Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Min datter tar Dulcolax for å fjerne en forstoppelse. Hun tok første dose i går kveld, hun har ennå ikke vært på do. Hvor lang tid tar det før de virker? Hvis hun tar to tabletter i kveld og evt. i morgen kveld. Kan hun da gå på skolen på mandag? Eller bør hun være hjemme? I nærheten av do? Er det fare for at reaksjonen blir så sterk at hun ikke rekker frem til do i tide? Hun er 15 år gammel. Anonymous poster hash: 4e026...7df
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Vist hun tar to i kveld og to i morgen kveld, uten noen resultat. Så burde hun være hjemme, og dere burde ringe legen.. Da er det en skikkelig blokkasje inni der vill jeg tro. Anonymous poster hash: 730e0...e55
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 jeg må til tider ta to stk dulcolax tbl. Da går det som regel rundt 8-10 timer før ting skjer. Får skikkelig magevondt først da Anonymous poster hash: d00fe...1a0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Slike piller, i hvert fall to på en gang, virker noe voldsomt på meg etter ca åtte timer. Det holder som regel i massevis å ta bare en, så her ville jeg ringt lege, ja. Anonymous poster hash: 70318...202
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Det er mye bedre med Dulcolax droper, da får mann ikke magevondt. Bare begynne rolig, ikke for mange droper med en gang heller. Anonymous poster hash: 0b295...67c
SuperFries Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 2 tabletter burde holde lenge. Hvis det ikke kommer avføring snart, bør dere ta dere en tur til legen.
Mamma_til_2 Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Om det ikke funker er det propp og dere må til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå