Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #26 Skrevet 13. oktober 2014 det har alltid vært Marion Ravn… Helt fra jeg så hun og hun andre i M2M i et intervju hvor Marion pratet som om de var verdens navle, enda jeg aldri hadde hørt om de før. Også ble det vel bare verre og verre med navnskifte og det hele… Tror det toppet seg da hun var med på torsdagskvelden på tv 2… Merkelig nok finnes det ingenting om det på nettet. Skulle veldig gjerne sett det igjen Anonymous poster hash: 7c908...e7f Gå på vgTV og se denne ukens Tørnkvist-show, der intervjues hun om nettopp dette, med klipp fra torsdagsklubben. LINK!!! PLIIIIS! Anonymous poster hash: c7996...2f6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #27 Skrevet 13. oktober 2014 Åå det er fler *Marit Larsen *grøss* stemmen og alt bare irriterer meg. *Tone damli, eneste som funker er utseende *Paradise Iselin, hu tar bare kaka * Anonymous poster hash: c6fe9...2b5
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #28 Skrevet 13. oktober 2014 Sandra Lyng Tone Damli Angelina dum som et nek Mette Marit Anonymous poster hash: 1810a...6f6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #29 Skrevet 13. oktober 2014 Alle de som driver med noe de ikke kan og får cred BARE fordi de kler av seg eller er sammen med en kjendis/eks til en kjendis. Uansett om det er musikk, idrett eller andre ting. Slike som Tone Damli, Sandra Lyng Rachel Nordtømme osv. Et par andre klarer jeg heller ikke - Ingrid Bjørnov for eksempel. Jeg er selv klassisk pianist, og påstå at hun der kan spille, samtidig som hun maltrakterer kjente klassiske stykker er bare smakløst. Hun sa selv at hun syntes musikk var drittkjedelig, og så driver hun med musikk? Hvorfor? Også Maria Mena. Kjempefine, meningsfulle sanger, men hun burde ha forblitt komponist, ikke sanger. Hun hvisker og har bokstavelig talt ikke stemme. Anonymous poster hash: b9f0a...ec1
Villbringebringebær Skrevet 13. oktober 2014 #30 Skrevet 13. oktober 2014 Mira Craig fordi hun er en bitch med enorme divanykker
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #31 Skrevet 13. oktober 2014 Huffda, så mange av dere som lar dere påvirke så negativt av andre mennesker. Selvsagt er det noen kjendisdamer jeg ikke synes er så fantastiske, men jeg tenker da ikke så forferdelig om de likevel. Det å påstå at Tone Damli ikke har sangstemme er jo ikke sant, selv om man kanskje ikke er noe fan av hennes musikk. Og Linni er jo bare søt da, selv med sin tilgjorte stemme. Jeg liker ikke så godt kjendisdamer som er negative, som snakker negativt om andre eller som har et fælt menneskesyn. En av disse er Siv Jensen. Når hun kommer på tv så må jeg skru ned lyden. Men jeg bruker ikke mye energi på å tenke på dama i hverdagen. Anonymous poster hash: 3c6c0...6bf
Cat_Woman Skrevet 13. oktober 2014 #32 Skrevet 13. oktober 2014 det har alltid vært Marion Ravn… Helt fra jeg så hun og hun andre i M2M i et intervju hvor Marion pratet som om de var verdens navle, enda jeg aldri hadde hørt om de før. Også ble det vel bare verre og verre med navnskifte og det hele… Tror det toppet seg da hun var med på torsdagskvelden på tv 2… Merkelig nok finnes det ingenting om det på nettet. Skulle veldig gjerne sett det igjen Anonymous poster hash: 7c908...e7f Gå på vgTV og se denne ukens Tørnkvist-show, der intervjues hun om nettopp dette, med klipp fra torsdagsklubben. LINK!!! PLIIIIS! Anonymous poster hash: c7996...2f6 http://www.vgtv.no/#!/video/101886/toernquist-show-52-gjest-marion-ravn
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #33 Skrevet 13. oktober 2014 Siv Jensen, fordi jeg blir urolig innvendig av å se på bilde av henne. Jeg blir faktisk ganske provosert at det ville ansiktet hennes om dagen.Hun har jo vært i rampelyset noen år, men har ikke hatt noe å si egentig på henne før "hun" vant valget, det så ihvertfall sånn ut på henne at det var hun personlig som seiret.Etter det så er det kommet noe vilt, fandenivolsk i ansiktsutrykket hennes, og jeg blir dårlig av å se på henne. Anonymous poster hash: 239d1...1e4
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #34 Skrevet 13. oktober 2014 Har litt problem med hu Aulie dama. Hun virker så iherdig kunstnerisk, at alt som kommer ut av munnen hennes blir ilagt kunstnerisk, nyskapende mening... Når det egentlig bare er tjafs...(litt påtatt) ,også lager hun kjedelige bilder uten dybde(min mening da). Føler hun kun får solgt bilder fordi hun er sammen med han spirevippen, som igjen er broren til den virkelige kunstneren Vebjørn Sand. Men det kommer jo egentlig bare på smak av kunst da Men hun "stryker meg mothårs" kan du si. Anonymous poster hash: 1a5e3...1d6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #35 Skrevet 13. oktober 2014 Huffda, så mange av dere som lar dere påvirke så negativt av andre mennesker. Selvsagt er det noen kjendisdamer jeg ikke synes er så fantastiske, men jeg tenker da ikke så forferdelig om de likevel. Det å påstå at Tone Damli ikke har sangstemme er jo ikke sant, selv om man kanskje ikke er noe fan av hennes musikk. Og Linni er jo bare søt da, selv med sin tilgjorte stemme. Jeg liker ikke så godt kjendisdamer som er negative, som snakker negativt om andre eller som har et fælt menneskesyn. En av disse er Siv Jensen. Når hun kommer på tv så må jeg skru ned lyden. Men jeg bruker ikke mye energi på å tenke på dama i hverdagen. Anonymous poster hash: 3c6c0...6bf ' Du vet at du ikke sitter med fasiten på hva som er sant og ikke sant? Du kan ikke si at det ikke er sant at Tone ikke har sangstemme, fordi alle har forskjellig smak og vurderer musikk forskjellig. Og at Linnis stemmeregister ikke er irriterende - dette er individuelt for alle. Anonymous poster hash: b9f0a...ec1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #36 Skrevet 13. oktober 2014 Dorte Skappel sier mannen. Han har aldri likt henne Nekter å se på programmet Ellers syns jeg Sandra, Iselin, svømmedama, damli, fotballfrua og sikkert et par til er litt uspiselige Anonymous poster hash: 1b39a...5ec
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #37 Skrevet 13. oktober 2014 Ingen kjendis, men det er en dame som har stemmen i veldig mange reklamer. Fikser bare ikke den stemmen. Må bytte kanal eller skru av lyden når hun kommer på. Anonymous poster hash: f050d...40b La meg gjette.... Ine Jansen eller Ulrikke Døvingen Anonymous poster hash: a7178...5cb Aner ikke. Men hun er på flere og flere reklamer. Helt håpløst. Spiller ikke i reklamene, men har bare stemmen. Blant annet på momondo-reklamen😝 Anonymous poster hash: f050d...40b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #38 Skrevet 13. oktober 2014 Huffda, så mange av dere som lar dere påvirke så negativt av andre mennesker. Selvsagt er det noen kjendisdamer jeg ikke synes er så fantastiske, men jeg tenker da ikke så forferdelig om de likevel. Det å påstå at Tone Damli ikke har sangstemme er jo ikke sant, selv om man kanskje ikke er noe fan av hennes musikk. Og Linni er jo bare søt da, selv med sin tilgjorte stemme. Jeg liker ikke så godt kjendisdamer som er negative, som snakker negativt om andre eller som har et fælt menneskesyn. En av disse er Siv Jensen. Når hun kommer på tv så må jeg skru ned lyden. Men jeg bruker ikke mye energi på å tenke på dama i hverdagen. Anonymous poster hash: 3c6c0...6bf ' Du vet at du ikke sitter med fasiten på hva som er sant og ikke sant? Du kan ikke si at det ikke er sant at Tone ikke har sangstemme, fordi alle har forskjellig smak og vurderer musikk forskjellig. Og at Linnis stemmeregister ikke er irriterende - dette er individuelt for alle. Anonymous poster hash: b9f0a...ec1 Når det gjelder Linni så har du rett. Jeg kan se at hun kan være irriterende for noen. Men når det gjelder Tone så har hun faktisk oppnådd mye musikalsk. God plassering i Idol og kom nesten til topps i Melodi Grand Prix. Da mener jeg å kunne hevde at hun, av musikkbransjen selv, vurderes til å kunne synge. Anonymous poster hash: 3c6c0...6bf
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #39 Skrevet 13. oktober 2014 Oh where to start... Sandra Lyng Haugen - må bare si meg enig i alle overnevnte kommentarer der. Hvorfor er dama kjendis? Klamrer seg liksom fast enda det er over 10 år siden hun kom sånn midt på treet av finalistene i en Idol-runde. Tone Damli. Pen jente, men det blir bare latterlig når hun skal sitte som dommer i Idol. Hvem er hun liksom? Hva har hun oppnådd musikalsk sett som rettferdiggjør at hun skal kunne komme med kritikk til andre håpefulle? Siv Jensen. Brautende og usmakelig. Anonymous poster hash: 98cf8...f23
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #40 Skrevet 13. oktober 2014 Tone Damli. Pr kåt på en merkelig måte. Kan gå lange perioder uten at man ser eller hører noe til henne(heldigvis). Men så plutselig er hun all over, eller dvs på God kveld Norge og Se og Hør. Og da for å kritisere hvor stygge alt og alle er med henne. Holder gjerne på i 2-3 uker, også blir det stilt. Anonymous poster hash: dbc00...08a
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #41 Skrevet 13. oktober 2014 Huffda, så mange av dere som lar dere påvirke så negativt av andre mennesker. Selvsagt er det noen kjendisdamer jeg ikke synes er så fantastiske, men jeg tenker da ikke så forferdelig om de likevel. Det å påstå at Tone Damli ikke har sangstemme er jo ikke sant, selv om man kanskje ikke er noe fan av hennes musikk. Og Linni er jo bare søt da, selv med sin tilgjorte stemme. Jeg liker ikke så godt kjendisdamer som er negative, som snakker negativt om andre eller som har et fælt menneskesyn. En av disse er Siv Jensen. Når hun kommer på tv så må jeg skru ned lyden. Men jeg bruker ikke mye energi på å tenke på dama i hverdagen. Anonymous poster hash: 3c6c0...6bf ' Du vet at du ikke sitter med fasiten på hva som er sant og ikke sant? Du kan ikke si at det ikke er sant at Tone ikke har sangstemme, fordi alle har forskjellig smak og vurderer musikk forskjellig. Og at Linnis stemmeregister ikke er irriterende - dette er individuelt for alle. Anonymous poster hash: b9f0a...ec1 Når det gjelder Linni så har du rett. Jeg kan se at hun kan være irriterende for noen. Men når det gjelder Tone så har hun faktisk oppnådd mye musikalsk. God plassering i Idol og kom nesten til topps i Melodi Grand Prix. Da mener jeg å kunne hevde at hun, av musikkbransjen selv, vurderes til å kunne synge. Anonymous poster hash: 3c6c0...6bf Sandra Lyng Haugen kom også høyt opp i Idol, betyr dette at hun kan synge? Anonymous poster hash: b9f0a...ec1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #42 Skrevet 13. oktober 2014 Mira Craig fordi hun er en bitch med enorme divanykker Åh? HAr alltid trodd hun var så hyggelig. Fortell! Anonymous poster hash: c7996...2f6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #43 Skrevet 13. oktober 2014 Janteloooooov.... Anonymous poster hash: 1f4d4...170
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #44 Skrevet 13. oktober 2014 det har alltid vært Marion Ravn… Helt fra jeg så hun og hun andre i M2M i et intervju hvor Marion pratet som om de var verdens navle, enda jeg aldri hadde hørt om de før. Også ble det vel bare verre og verre med navnskifte og det hele… Tror det toppet seg da hun var med på torsdagskvelden på tv 2… Merkelig nok finnes det ingenting om det på nettet. Skulle veldig gjerne sett det igjen Anonymous poster hash: 7c908...e7f Gå på vgTV og se denne ukens Tørnkvist-show, der intervjues hun om nettopp dette, med klipp fra torsdagsklubben.LINK!!! PLIIIIS! Anonymous poster hash: c7996...2f6 http://www.vgtv.no/#!/video/101886/toernquist-show-52-gjest-marion-ravn Men hva gjør hun galt i dette intervjuet da? Anonymous poster hash: c7996...2f6
Cat_Woman Skrevet 13. oktober 2014 #45 Skrevet 13. oktober 2014 det har alltid vært Marion Ravn… Helt fra jeg så hun og hun andre i M2M i et intervju hvor Marion pratet som om de var verdens navle, enda jeg aldri hadde hørt om de før. Også ble det vel bare verre og verre med navnskifte og det hele… Tror det toppet seg da hun var med på torsdagskvelden på tv 2… Merkelig nok finnes det ingenting om det på nettet. Skulle veldig gjerne sett det igjen Anonymous poster hash: 7c908...e7f Gå på vgTV og se denne ukens Tørnkvist-show, der intervjues hun om nettopp dette, med klipp fra torsdagsklubben.LINK!!! PLIIIIS! Anonymous poster hash: c7996...2f6 http://www.vgtv.no/#!/video/101886/toernquist-show-52-gjest-marion-ravn Men hva gjør hun galt i dette intervjuet da? Anonymous poster hash: c7996...2f6 Jeg synes ikke hun gjør noe galt, jeg liker henne faktisk. Men det ble etterlyst info om hva som skjedde på torsdagsklubben, og det får man jo vite her.
Nodisc Skrevet 13. oktober 2014 #46 Skrevet 13. oktober 2014 Overrasket over hvor mange som sier Tone! Jeg syns hun er fabelaktig men kurt nilsen takler jeg bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #47 Skrevet 13. oktober 2014 det har alltid vært Marion Ravn… Helt fra jeg så hun og hun andre i M2M i et intervju hvor Marion pratet som om de var verdens navle, enda jeg aldri hadde hørt om de før. Også ble det vel bare verre og verre med navnskifte og det hele… Tror det toppet seg da hun var med på torsdagskvelden på tv 2… Merkelig nok finnes det ingenting om det på nettet. Skulle veldig gjerne sett det igjen Anonymous poster hash: 7c908...e7f Gå på vgTV og se denne ukens Tørnkvist-show, der intervjues hun om nettopp dette, med klipp fra torsdagsklubben.LINK!!! PLIIIIS! Anonymous poster hash: c7996...2f6 http://www.vgtv.no/#!/video/101886/toernquist-show-52-gjest-marion-ravn Men hva gjør hun galt i dette intervjuet da? Anonymous poster hash: c7996...2f6 Jeg synes ikke hun gjør noe galt, jeg liker henne faktisk. Men det ble etterlyst info om hva som skjedde på torsdagsklubben, og det får man jo vite her. men på torsdagskveld, når hun sa at hun ikke trengte jobbe på Rimi siden hun hadde tjent 20 millioner... HVA ER GALT MED DET? Anonymous poster hash: c7996...2f6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #48 Skrevet 13. oktober 2014 Overrasket over hvor mange som sier Tone! Jeg syns hun er fabelaktig men kurt nilsen takler jeg bare ikke. OOoooookkkeeeeeiiii.... Tone er ene og alene med i Idol + alt annet hun har vært med på fordi hun smisker, flørter og .......... (sensurert!) Anonymous poster hash: c7996...2f6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #49 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg blir skikkelig irritert på mennesker (omtrent utelukkende kvinner) som spiller så uskyldige og naive, og som later som de ikke har gjort en innsats for å komme dit de er. Kroneksempelet er Therese Johaug. Anonymous poster hash: d840f...aea
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #50 Skrevet 13. oktober 2014 det har alltid vært Marion Ravn… Helt fra jeg så hun og hun andre i M2M i et intervju hvor Marion pratet som om de var verdens navle, enda jeg aldri hadde hørt om de før. Også ble det vel bare verre og verre med navnskifte og det hele… Tror det toppet seg da hun var med på torsdagskvelden på tv 2… Merkelig nok finnes det ingenting om det på nettet. Skulle veldig gjerne sett det igjen Anonymous poster hash: 7c908...e7f Gå på vgTV og se denne ukens Tørnkvist-show, der intervjues hun om nettopp dette, med klipp fra torsdagsklubben.LINK!!! PLIIIIS! Anonymous poster hash: c7996...2f6 http://www.vgtv.no/#!/video/101886/toernquist-show-52-gjest-marion-ravn Men hva gjør hun galt i dette intervjuet da? Anonymous poster hash: c7996...2f6 Jeg synes ikke hun gjør noe galt, jeg liker henne faktisk. Men det ble etterlyst info om hva som skjedde på torsdagsklubben, og det får man jo vite her. men på torsdagskveld, når hun sa at hun ikke trengte jobbe på Rimi siden hun hadde tjent 20 millioner... HVA ER GALT MED DET? Anonymous poster hash: c7996...2f6 Hun ble oppfattet som arrogant, og den uttalelsen har fulgt henne siden. Hun sier selv at hun mente det som spøk, og at hun ikke hadde 20 millioner. Men alt dette kommer jo fram i intervjuet... Anonymous poster hash: 77945...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå