Gå til innhold

Hvem er vi?


Paeonia

Anbefalte innlegg

Nick: Limila


Alder og sivilstand: 25, og gift


Bosted: Nord-Trøndelag


Barn fra før: 1, jente født januar 2011


Termin: 6 juni 


Prøvehistorie: Sluttet med prevensjon i august :-)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nick: Marna


Alder og sivilstand: 31 år og samboer


Bosted: Trondheim


Barn fra før: Ingen, men bonussønn på 5 år.


Termin: Foreløpig satt til 15.juni 


Prøvehistorie:  En MA i uke 4 som ikke ble oppdaget før uke 11.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Nestestegilivet

Alder og sivilstand: 26 og samboer

Bosted: Trondheim

Barn fra før: ingen

Termin: foreløpig 11. Juni

Prøvehistorie: sluttet på p-piller i sommer og fikk en mistanke om vellykket forsøk ettersom jeg ble så dårlig tidlig denne uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick:***Curious***


Alder og sivilstand: 30, samboer


Bosted: Trondheim


Barn fra før: Jente født juli 2012


Termin: 20.juni


Prøvehistorie: Klaffet på første forsøk denne gangen også :) Samboer er stolt som en hane over "smågutta" sine... :P


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick:jandersen84

 

Alder og sivilstand:30 år og samboer

 

Bosted:østfold

 

Barn fra før:jente 2009

 

Termin:utfra siste mens første dag 21 juni

 

Prøvehistorie:1 PP, tok ut hormonspiralen 21 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Somle

Alder og sivilstand: 26 år, samboer

Bosted: Sør-Trøndelag

Barn fra før: Ei nydelig jente født juni 2013.

Termin: 25 .juni 2015

Prøvehistorie: Snakka så smått om å begynne å prøve igjen, brukte over ett år sist.. Så gikk det jaggu på første forsøk denne gangen. Merkelig følelse etter å ha vært en "sliter" tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nick: Huleboer

Alder og sivilstand: 28 og gift

Bosted: Sørlandet

Barn fra før: En gutt i himmelen

Termin: Foreløpig 16.juni

Prøverhistorie: Klaffet 1pp høst 2012, men SA uke7+3. Ventet noen mnd og klaffet igjen 3pp i juni 2013, men gutten vår døde i uke 28 før jul. Ble forløst for å reddes, levde i et døgn i kuvøse (morkakeproblemer) Har ventet til nå pga keisersnittet, klaffet på 1pp. Krysser fingre for at det skal gå denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nick: Solamora

Alder og sivilstand: 23år og forlovet samboer

Bosted: Oslo

Barn fra før: Nei

Termin: 16. Juni 2015

Prøvehistorie: Fikk det vell til etter 2. seriøse pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: christelp


Alder og sivilstand: 24, samboer


Bosted: trondheim


Barn fra før: datter, født 2012 så venter vårt andre barn sammen


Termin: 16 juni


Prøvehistorie, tok ut hormonspiral og gravid på første forsøk


Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden kan vi presentere oss og fortelle litt om hvem vi er!

 

 

Nick: Trultemor90

Alder og sivilstand: 24 år og samboer

Bosted: Akershus

Barn fra før:1 jente, født april 2011

Termin: Beregnet termin er 21.6.2015

Prøvehistorie:

Har prøvd i et par mnd!.

Krysser fingre og tær for at svangerskapet skal gå bra!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Mrs.Steel
Alder og sivilstand: 30 år, gift
Bosted: Akershus
Barn fra før: Jente født i november 2012
Termin: 27. juni (menstermin)
Prøvehistorie:
Klaffa på 2. pp. Prøvde over ett år med nr 1 så ble gledelig overrasket over at det tok så kort tid denne gangen. Får bare håpe spira sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: KimbosBaby

Alder og sivilstand: 29 år og gift.

Bosted: Østfold

Barn fra før: Ingen

Termin: Rundt 11.06.2015

Prøvehistorie: Vært prøvere i 7 år, tatt maaaange kurer med Pergo, gått 3 runder med hormonsprøyter, fikk påvist celleforandring før vi skulle i gang med IVF så måtte inn å konisere først. Samme mnd som konisering ble jeg gravid (Mai 14) men endte dessverre i SA. Og nå har jeg jammen blitt gravid igjen og krysser fingrene for at det går bra denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nick: Pinke

Alder og sivilstand: 24, samboer

Bosted: Nordland

Barn fra før: Ingen

Termin: 21 Juni. Har ikke vært hos lege

Prøvehistorie: Klaffet etter 1 prøveperiode her. Håper alt går fint! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nick: FruMille

Alder og sivilstand: 30 år og gift

Bosted: Hordaland

Barn fra før: tja, vi har en firbent voffs som vi anser som babyen vår enn så lenge :P

Termin: etter menstermim så er det på bursdagen min 29.juni :)

Prøvehistorie: sluttet på prevensjon i desember 13 og ble gravid i mars 14, men mistet dessverre i MA i mai! 4 mnd etter utskrapingen så er jeg da altså gravid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMille, det her er helt fantastisk! Dette fortjener dere så veldig mye!! Gratulerer :)

Og ikke nok med det, så kommer vi i samme termingruppe - jeg er så veldig glad for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMille, det her er helt fantastisk! Dette fortjener dere så veldig mye!! Gratulerer :)

Og ikke nok med det, så kommer vi i samme termingruppe - jeg er så veldig glad for det!

tusen takk peonia, det er veldig kjekt :) jeg sa jo at jeg skulle komme diltende etter,hahaha ;) nå krysser jeg fingre for at denne spiren holder fortet i 8-9 mnd, vil ikke ha noe tull! Er alt bra med deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer FruMille :) Husker deg inne fra bli gravid! :)

 

SÅ gode nyheter!! :)

tusen hjertelig takk, jeg kjenner igjen mange navn her inne jeg også, det er kjekt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

FruMille, det her er helt fantastisk! Dette fortjener dere så veldig mye!! Gratulerer :)

Og ikke nok med det, så kommer vi i samme termingruppe - jeg er så veldig glad for det!

tusen takk peonia, det er veldig kjekt :) jeg sa jo at jeg skulle komme diltende etter,hahaha ;) nå krysser jeg fingre for at denne spiren holder fortet i 8-9 mnd, vil ikke ha noe tull! Er alt bra med deg?

