Gå til innhold

Starte prøving i april/mai ca? Flere? (satser på at det klaffer sommeren 2015) <3

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi skal starte prøving i april/mai, men tenker det tar litt tid før det klaffer (om vi er så heldige at det gjør det) :)

Tenker at det hadde vært fint med vårbaby 2016. Men, da kan det også bli vinterbaby  2016. Mulig vi drøyer prøvingen til sommeren. :)

SKjønner at vi ikke kan beregne slikt, eller at det klaffer slik, men hadde vært fint om det hadde gjort det slik at det blir vårbaby 2016. Leeeeeenge til, men kribler i magen av å tenke på det. Blir i såfall nr. 4 her. En etterlengtet atpåklatt :) (ca 6,5år mellom yngste og nest yngste om det går som vi håper) <3 <3 <3 <3

Åh, som jeg lengter! :) "bare" 5-6 mnd. til prøvingen kan starte......sukk....

Anonymous poster hash: 7dd70...111

Fortsetter under...

Vi gjør et forsøk denne mnd. Dersom det ikke går, blir det nok prøving igjen i juli/august. Da blir de andre barna 11 og 8 når minste kommer hvis det klaffer ganske raskt. Jeg er 35 nå, så forventer at fruktbarheten har dalt noe siden sist ;)

Vi får satse på at tiden går fort :)

Spennende med prøving der framme i planene! :) Ville bare tipse deg om måling av basaltemperatur. (Nå har det jo tydelig klaffet tre ganger tidligere, så dere kan jo lage barn ;) ) Men jeg startet med å måle basaltemperatur i januar i år - både for å bruke det som prevensjon (jeg har en nokså stabil syklus), men også for å kartlegge eggløsning. Når vi da begynte prøvingen i juli, visste vi akkurat når min eggløsning var, tidspunktet ble bekreftet av temperatur, og vi ble gravide på første forsøk!

For alt jeg vet kan du ha stålkontroll på syklusen din, men ville bare gi deg det tipset da det var til stor hjelp for oss :)

Hahaha, da vi startet prøving med førstemann beregnet jeg at det ville gå litt tid. Håpte på en juni unge (+/-). Men neida, tok visst bare 2 dager fra spiral (kobber) var ute til jeg var befruktet, og som ble til en nydelig februarunge. Klok av skade startet vi senere denne gangen. Er nå inne i vår 3 pp og ser ut til at vi ikke rekker barnehagefristen. Moralen er, dette er veldig vanskelig å time. Naturen har sin egen måte å gjøre det på ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...