Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Og ikke vær så jææææv.....hårsår! Må da for fa..tåle at folk spøker med dere! http://ipad.kjendis.no/2014/10/28/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/blogging/35958543/ Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Han fremstår ofte som selvhøytidelig og lite empatisk. Anonymous poster hash: e810c...2dc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Kunne ikke sagt det bedre selv! Stort sett så driter jeg i alle disse bloggerne og også tråder her inne, men makan til mer pinlig ektemann skal man lete leng etter. Forsvaret kona i ett og alt, og Stort sett ting som ikke er av betydning over hodet. Anonymous poster hash: d0a83...32d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg hadde krympet meg om jeg hadde hatt en ektemann som stadig skal mene både det ene og det andre når det kommer til kona! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Han driter seg loddrett ut, og forstår det ikke selv engang! Makan til manglende selvinnsikt og selvironi ser man sjelden... Anonymous poster hash: 5dbbf...364
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Han virker litt ...primitiv? Enkel? Not my cup of tea Anonymous poster hash: 7faf1...96d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Han har nok veldig liten tiss... Anonymous poster hash: 31ea1...195
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Om ikke lenge får vi et innlegg her inne : "Min mann blander seg stadig bort i jobben min, og sjikanert og henger ut mine konkurrenter i media. Han setter hele karrieren min på spill. Jeg skal gå fra ham. Han bare leker seg og spiller fotball dagen lang, kan han kreve 50% samvær med barnet vårt?" Anonymous poster hash: d0a83...32d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Ser det er diskusjoner i kommentarfeltet på CarolineBergEriksen's blogg Vedr dette bildet! Her skriver hun selv at det er tydelig at Marna prøver å herme etter henne for å skape diskusjon! Synes personlig at Caroline (for å ikke snakke om han der mannen hennes) skulle tatt dette med et Glimt i øyet, det er jo bare spøk fra Marna's side , men det virker jo som at Hr og Fru Eriksen ikke eier humor en plass! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Han virker litt ...primitiv? Enkel? Not my cup of tea Anonymous poster hash: 7faf1...96d Enig i denne. De har også hermet etter andre i mye. Lite selvinnsikt. Kanskje han er litt sur fot at kona ikke vil fortsette å kalle seg fotballfrue. Anonymous poster hash: 186f4...53e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Han virker litt ...primitiv? Enkel? Not my cup of tea Anonymous poster hash: 7faf1...96d Enig i denne.De har også hermet etter andre i mye. Lite selvinnsikt. Kanskje han er litt sur fot at kona ikke vil fortsette å kalle seg fotballfrue. Anonymous poster hash: 186f4...53e Det er jo ikke så rart. Ingen hadde vist hvem han var om han ikke var gift med henne... Når jeg tenker meg om er det vel ikke så mange som vet det - det er mannen til fotballfrue... Anonymous poster hash: d0a83...32d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Han virker litt ...primitiv? Enkel? Not my cup of tea Anonymous poster hash: 7faf1...96d Enig i denne.De har også hermet etter andre i mye. Lite selvinnsikt. Kanskje han er litt sur fot at kona ikke vil fortsette å kalle seg fotballfrue. Anonymous poster hash: 186f4...53e Det er jo ikke så rart. Ingen hadde vist hvem han var om han ikke var gift med henne... Når jeg tenker meg om er det vel ikke så mange som vet det - det er mannen til fotballfrue... Anonymous poster hash: d0a83...32d He he Ja så sant Anonymous poster hash: 186f4...53e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Visste ikkje at fotballfrue hadde einerett på å kalle seg frue og legge ut bileter av seg sjølv etter fødsel? Godt eg fekk vete det før eg gjorde noko slikt, vil ikkje ha han på nakken akkurat, for ein tullebukk. Anonymous poster hash: 05bc0...135
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Visste ikkje at fotballfrue hadde einerett på å kalle seg frue og legge ut bileter av seg sjølv etter fødsel?Godt eg fekk vete det før eg gjorde noko slikt, vil ikkje ha han på nakken akkurat, for ein tullebukk. Anonymous poster hash: 05bc0...135 å joda, disse to skal du ikke spøke med, du kan bli stevnet for plagiat! Så nå bør Marna passe på så ikke Hr Berg (nei det var visst Eriksen) dukker opp sint som en ilder på døren og krever at hun gir fra seg undertøyet til kona Anonymous poster hash: 780fb...efd
