christelp · #1 Posted October 12, 2014 lurer selvsagt på om det finnes noen facebook gruppe for juni2015, er med i en fra 2012 barnet mitt, og savner allerede en for 2015 barnet Share this post Link to post Share on other sites
Frufluffy · #2 Posted October 12, 2014 Det håper jeg på . å selv om jeg venter litt så kommer jeg gjerne med i juni fb gruppe Share this post Link to post Share on other sites
Ella81 · #3 Posted October 12, 2014 Hadde vore koselig! Men då reknar eg med det er ei hemmelig gruppe? vil ikkje at heile fb skal vite at eg er preggis heilt enda Share this post Link to post Share on other sites
Frufluffy · #4 Posted October 12, 2014 Ja må være hemmelig har en fin gruppe fra sist. Er ca 80 i gruppen og har møtt mange av dem Share this post Link to post Share on other sites
mam&mam · #5 Posted October 12, 2014 Vil også være med i gruppe, hemmelig sådan Share this post Link to post Share on other sites
christelp · #6 Posted October 12, 2014 hemmelig jeg og ønsker skal se om jeg klarer å lage uten at det vises på facebooken min xD Share this post Link to post Share on other sites
christelp · #7 Posted October 12, 2014 da har jeg laget en HEMMELIG juni2015 gruppe- vil dere inn, skriv en pm til meg på facebook så fikser jeg.finner meg som christel pettersen )bildet hvor jeg står med ryggen til) Share this post Link to post Share on other sites
Trultemor90 · #8 Posted October 14, 2014 Hei, prøvde å sende deg pm, men får ikke til å sende den til deg😁 Share this post Link to post Share on other sites
christelp · #9 Posted October 15, 2014 Hei, prøvde å sende deg pm, men får ikke til å sende den til deg hva heter du så sender jeg deg pm? har fått flere pm fra folk her allerede send evt navnet ditt i en innboks her inne Share this post Link to post Share on other sites
Bethlisa · #10 Posted October 18, 2014 Har sendt deg en mld på face Share this post Link to post Share on other sites
Nr2i2015 · #11 Posted October 19, 2014 Har sendt deg meld på fb jeg også Share this post Link to post Share on other sites
laila1980 · #12 Posted October 24, 2014 Er dette er gruppe for de som er gravide ? Share this post Link to post Share on other sites
Kokosbolla:) · #13 Posted November 1, 2014 Sendte deg en meld på fb nå Share this post Link to post Share on other sites
lille trollungen · #14 Posted November 28, 2014 Sendt deg en melding på fb😃 Share this post Link to post Share on other sites
...♥... · #15 Posted November 28, 2014 Sendte en pm jeg også! Share this post Link to post Share on other sites