Gå til innhold

Begynner å synke inn:-D


Spire nr3 i magen=)

Anbefalte innlegg

Har liksom ikke klart å få det inn at jef er gravid igjen. Henger her inne og leser mye rart hver dag for å komme i "gravidmodus", men nå begynner detbp skje ting:-D hehe :-)

 

Har første jordmor time i desember og har fått time for oul i januar:-) spennende tid i vente:-D

 

Flere som det begynner å gå opp for nå? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, har nr 3 i magen selv - var på tidlig UL denne uke og så en ert - følte meg ikke noe mer "gravid" av den grunne egentlig annet enn at jeg ble beroliget over at hjertet slo da selvsagt :) Jeg synes det veldig uhåndgripelig før magen kommer og man kjenner liv. Frem til da er det litt for abstrakt rett og slett!

 

ny UL i uke 12 i starten av desember på meg, da ser man jo en "baby" iallfall - kanskje det synker inn mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nr 3:) vært på ultralyd i dag! Bankende hjerte:) betryggende og godt! Har noen gravivitetssymptomer, så ja jeg kjenner jeg er gravid igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer litt innimellom at jeg er gravid faktisk. Kommer ikke i gravidmodus helt ennå ser det ut til... Men regner med at når magen blir større og sparkene kjennes - da kommer det sikkert til å synke inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei! Jeg var hos jordmor i desember da jeg var 14 uker. Fikk høre fosterlyd og det var kjempe deilig! :-D er 18+0 i dag og nå er det ikke mange dager igjen til oul heller! Håper alt er bra med baby og jeg er så spent på hvilket kjønn jeg skal handle klær til:-D

Bra med dere?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det enda ikke helt sunket inn, men litt har det jo sunket inn :)

 

Jeg er også 18+0 i dag (lørdag), og skal på OUL til onsdag - gleder meg så veldig! :) Vi vil ikke vite kjønn, en gleder meg likevel veldig til å se igjen knøttet, og prøve å få en forståelse for hvor stor han/hun er blitt nå, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja! :-D inni magehuset ligger en aktiv lillebror og koser seg;-) skal tilbake om 3 uker. Det var et mål på hjerte hun ikke fikk tatt. Alt så bra ut, men sånn bare for å få sjekket absolutt alt så ville hun ha meg inn når han har vokst litt mer;-) hehe :-) jeg bare gleder meg til å se han igjen jeg:-D jeg får også ul med vekt kontroll nærmere termin siden de to jeg har fra før var så store når dem ble født.. ;-)

 

Haha :-P dra inn magen? *knis* nei det blir nok vanskelig framover vel? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med vellykket ul.

 

Bra du skal inn for ny sjekk av hjertet og at du følges opp pga størrelse.

 

De to du har som var store, gikk fødselen greit og når kom dem?

 

 

Nå er det ikke så greit å dra inn magen lenger nei:)  Blir jo heller å finne klær som fremmer magen snart sånn at man ser gravid ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bra med oppfølging:-)

 

Første kom 13 dager før termindagen og veide 4490g nr 2 kom 6 år etter dagen etter termidagen og veide 4520g.

 

Fødsel nr 1 var også stjernekikker og hele barnet ble født på et press.. da ble det noen rifter ja..

Fødsel nr 2 var en drøm. Tok 2t og 50min fra vannet gikk til hun var ute. Tre pyntesting var alt. :-) fødte nr 2 uten bedøvelse:-)

 

Nå er det straks et år siden siste fødsel så er redd denne blir større enn sine søstre:-/ da vet jeg ikke åssen høna mi blir:-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går det nok fint! Bare greit om du settes igang om du går over termin og eller størrelsen er stor Bra du fikk en god fødsel med nr to for første hørtes i alle fall ikke helt god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde en snev av fødselsskekk etter første fødsel.. men fødsel nr to var helt fantastisk altså. Håper på en sånn fødsel igjen:-)

 

Hva er din "story" da frufluffy? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mine fødsler er heftige, intense og raske

 

Min første opplevdes som kontrollert og fin og jeg tenkte ikke på at den var så rask. Det var fordi jeg allerede var lagt inn med tidlig vannavgang. Fikk rier som raskt ble heftige.hadde 3 cm etter 2,5 t og full åpning etter ytterligere 1t så brukte jeg lang tid på å presse ham ut. 2950 g og bare 32 rundt hodet bare ett pyntesting

 

Nr to kom to uker på overtid. Da satt jeg å skrev på BiM og så gikk vannet. 45 min senere var frøkna født. 3910g og hele37 cm

Kun ett pyntesting denne gangen også.

 

Med nr 3 satt jeg i bilen og kjente plutselig at jeg hadde noen sammentrekninger,som viste seg å være regelmessige. så vi kjørte til sykehuset for sikkerhet skyld, fikk rier da jeg gikk opp til føden og fødte 20-30 min senere. Ett pyntesting denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hatt fine fødsler. Nr to var i overkant hektisk.  Ble ambulanse til sykehuset og jeg bor 1,5 km fra sykehuset! 

 

Gleder meg til neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg kjenner mye bevegelser gjennom hele dagen, begynner det så smått å gå litt mer opp for meg at det faktisk bor et lite nurk i magen min, som skal være en del av resten av livet mitt...! :)

 

Likevel kan jeg ikke fatte og begripe at det lille nurket faktisk er ca 25 cm langt allerede, hvordan får det plass inni der, liksom...?! :)

 

For et under vi bærer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig rart å tenke på hvor "stor" lille i magen allerede har blitt, men tenk så mye større den skal bli:-) 3. barnet nå og jeg klarer fortsatt ikke å komme over at vi kan gro mennesker inni oss:-P hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...