Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #26 Skrevet 23. november 2014 Pappa får lys på graven sin. Mamma får bilde av skolegutten og håndavtrykk av babyen. Av Mamma får jeg en eske sjokolade(antar dette for jeg har fått gaven alt og den måtte oppbevares i kjøleskap). Jeg har kuttet ut all sjokolade og godteri fra kostholdet. Av Svigermor og Svigerfar får vi ingenting. Barna får heller ingenting. De har tidligere fått bilder og hjemmelagde kunstverk, men jeg vet at disse har blitt kastet så i år får de ingenting. Anonymous poster hash: 53b09...c56
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #27 Skrevet 23. november 2014 Til mamma gir jeg gave for ca 500 - 600. I tillegg får hun en stor eske rett før jul fylt med f.eks mat, drikke, godteri, lys, gode tykke sokker, en pyntet amaryllis og noe hjemmelaget mat/snop. Den esken koster nok fort rundt 800 -1000 kroner Jeg tror jeg får for ca 500 tilbake Anonymous poster hash: ba162...aac Glemte å skrive at pappa er død, så da blir det lys på graven på julaften Anonymous poster hash: ba162...aac
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #28 Skrevet 23. november 2014 Pleier å kjøpe gave for rundt om 400 kr,har ikke så god råd. Pappa feirer ikke jul så han vil heller ikke ha noe gave. Likegreit for hadde ikke visst hva jeg skulle kjøpe uansett. Anonymous poster hash: 29486...679
Subwoofer Skrevet 23. november 2014 #29 Skrevet 23. november 2014 Jeg kjøper sokker og boxere for noen hundrelapper til pappa (det har jeg gjort hver jul i ca 13 år nå). Mamma får en kokkekniv til litt under 600 kroner. Får gaver for 2000,- fra pappa og som regel ingenting fra mammaHvorfor får du ikke noe av mamman din? Anonymous poster hash: 1bb8b...d73 Godt spørsmål. Søsknene mine får alltid. Julegaven i 2009 måtte jeg mase meg til i slutten av januar 2010 (ja, jeg maste meg til en gave siden hun hadde gitt min til noen andre)Når hun gur til søsknene dine tror jeg ikke jeg hadde giddet å gi til henne jeg... Evt en konfekteske til under 100-lappen. ... Eller harvda barn som får gaver og der har ikke dine søsken? Anonymous poster hash: 1bb8b...d73 Ett av mine søsken har barn, så det er nok ikke derfor. Jeg har ikke så godt forhold til min mor, og det gjenspeiles hver jul og bursdag ...og ikke bra forhold til din far heller siden du ikke legger mer omtanke i gaven til han? Anonymous poster hash: e582d...9ac Tåpeligste jeg har lest i hele dag
Subwoofer Skrevet 23. november 2014 #30 Skrevet 23. november 2014 Jeg kjøper sokker og boxere for noen hundrelapper til pappa (det har jeg gjort hver jul i ca 13 år nå). Mamma får en kokkekniv til litt under 600 kroner. Får gaver for 2000,- fra pappa og som regel ingenting fra mammaHvorfor får du ikke noe av mamman din? Anonymous poster hash: 1bb8b...d73 Godt spørsmål. Søsknene mine får alltid. Julegaven i 2009 måtte jeg mase meg til i slutten av januar 2010 (ja, jeg maste meg til en gave siden hun hadde gitt min til noen andre) Det er jo litt vell spesielt eller?Hvorfor skal søskene dine få men, ikke du? Er du unger og du voksen kanskje? Men uansett..... Som sagt, godt spørsmål. Vi er alle voksne
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 23. november 2014 #31 Skrevet 23. november 2014 Max 500,- på pappa 200-300,- på samboeren hans. Svigers ca 1000,- Mammaen min er død.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #32 Skrevet 23. november 2014 Vi kjøper for ca. 3000 til dem og får nok igjen det dobbelte og vel så det. Noen år har vi fått 10 000 kr i tillegg til julegaven. Mannen foreldre gir oss for ca. 1000 kr og får det samme igjen. Anonymous poster hash: f61d4...600
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #33 Skrevet 23. november 2014 Av svigermor får vi en liten ting til kanskje 200-300 hvert år og så setter hun inn 25000 hvert år på vår konto. Det har hun gjort i flere år. Anonymous poster hash: 55bbd...489
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #34 Skrevet 23. november 2014 Ca. 1000 til mamma. Pappa er død. Ca. 500-1000 til kvar av svigers. Anonymous poster hash: f10ac...c2d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #35 Skrevet 23. november 2014 Jeg kjøper sokker og boxere for noen hundrelapper til pappa (det har jeg gjort hver jul i ca 13 år nå). Mamma får en kokkekniv til litt under 600 kroner. Får gaver for 2000,- fra pappa og som regel ingenting fra mammaHvorfor får du ikke noe av mamman din? Anonymous poster hash: 1bb8b...d73 Godt spørsmål. Søsknene mine får alltid. Julegaven i 2009 måtte jeg mase meg til i slutten av januar 2010 (ja, jeg maste meg til en gave siden hun hadde gitt min til noen andre)Når hun gur til søsknene dine tror jeg ikke jeg hadde giddet å gi til henne jeg... Evt en konfekteske til under 100-lappen. ... Eller harvda barn som får gaver og der har ikke dine søsken? Anonymous poster hash: 1bb8b...d73 Ett av mine søsken har barn, så det er nok ikke derfor. Jeg har ikke så godt forhold til min mor, og det gjenspeiles hver jul og bursdag ...og ikke bra forhold til din far heller siden du ikke legger mer omtanke i gaven til han? Anonymous poster hash: e582d...9ac Tåpeligste jeg har lest i hele dag Hva var tåpelig? At det virker som du ikke legger omtanke i gaven til faren din? For er helt enig med hun som spurte- det virker merkelig at du gir for mer og antagelig noe du vet din mor ønsker seg når forholdet er så dårlig. Mens til din far gir du for noen hundrelapper og det samme på trettende året! Anonymous poster hash: 653a5...5b9
Subwoofer Skrevet 23. november 2014 #36 Skrevet 23. november 2014 Jeg kjøper sokker og boxere for noen hundrelapper til pappa (det har jeg gjort hver jul i ca 13 år nå). Mamma får en kokkekniv til litt under 600 kroner. Får gaver for 2000,- fra pappa og som regel ingenting fra mammaHvorfor får du ikke noe av mamman din? Anonymous poster hash: 1bb8b...d73 Godt spørsmål. Søsknene mine får alltid. Julegaven i 2009 måtte jeg mase meg til i slutten av januar 2010 (ja, jeg maste meg til en gave siden hun hadde gitt min til noen andre)Når hun gur til søsknene dine tror jeg ikke jeg hadde giddet å gi til henne jeg... Evt en konfekteske til under 100-lappen. ... Eller harvda barn som får gaver og der har ikke dine søsken? Anonymous poster hash: 1bb8b...d73 Ett av mine søsken har barn, så det er nok ikke derfor. Jeg har ikke så godt forhold til min mor, og det gjenspeiles hver jul og bursdag ...og ikke bra forhold til din far heller siden du ikke legger mer omtanke i gaven til han? Anonymous poster hash: e582d...9ac Tåpeligste jeg har lest i hele dagHva var tåpelig? At det virker som du ikke legger omtanke i gaven til faren din? For er helt enig med hun som spurte- det virker merkelig at du gir for mer og antagelig noe du vet din mor ønsker seg når forholdet er så dårlig. Mens til din far gir du for noen hundrelapper og det samme på trettende året! Anonymous poster hash: 653a5...5b9 Pappa får også det han ønsker seg, på trettende året. Han får sokker og boxere for 350,- så får de som bor i huset (han og hans frue) en pute til å ha pc/nettbrett på, den kostet 300,-. I tillegg får de gaver fra ungen min, så alt i alt får de mer fra oss enn det mamma gjør.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #37 Skrevet 23. november 2014 I dag har jeg kommet på hva jeg vil gi, har funnet på nettet til £62. Hva det blir med frakt og toll vet jeg ikke. Skal kjøpe til meg selv og døra mi også. Gleder meg! Det er en lampe Anonymous poster hash: 38dad...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå