Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

OKI :)

Men ser det er 2 hemmelige aug.-grupper på FB. Er dere med i begge? Hva er i såfall forskjell på de?

Er med i en som heter August-Mamma 2015 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det endelig min tur til å se en frisk og velskapt liten krabat ❤ så nå skal den vordende storesøster få nyheten når hun kommer hjem, og den vordende mor senker skuldrene betraktelig. Når alt ser perfekt ut på 13+1 har vi vel tross alt forholdsvis gode sjanser :-)

 

...og vi konstaterer nok en gang at blødninger ikke trenger å være skummelt :-)

 

-kålormen

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 (1) dager igjen til jeg flytter over til 2.trimester :D deilig å være over de første 12 ukene, kjenner at det skjer mye nå, og tror magen har begynt å komme, klarte også å kjenne livmoren i går kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig min tur til å se en frisk og velskapt liten krabat ❤ så nå skal den vordende storesøster få nyheten når hun kommer hjem, og den vordende mor senker skuldrene betraktelig. Når alt ser perfekt ut på 13+1 har vi vel tross alt forholdsvis gode sjanser :-)

 

...og vi konstaterer nok en gang at blødninger ikke trenger å være skummelt :-)

 

-kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Så bra!!!!:D gratulerer så masse! :D det er helt herlig å se at det er en liten en der inne :)

Fikk du forhørt deg om amminga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nettopp vært på ultralyd å der var en liten baby som sprella som en villmann :D helt hærli følelse! <3 alt så helt fint ut! :D

Så bra!!! Veldig koselig å høre! Det var så fint å se den lille sprellen, ikke sant? ;)

Ja det var helt merkelig hvor mye inntrykk det gir å se den lille :P vi kunne telle 5 fingre på den ene hånda! :D helt fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var det endelig min tur til å se en frisk og velskapt liten krabat ❤ så nå skal den vordende storesøster få nyheten når hun kommer hjem, og den vordende mor senker skuldrene betraktelig. Når alt ser perfekt ut på 13+1 har vi vel tross alt forholdsvis gode sjanser :-)

 

...og vi konstaterer nok en gang at blødninger ikke trenger å være skummelt :-)

 

-kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Så bra!!!!:D gratulerer så masse! :D det er helt herlig å se at det er en liten en der inne :)

Fikk du forhørt deg om amminga? :)

Nei, nevrologen hadde flytta timen min til 19. Feb. uten at jeg hadde fått brevet... så ble bare ultralyd.

 

Herlig å se liv ja, hadde utprega angst for at det bare skulle være tomt der inne, men småen poppa opp på skjermen med en gang :-)

 

...og nå er vel katta ute av sekken sånn mer eller mindre, så jeg sjangser på å signere med nick :-P

 

-kålormen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Da var det endelig min tur til å se en frisk og velskapt liten krabat ❤ så nå skal den vordende storesøster få nyheten når hun kommer hjem, og den vordende mor senker skuldrene betraktelig. Når alt ser perfekt ut på 13+1 har vi vel tross alt forholdsvis gode sjanser :-)

 

...og vi konstaterer nok en gang at blødninger ikke trenger å være skummelt :-)

 

-kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Så bra!!!!:D gratulerer så masse! :D det er helt herlig å se at det er en liten en der inne :)

Fikk du forhørt deg om amminga? :)

Nei, nevrologen hadde flytta timen min til 19. Feb. uten at jeg hadde fått brevet... så ble bare ultralyd.

 

Herlig å se liv ja, hadde utprega angst for at det bare skulle være tomt der inne, men småen poppa opp på skjermen med en gang :-)

 

...og nå er vel katta ute av sekken sånn mer eller mindre, så jeg sjangser på å signere med nick :-P

 

-kålormen

Åkei, men godt du fikk ultralyd uansett :)

Haha så morsomt at du sier det.. jeg tenkte akkurat det samme i 1 sekund rett før jeg så den lille på skjermen!:D

da jeg kom på ul fikk jeg beskjed om at hun skulle sende innkallelse til sykehuset i tromsø

(Jeg befinner meg sør for Bodø, så vi var på nordlandssykehuset) sååå idag fikk jeg innkalling den 4.mars til tromsø pga epilepsien, i tillegg må jeg øke medisin mengden pga mengden i blodet har gått ned :/ men men, glad jeg får god oppfølging :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da var det endelig min tur til å se en frisk og velskapt liten krabat ❤ så nå skal den vordende storesøster få nyheten når hun kommer hjem, og den vordende mor senker skuldrene betraktelig. Når alt ser perfekt ut på 13+1 har vi vel tross alt forholdsvis gode sjanser :-)

 

...og vi konstaterer nok en gang at blødninger ikke trenger å være skummelt :-)

 

-kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Så bra!!!!:D gratulerer så masse! :D det er helt herlig å se at det er en liten en der inne :)

Fikk du forhørt deg om amminga? :)

Nei, nevrologen hadde flytta timen min til 19. Feb. uten at jeg hadde fått brevet... så ble bare ultralyd.

 

Herlig å se liv ja, hadde utprega angst for at det bare skulle være tomt der inne, men småen poppa opp på skjermen med en gang :-)

 

...og nå er vel katta ute av sekken sånn mer eller mindre, så jeg sjangser på å signere med nick :-P

 

-kålormen

Åkei, men godt du fikk ultralyd uansett :)

Haha så morsomt at du sier det.. jeg tenkte akkurat det samme i 1 sekund rett før jeg så den lille på skjermen!:D

da jeg kom på ul fikk jeg beskjed om at hun skulle sende innkallelse til sykehuset i tromsø

(Jeg befinner meg sør for Bodø, så vi var på nordlandssykehuset) sååå idag fikk jeg innkalling den 4.mars til tromsø pga epilepsien, i tillegg må jeg øke medisin mengden pga mengden i blodet har gått ned :/ men men, glad jeg får god oppfølging :D

Oi, Bodø-Tromsø er jo et lite stykke ja... skal ikke klage jeg som kjører til St.Olavs i Trondheim på en drøy halvtime da. Veldig glad jeg har nevrologen min i umiddelbar nærhet :-)

 

Jeg må nesten le av meg selv- natt til i går drømte jeg at jeg kom inn på undersøkelsesrommet, og så var det en mann som nettopp hadde daua der. Blodige håndklær og blodsøl over alt, og dauingen lå i en sånn stol/benk som du ligger på under ultralyden, tildels innpakka i et blodig laken... det var en lege og to sykepleiere der, og de bare smilte og beklaget litt at de ikke hadde fått rydda etter forrige pasient :-P

 

Graviddrømmer er ikke som andre drømmer... haha. Og småen har understreket sin eksistens med de første små sparkene i dag <3 ville vel bare beholde spenningen så lenge det gikk sikkert :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da var det endelig min tur til å se en frisk og velskapt liten krabat ❤ så nå skal den vordende storesøster få nyheten når hun kommer hjem, og den vordende mor senker skuldrene betraktelig. Når alt ser perfekt ut på 13+1 har vi vel tross alt forholdsvis gode sjanser :-)

 

...og vi konstaterer nok en gang at blødninger ikke trenger å være skummelt :-)

 

-kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Så bra!!!!:D gratulerer så masse! :D det er helt herlig å se at det er en liten en der inne :)

Fikk du forhørt deg om amminga? :)

Nei, nevrologen hadde flytta timen min til 19. Feb. uten at jeg hadde fått brevet... så ble bare ultralyd.

 

Herlig å se liv ja, hadde utprega angst for at det bare skulle være tomt der inne, men småen poppa opp på skjermen med en gang :-)

 

...og nå er vel katta ute av sekken sånn mer eller mindre, så jeg sjangser på å signere med nick :-P

 

-kålormen

Åkei, men godt du fikk ultralyd uansett :)

Haha så morsomt at du sier det.. jeg tenkte akkurat det samme i 1 sekund rett før jeg så den lille på skjermen!:D

da jeg kom på ul fikk jeg beskjed om at hun skulle sende innkallelse til sykehuset i tromsø

(Jeg befinner meg sør for Bodø, så vi var på nordlandssykehuset) sååå idag fikk jeg innkalling den 4.mars til tromsø pga epilepsien, i tillegg må jeg øke medisin mengden pga mengden i blodet har gått ned :/ men men, glad jeg får god oppfølging :D

Oi, Bodø-Tromsø er jo et lite stykke ja... skal ikke klage jeg som kjører til St.Olavs i Trondheim på en drøy halvtime da. Veldig glad jeg har nevrologen min i umiddelbar nærhet :-)

 

Jeg må nesten le av meg selv- natt til i går drømte jeg at jeg kom inn på undersøkelsesrommet, og så var det en mann som nettopp hadde daua der. Blodige håndklær og blodsøl over alt, og dauingen lå i en sånn stol/benk som du ligger på under ultralyden, tildels innpakka i et blodig laken... det var en lege og to sykepleiere der, og de bare smilte og beklaget litt at de ikke hadde fått rydda etter forrige pasient :-P

 

Graviddrømmer er ikke som andre drømmer... haha. Og småen har understreket sin eksistens med de første små sparkene i dag <3 ville vel bare beholde spenningen så lenge det gikk sikkert :-P

Heldig du er som bor så nært :)

Ja det blir et stykke, men får turen heldigvis dekt, så da får vi oss en liten reise, hehe.

 

Åjj! Hahaha! Det var litt av en drøm! Det måtte jo være ekkelt å våkne opp av en slik drøm, huff. Jeg har enda ikke begynt å drømme noen ville drømmer. Men natta før jeg skulle på ul drømte jeg at fosteret var dødt, og det var ekkelt nok i seg selv :P

Ååååååh så heldig du eeer! :D jeg gleder meg sykt til jeg begynner å kjenne noe. Hvordan kjennes det ut? :D Det må uansett være en fantastisk følelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut litt som noen små bobler som dytter forsiktig inni magen, eller som sånne lemus-rykninger på en måte... vanskelig å forklare egentlig. Men helt herlig <3

 

tror det er veldig individuelt om man kjenner tidlig eller sent, med datteren min kjente jeg allerede 11+noe. Men hun var forholdsvis sterk i frasparket og spenstig ved fødsel og... og har ultralydbilde av henne fra ordinær ul der hun står og tar spenntak med strake bein inni livmora 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut litt som noen små bobler som dytter forsiktig inni magen, eller som sånne lemus-rykninger på en måte... vanskelig å forklare egentlig. Men helt herlig <3

 

tror det er veldig individuelt om man kjenner tidlig eller sent, med datteren min kjente jeg allerede 11+noe. Men hun var forholdsvis sterk i frasparket og spenstig ved fødsel og... og har ultralydbilde av henne fra ordinær ul der hun står og tar spenntak med strake bein inni livmora 😀

Ååh så hærli! :D gleder meg masse.

Så skøy med skikkelig liv i magen da :D

Det var mye liv i den lille da vi var på ul på tirsdag, så håper jeg kjenner det tidlig. Får bare kjenne litt ekstra etter om dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, var  plutselig av listen over igjen :o

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

2.

3. Perler

4.ariie, Venter på en spire

5. Newt

6.

7. Valmuen , Cessus

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

9. PuddingNr3

10. Petitt, 85frue, ssjuni15, tmb

11. vil-bli-mamma

12. SnartMor86

13. Violeta

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

15.

16. LykkeLi1978, tr88

17. Gullebolle

18.

19. Blondiee

20. Hjelpesmeg

21. kiri92

22. hippmamma

23.

24.

25.

26. Fighter`n

27. Frøken Gustav

28.

29.

30. Tøysesara

31. **Cayenne**

Jeg er også falt ut. Husk siste liste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er ny her og vil gjerne være med i facebookgruppen(e). Noen som kan legge meg til? 

Håper jeg har gjort riktig med lista :)

 

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81
2.
3. Perler
4.ariie, Venter på en spire
5. Newt
6.
7. Valmuen , Cessus
8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren
9. PuddingNr3
10. Petitt, 85frue, ssjuni15, tmb
11. vil-bli-mamma
12. SnartMor86
13. Violeta
14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4
15.
16. LykkeLi1978, tr88
17. Gullebolle
18.
19. Blondiee
20. Hjelpesmeg
21. kiri92
22. hippmamma
23.
24.
25.
26. Fighter`n
27. Frøken Gustav 
28.
29. Førstegangsmamma15
30. Tøysesara
31. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...