Gå til innhold

Hva kaller dere den lille i magen?


ØYNE

Anbefalte innlegg

Vi kaller den All right :) Var hos gynekolog rett etter EL og hun sa at egget hadde sluppet fra høyre eggleder, derav navnet.

Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Ingenting foreløbig... Blir litt kodeord da. Har ei på 5 med laaaaaaange ører om dagen så må være forsiktige med hva vi snakkerbom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen navn enda. Men mannen har allerede begynt å kalle spiren for "gullet vårt" Det har han alltid gjort og det er veldig koselig :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestemann, den neste og babyen. ;)

 

Ikke noe bestemt med andre ord, men vi prøver å ikke snakke så mye så han på tre plukker det opp enda, for han er en som forteller alt til alle, og gjerne til de som jobber på butikken osv. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt forskjellige navn, alt fra "jr." til "mini- " og mitt etternavn :-) Har også gitt kallenavnet "Turbo 2" siden katten heter Turbo, og det også er en turbo inni her!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi säger Heffaklumpen (då de två ultralyden bara visar en klump eftersom den sprattlar så mycket)ller Ärtan.

 

Mannen säger pojknamnet vi har valt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacGyver, da den ble til på p-piller og med beskjed fra leger om at jeg ikke kom til å klare det uten hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...