Gjest Julia1984 Skrevet 28. oktober 2014 #16 Skrevet 28. oktober 2014 Dere virker ganske enkle dere også da når dere må lage tråder, diskutere og slenge med leppa mot en annen småbarnsmor og hennes mann. Har de noen gang gjort DEG eller dine noe vondt?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #17 Skrevet 28. oktober 2014 Dere virker ganske enkle dere også da når dere må lage tråder, diskutere og slenge med leppa mot en annen småbarnsmor og hennes mann. Har de noen gang gjort DEG eller dine noe vondt? Så man kan bare bry seg om de som har gjort seg selv eller sine nærmeste vondt? Jeg syns det er merkelig av han og kommentere dette, fatter ikke hvorfor han bryr seg. Om så det er "plagiat" av fotballfrue kan de vel bare ta det som en kompliment. Anonymous poster hash: 48e17...0ba
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #18 Skrevet 28. oktober 2014 Dere virker ganske enkle dere også da når dere må lage tråder, diskutere og slenge med leppa mot en annen småbarnsmor og hennes mann. Har de noen gang gjort DEG eller dine noe vondt?nei vil ikke akkurat si det, men når det kommer til denne mannen, så tror jeg at de aller fleste her inne har denne mannen laaaangt oppi halsen etter div uttalelser! Dessuten så er det naturlig at dette blir diskutert her inne når det får såpass mye oppmerksomhet i media! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #19 Skrevet 28. oktober 2014 Marna får nå bare skylde seg selv. Hadde hun nå bare tatt bilde dag 3 eller 5😜 Anonymous poster hash: d0a83...32d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #20 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg synes litt synd på fotballfruen som har en mann fullstendig uten antenner eller hjerneceller nok til å ikke blande seg i hennes jobb. Anonymous poster hash: f5406...7b3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #21 Skrevet 28. oktober 2014 Dere virker ganske enkle dere også da når dere må lage tråder, diskutere og slenge med leppa mot en annen småbarnsmor og hennes mann. Har de noen gang gjort DEG eller dine noe vondt? Er småbarnsforeldre fritatt for kritikk når de uttaler seg i det offentlige rom? Bar ikke klar over det... Anonymous poster hash: d0a83...32d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #22 Skrevet 28. oktober 2014 Dere virker ganske enkle dere også da når dere må lage tråder, diskutere og slenge med leppa mot en annen småbarnsmor og hennes mann. Har de noen gang gjort DEG eller dine noe vondt? Altså så ukultivert! Har du aldri lest Arnulf Øverland? Du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv! Så nå skal vi snu ryggen til vår kulturarv og bare sitte å godta denne oppførselen ??? Akk o ve! Anonymous poster hash: 6c693...788
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #23 Skrevet 28. oktober 2014 Haha..komikerfruen gjorde nok ikke dette for å herme, heller for å understreke hvor tåpelig hele stuntet til fotballfruen var. Dessverre virker det som både mister Berg og en stor andel av befolkningen mistolker hele budskapet. Anonymous poster hash: a9e3e...368
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #24 Skrevet 28. oktober 2014 Haha..komikerfruen gjorde nok ikke dette for å herme, heller for å understreke hvor tåpelig hele stuntet til fotballfruen var. Dessverre virker det som både mister Berg og en stor andel av befolkningen mistolker hele budskapet. Anonymous poster hash: a9e3e...368 De eier ikke humor, rett og slett! Men jeg skjønner faktisk at Ørjan fyrer oppunder når han skriver at "slik skal en ekte kvinnekroppen se ut etter fødsel" på Fjesboki! Det er ingen fasit på hvordan en kropp ser ut etter fødsel,men det er svært sjelden kost å ha sixpack 4 dager etter fødsel og det er derfor Caroline har fått reaksjoner. Det er mer normalt å se ut som Marna, det er det ikke til å legge sjuk på, men her syntes jeg at Hr og fru Eriksen er alt for hårsår,rett og slett! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #25 Skrevet 28. oktober 2014 Haha..komikerfruen gjorde nok ikke dette for å herme, heller for å understreke hvor tåpelig hele stuntet til fotballfruen var. Dessverre virker det som både mister Berg og en stor andel av befolkningen mistolker hele budskapet. Anonymous poster hash: a9e3e...368 De eier ikke humor, rett og slett! Men jeg skjønner faktisk at Ørjan fyrer oppunder når han skriver at "slik skal en ekte kvinnekroppen se ut etter fødsel" på Fjesboki! Det er ingen fasit på hvordan en kropp ser ut etter fødsel,men det er svært sjelden kost å ha sixpack 4 dager etter fødsel og det er derfor Caroline har fått reaksjoner. Det er mer normalt å se ut som Marna, det er det ikke til å legge sjuk på, men her syntes jeg at Hr og fru Eriksen er alt for hårsår,rett og slett! Anonymous poster hash: 780fb...efd Ørjan 💋 han er en ekte mann med en slik kommentar!! Anonymous poster hash: d0a83...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå