Gå til innhold

Alle disse batteridrevne "telysene" og ledlys generelt..Ikke brannfarlig ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trygt å ha de slått på over natten?

Anonymous poster hash: 28b54...836
Skrevet

Ja som hun over her sier, hvorfor la de stå på om natten?

Ingenting bør stå på om natten. 
Jeg er sløv på å slå av lyset i stua og ellers i andre rom om natta, men pc-lader, mobillader, kaffetrakter og andre duppeditter bør alltid trekkes ut før man legger seg!

Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil.

Anonymous poster hash: f04f0...8ac
Skrevet

Ledlys er svært lite brannfarlig sammenlignet med tradisjonelle pærer

Anonymous poster hash: 925f4...1fb

Skrevet

Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil.Anonymous poster hash: f04f0...8ac

http://www.dinside.no/882013/komfyren-foraarsaker-flest-branner Anonymous poster hash: b3e7d...2d3

En utrolig god grunn til å kjøpe seg induksjonstopp :) minst rbannfsrlige som finnes

Anonymous poster hash: 925f4...1fb

Skrevet

Jeg er sløv på å slå av lyset i stua og ellers i andre rom om natta, men pc-lader, mobillader, kaffetrakter og andre duppeditter bør alltid trekkes ut før man legger seg!

Mobil og pc som lader om natta er vel den største årsaken til brann her i landet, hvis jeg ikke tar feil.

Når skal jeg ellers lade mobilen, da? Gjør jo alltid det om natta!

Anonymous poster hash: b03bc...369

Skrevet

Vi har ledlys stående på om natta til gutten vår. Han er mørkeredd, og ledlys virket som det smarteste å ha til nattlys. 

Anonymous poster hash: be5df...dbe
Skrevet

Når skal jeg ellers lade mobilen, da? Gjør jo alltid det om natta!

Anonymous poster hash: b03bc...369

På dagen eller kvelden, kanskje?

Skrevet

Hvorfor skal de stå på om natten????

Fordi det er jul og koselig med lysende stjerner i vinduet, om du absolutt må vite det. Dessuten synes barna at det er koselig og trygt med et lite lys om natten.

Anonymous poster hash: 25859...b10

Skrevet

Jeg slår av alle lys om natten og lader hellet ingenting om natten. Spørsmålet var om disse lysene er brannfarlige.

Anonymous poster hash: 25859...b10

Skrevet

Jeg har sånne med timer så de slår seg av selv. Genialt. Alt med batteri og strøm KAN starte brann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...