Jump to content
Tay88

Noen gravide fra Oslo her?

Recommended Posts

Fortsetter under...

Oslofeb15

Jippi, nå ble jeg glad! Skal vi si 14.desember kl 12 på Espresso House i Parkveien? Så satser vi på at Rach28 ikke føder  :P

Amandelia

Det tycker jag låter som en bra plan :) gleder meg :)

Ninni84

Veldig bra! Skal i et selskap i nærheten kl 15 så det passer meg perfekt

Ninni84

Håper jeg ser noen flere kl 12 idag :)

fine-phine

Jeg kommer kl tolv ;) Hvordan skal vi løse det i forhold til å vite hvem vi møter? Skjønner jo at det kommer til å være en gjeng damer med gravidmager, men kan jo være greit å ha et annet kjennetegn eller noe?

Annonse

rach28

Hei jenter! Det ble ikke fødsel i dag heller, men mini har vært så urolig på nattestid de siste dagene og holdt meg våken, så døgnrytmen min har vært helt fraværende i det siste, skulle sagt fra at jeg ikke kom, beklager dette. Håper jeg får muligheten til å møte dere ved et senere tidspunkt. Kanskje vi kunne laget en FB-gruppe eller noe sånn, litt enklere å holde kontakten :)

fine-phine

Tusen takk for et hyggelig treff. Jeg ser frem til å møte dere igjen :)

Amandelia

Inga problem, vi får fixa en träff där du också är med :) hade varit kul att mötas! Ja det kan vi göra!

Takk själv för en hygglig träff! Jag og! :)

Ewy

Hei! Jeg vil gjerne møte andre gravide :) Jeg har termin 22. Januar med nummer to :) Jeg er 31 år :) Møtes en tur til nyåret? :) Har dere noen facebookgruppe, eller fungerer det best å avtale her? :))

Oslofeb15

Hei! Jeg vil gjerne møte andre gravide :) Jeg har termin 22. Januar med nummer to :) Jeg er 31 år :) Møtes en tur til nyåret? :) Har dere noen facebookgruppe, eller fungerer det best å avtale her? :))

Hei :) Vi var kun 4 på møtet sist, og så vidt jeg vet har vi ingen FB gruppe (kun lagt hverandre til på FB). Jeg møtes gjerne igjen på nyåret! 

Amandelia

Jeg mötes gärna igjen på nyåret! :) ingen fbgruppe, men borde kanske göra en? :)

une

Hei! God jul og godt nyttår!

Jeg er helt ny på forumet og venter mitt første barn juni 2015. Som flere andre her har jeg ingen andre i vennegjengen som bor i nærheten som skal ha barn, og vil veldig gjerne komme i kontakt med noen! Jeg er 26 år og bor på Sagene. Blir veldig gjerne med på treff over nyttår!

Annonse

Nr2i2015

Heisann:)

Termin 28 august her! Er gjerne med på treff selv! Er 26 år og bor på kampen/Tøyen:)

vårlille2012

Heisann. Jeg er også med på treff etterhvert. Termin i starten av juni, har en gutt på 2 år fra før, bor på Torshov og er 31 år :)

rach28

Jeg er absolutt for å lage en fb-gruppe. Enklere å holde kontakten og avtale, men hvordan gjør man dette? Jeg var ikke på treffet sist så har ingen av dere på FB, men legger man evt til mailadressene eller må man legge til alle som venn først, (er ikke så god på sånne grupper)😱

miss_chica

Jeg vil også være med! Har termin i slutten av mai 😊

Har dere opprettet en facebookgruppe? Fint hvis den kan være hemmelig og skjult da ikke hele vennelista mi på face vet om den lille ;-)

une

Jeg har opprettet en side!

Den heter MiO 2015 (Mammaer i Oslo 2015). Søk den opp og bli med. Jeg måtte legge til min mann inntil videre, for jeg fikk ikke lov til å opprette en side uten at jeg hadde et medlem. Men han melder seg ut når noen andre melder seg inn!

Siden er skjult :)

Oslofeb15

Jeg har opprettet en side!

Den heter MiO 2015 (Mammaer i Oslo 2015). Søk den opp og bli med. Jeg måtte legge til min mann inntil videre, for jeg fikk ikke lov til å opprette en side uten at jeg hadde et medlem. Men han melder seg ut når noen andre melder seg inn!

Siden er skjult :)

Får ikke til å søke den opp.. Kanskje den er for godt skjult?  :ler:

Ninni84

Hvis den er skjult så må vi legge deg til som venn først og så kan du invitere oss, Hva heter du?

Edited by Ninni84

rach28

Jeg får heller ikke søkt opp gruppen. Legg meg gjerne til, jeg heter Ragnhild Meland:)

une

Nå har jeg gjort den offentlig. Se om den er mulig å søke opp nå?

miss_chica

Jeg finner den ikke.. :/

vårlille2012

Jeg finner den heller ikke :(

une

Da blir det lettest hvis dere legger til meg som venn tror jeg. Une Elise Bingen Njaa heter jeg