Ja, du sa det, og jeg er SÅÅ glad for å se du holder ord! ;)

Jeg har det fint! Har så smått begynt å bli uvel/småkvalm utpå dagen, og matlysten er fraværende, men kaster ikke opp, så da er jeg fornøyd så lenge det holder seg sånn ;)

Er sykmeldt pga astmaproblemene mine i påvente av time hos lungespesialist, men nå er det bare en uke igjen, så håper jeg kan få noe som virker bra snart!

Ellers er ikke den store gleden så veldig tilstedeværende, i alle fall ikke gledesfølelsen. Men selvfølgelig - jeg er takknemlig for lille knøttet som forhåpentligvis vokser og gror inni meg! Håper den holder hele veien, og det håper jeg din gjør også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Bethlisa


Alder og sivilstand: 40 år og gift


Bosted: Telemark


Barn fra før: 3


Termin: 19.06.15


Prøvehistorie:  Gravid på 1. IVF forsøk  :)


Endret av Bethlisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nick: happytogether90

 

Alder og sivilstand: 24 år, snart gift ;)

 

Bosted: Mogreina, Akershus

 

Barn fra før: Gutt født sept13

 

Termin: Foreløbig 23.06.2015

 

Prøvehistorie: Fikk igjen mensen i april etter forrige fødsel, har ikke brukt prevansjon siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

FruMille, det her er helt fantastisk! Dette fortjener dere så veldig mye!! Gratulerer :)

Og ikke nok med det, så kommer vi i samme termingruppe - jeg er så veldig glad for det!

tusen takk peonia, det er veldig kjekt :) jeg sa jo at jeg skulle komme diltende etter,hahaha ;) nå krysser jeg fingre for at denne spiren holder fortet i 8-9 mnd, vil ikke ha noe tull! Er alt bra med deg?

Ja, du sa det, og jeg er SÅÅ glad for å se du holder ord! ;)

Jeg har det fint! Har så smått begynt å bli uvel/småkvalm utpå dagen, og matlysten er fraværende, men kaster ikke opp, så da er jeg fornøyd så lenge det holder seg sånn ;)

Er sykmeldt pga astmaproblemene mine i påvente av time hos lungespesialist, men nå er det bare en uke igjen, så håper jeg kan få noe som virker bra snart!

Ellers er ikke den store gleden så veldig tilstedeværende, i alle fall ikke gledesfølelsen. Men selvfølgelig - jeg er takknemlig for lille knøttet som forhåpentligvis vokser og gror inni meg! Håper den holder hele veien, og det håper jeg din gjør også!! :)

Usj, så ekkelt det der med astmaen din, misunner deg overhodet ikke der :( de må jo klare å finne noen gode medisiner som du responderer på?! Ikke kjekt å ha astmapeoblemer i tillegg til kvalme og bekymringer! Nei, det får ordne seg på alle plan til slutt, krysser fingre for det :)

Selv om at jeg er knappe 4 uker på vei så har jeg faktisk begynt å få smått med symptomer, og det hadde jeg IKKE så tidlig da jeg mistet tidligere i år. Trøtt, sulten og begynt å tisse på natten! Men helt ærlig så klarer jeg rett og slett ikke glede meg enda og tror nok ikke at jeg klarer det før en ev godnyhet på tidlig ul. Vi har bestemt oss for å drøye ul til uke 12 denne gangen,kontra uke 6 sist gang, jeg er rett og slett ikke klar for nedslående nyheter enda (ja du leste nedslående) for jeg har det for meg at det vil gå gale denne gangen også! Jeg vet jo at det er helt tulleruskt å tenke sånn for hvorfor skulle ikke det gå bra liksom. :) jaja, kuttet no snusen tvert med det samme testen var positiv og det går overraskende greit, men kanskje det er derfor jeg er så sulten,hahaha :) Nei, vi får krysse fingrene for at dette går bra denne gangen, jeg har jo menstermin til bursdagen min til og med, TJOHEI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick:MammatilSophia

Alder og sivilstand: 26 år. Samboer

Bosted: Oslo

Barn fra før: ei jente født i desember 2010.

Termin: ca 29 juni foreløpig

Prøvehistorie:

Er optimistisk, selv etter en SA i januar. Og har vært prøvere siden desember 2013, snart et år allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Bella100

Alder og sivilstand: 24 år, gift

Bosted: Rogaland

Barn fra før: ingen

Termin: 11.06.15

Prøvehistorie:

Positiv test etter 2pp. Krysser fingrene for at alt går fint :) Er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Molly Malone


Alder og sivilstand: 33 år, samboer


Bosted: Tromsø


Barn fra før: jente 6 år


Termin: 20. juni, sånn sirkus :P


Prøvehistorie: Gikk fort her, par mnd med prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...