Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde MA i midten av august. Mensen kom tilbake ganske nøyaktig fire uker etter Utskrapning. Og neste mens kom på dagen fire uker etter det igjen. Så da trnkte jeg kroppen var tilbake i gjenge. Appen min sa at jeg skulle ha el på lørdag som var, men kjente allerede i begynnelsen av forrige uke at den begynte å bygge seg opp med el-slim og ved at jeg fikk mer lyst på sex. Men ingen smerter som jeg ofte har. Så følte den var tidligere enn lørdag. Ville unngå å teste denne gangen, så bare fulgte følelsene og kroppen. Hadde sex tirsdag, torsdag og lørdag, og tenkte at da må vi jo ha truffet el greit. Måtte teste for sikkerhets skyld på søndag 😝 For å sjekke at el faktisk var over, og testen var ganske svak!! I dag kjente jeg plutselig at jeg var veldig våt nedentil, masse sekret i forskjellig konsistens (beklager detaljer) Og sexlyst bygger seg opp. Måtte bare teste el-test som er knall-positiv!!! Teststrek er sterkere enn kontrollstrek! Hva tror dere? Hadde jeg ikke el før helga? Har alltid vært regelmessig! Må jo hive meg rundt og hoppe i høyet i kveld!! 😜

Jeg som hadde begynt å kjenne etter graviditetstegn for trodde jo jeg var minst 6-7 dpo nå 😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144180002-n%C3%A5-skj%C3%B8nner-jeg-ikke-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...