Jump to content
mari10

Noen andre som ikke har symptomer på graviditeten?

Recommended Posts

mari10

Har absolutt ingen symptomer så lang, er 5+3. Er så rart siden jeg hadde alle symptomer første graviditet Før pos test😕

Fortsetter under...

HappyCilla

Jeg kjenner flere som ikke hadde symptomer før senere i 1, tri. Siden dette er din andre graviditet kan det jo hende at kroppen er mere "vant" til forandringene som skjer, ikke vet jeg. Dette er også min andre graviditet og jeg har ikke på langt nær like mange symptomer nå. Brystene er ømme og de siste par dagene har jeg begynt å å få noen blaff av kvalme. Ellers ingenting. Er 6+1.

christelp

dette er også mitt andre svangerskap, og er på langt nær like dårlig denne gang som sist.  men nå er jeg bare 4+6, men kjent at brekkningene er på tur. håper på å slippe å bli like dårlig denne gang

***Curious***

Jeg er 4+4 i dag med min andre, og har allerede vært kvalm i en uke, og har skikkelig vondt i brystene. Med forrige kom ikke disse sympomene før 2-3 uker senere synes jeg å huske... Men det er sikkert forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Har noen venninner som ikke merker endringer i det heletatt i 1.tri, så det er nok normalt det også ;) Nyt det :D

Somle

Jeg har heller ingen symptomer, og det gjør meg litt bekymra.. Sist jeg hadde det slik, så mista jeg i uke 9 :(

Pinkie

Jeg synes heller ikke jeg har så mye symptomer, men har vært veldig trøtt. Og helthelt i begynnelsen kjente jeg at det var noe på gang i kroppen, nå kjenner jeg ikke så mye bortsett fra trøttheten.. Er 6+2 på vei.

Annonse

Med 3 små + hemmelighet

Merka jeg var gravid i og med jeg ble kvalm om jeg ble sulten, visse ting byr meg litt imot, veldig ømme pupper og trøtt og fort sliten. Det begynte nesten ei uke før jeg testa. Er ikke noe særlig kvalm, annet enn når jeg blir sulten- er 5+3. Men sist husker jeg og jeg tenkte jeg er 6 uker på vei og ikke kvalm enda, det var jo flott! Så kom kvalmen i uke 7 med oppkast og den var overveldende til uke 16 hvertfall. Ellers er det vondt på symfysen og mye "mensmurringer", det er vel ligamentsmerter. Sikkert ikke så rart med nr 4 i magen :)

Pinkie

Begynte å blø litt idag, begynte som brun utflod og etterpå var det rødt... Og har menssmerter i korsryggen, så jeg er ganske bekymret nå :-/ Fikk time hos legen imorgen hvor jeg skal ta blodprøve..

FruMille

Begynte å blø litt idag, begynte som brun utflod og etterpå var det rødt... Og har menssmerter i korsryggen, så jeg er ganske bekymret nå :-/ Fikk time hos legen imorgen hvor jeg skal ta blodprøve..

det e mange som blør vettu! Vi får krysse fingrene for at det er en uskyldig blødning! Klem til deg <3

BettyBoob

6+1 i dag, ha hatt ømme pupper siden rett før IKM, murringer hadde jeg i ca 1 uke, men de er borte. Nå har jeg ømme pupper (mest bare brystvortene), de har vokst og trøttheten satt inn for fullt for 2 dager siden. Er som en zombie fra kl 13 og helt til jeg legger meg. 

Mange som småblør uten at det er noe som helst galt! Krysser fingrene!

Frufluffy

Absolutt ingen symptomer og 13 uker på vei

FruMille

Hvordan gikk det med deg pinkie??