvorfor la de stå på om natten? Ingenting bør stå på om natten. Jeg er sløv på å slå av lyset i stua og ellers i andre rom om natta, men pc-lader, mobillader, kaffetrakter og andre duppeditter bør alltid trekkes ut før man legger seg! Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil. Anonymous poster hash: f04f0...8ac Jeg slår av alle lys om natten og lader hellet ingenting om natten. Spørsmålet var om disse lysene er brannfarlige. Anonymous poster hash: 25859...b10
Pigalopp:-) Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Jeg har sånne med timer så de slår seg av selv. Genialt. Alt med batteri og strøm KAN starte brann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå